Lijf & Lijn alle pijlers

werkt vibrerend massageapparaat echt? (niet seksueel)

11-12-2019 22:04 7 berichten
Ik heb vaak last van stijve spieren in mijn benen en een zeurderig gevoel. Ik heb lymfoedeem en draag hiervoor steunkousen. Na rust of na inspanning zijn mijn benen vaak onrustig.

Nu heb ik een vibrerend massageapparaat besteld (dus zonder klopstand) maar ik zit me wel af te vragen of dit echt helpt of enige verlichting geeft. Als ik aan het idee denk dat lijkt het me zalig maar ik zou toch graag ervaringen willen horen.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat, als het vibreert en prettig aanvoelt, dit zeker ontspannend kan werken. Veel plezier ermee :)
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring met lymfoedeem, maar wel met een herniapatiënt en daarbij werkt het zeker verlichtend. Rug, stijve spieren, spanning trekt wel wat weg erdoor. Niet volledig, maar wel 'lekker'. Hoop voor je dat het werkt!
Alle reacties Link kopieren
Als je denkt dat je het prettig vindt zou ik ervoor gaan. Valt het tegen dan stuur je hem terug.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bedoel je een tense?

Die kan helpen om pijnprikkels te onderdrukken, mits de pleisters goed geplaatst worden. Hij doet verder niks aan de klachten zelf of stijfheid ect.

Krijg je deze via een zorghulpverlener?
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je zo'n Revitive?
Die is wel heel aangenaam. Verder geen effect (bij mij).
Nee, ik bedoel een gewoon massageapparaat, weinig bijzonders, gekocht bij coolblue..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven