Lijf & Lijn alle pijlers

Evra

10-12-2019 09:35 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar nieuwe anticonceptie en kwam online de evra pleister tegen, zijn er hier mensen met ervaring en zo ja wat vind je er fijn aan of juist niet? Of raden jullie mij wat anders aan dan de spiraal, pil of prikpil..
Toen ik de pil nog slikte vond ik het fijn dat ik mijn menstruatie kon uitstellen en zou dit met een nieuwe anticonceptie weer graag willen.
Mijn vriend en ik willen eind volgend jaar proberen zwanger te worden dus dat speelt ook nog een rol
Alle reacties Link kopieren
ik ben er zelf mee begonnen als 1e anticonceptie werkte prima weinig/geen bijwerkingen, uitstel door doorplakken geen probleem, alleen soms geirriteerde huid en vrij prijzig. Na overstap pil en erna een paar jaar geen anticonceptie terug naar evra gegaan, verschrikkelijk ondanks goede ervaringen vroeger was ik ineens 2 weken niet / 2 weken wel ongesteld. Nu de nuvaring die bevalt goed.

Zowel positieve als negatieve ervaring mee dus.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Ik had met de pil erg veel last van de hormonen. Met de Evra pleister nog steeds, maar wel minder.
Verder vond ik het een prima anticonceptie middel. Mijn ervaring is dus in principe positief.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Hopelijk volgen er nog meer...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven