Lijf & Lijn alle pijlers

Hoe zeg ik het ( intiem piercing)

02-01-2020 17:04 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik loop, zoals velen, al lang over een prins albert piercing na te denken. Mijn vrouw heeft hier helemaal niets mee, wij praten ook niet vaak over intieme zaken. Hoe breng ik het?
Alle reacties Link kopieren
'ik ga een prins albert laten zetten, ga je mee vanmiddag?'
Zoals velen hier? Waar is hier dan? Fok?
Alle reacties Link kopieren
Ze ziet het vanzelf wel. Bij mij zou je er niet meer inkomen, maar wie weet.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Gewoon laten zetten.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan je nou met je eigen vrouw niet eens spreken over intieme zaken?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Skippybal11 schreef:
02-01-2020 17:04
Ik loop, zoals velen, al lang over een prins albert piercing na te denken.
Ik denk aan niets anders
jesus waarom zou je dat willen zetten? Stel je voor het raakt geinfecteerd. OW OW OW. Al betalen ze me een miljoen euro zou ik het niet nemen, dat lijkt me eerder een straf. Dat ding doen ze door je urinebuis, toch? Fucking hell, het doet al pijn als ik er aan denk. "Zoals velen", ik denk dat de meerderheid van de mannen liever geen metalen piercing door hun urinebuis willen boren.

Stel je voor ze doen het niet perfect en elke keer als je stijf word komt er bloed doorheen. AAAAAAAAAAAAAAAAAAA
anoniem_386559 wijzigde dit bericht op 02-01-2020 18:35
12.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goh jij zit al lang over het internet verhaaltjes te verspreiden onder dezelfde (soort) naam. Al 10 jaar he? Ik ken je nog van een ander forum.
En mag zij dan een prinses charlene-piercing nemen?

Of de scheiding aanvragen?
En, zit ‘ie er al in?
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
02-01-2020 18:34
Goh jij zit al lang over het internet verhaaltjes te verspreiden onder dezelfde (soort) naam. Al 10 jaar he? Ik ken je nog van een ander forum.
Ben 23 dus lijkt me dat je iemand anders voor je hebt
Alle reacties Link kopieren
Skippybal11 schreef:
10-01-2020 16:43
Ben 23 dus lijkt me dat je iemand anders voor je hebt

Je bent 23 en bent getrouwd met een vrouw waarmee je niet over intieme zaken kan praten.

Top man. En nou snel die staaf door je eikel laten schieten, anders ben je straks 24 en heb je nog steeds een ijzerloos pikkie. En dat kan natuurlijk niet, vinden velen.
het pijpen van een piemel met een prins albert is echt vervelend.

T is jouw lijf, dus je moet t zelf weten. Heeft je vrouw ook niks over te eisen, maar als zij het echt niet zit zitten (Waar je alleen achterkomt door het gesprek aan te gaan) zou ik het niet doen. Lijkt me niet gunstig voor je sexleven.

'hey vrouw, weet je nog dat je xyz zei toen we het een keer over die piercings hadden? - ik zou het eigenlijk wel een fijne piercing vinden, wat staat jou er op tegen?'
Inderdaad, de ultieme straf. Je moet je lul op een blok hout leggen en dan komt er iemand binnen met een hamer en een grote spijker.
-"Bent u er klaar voor meneer?"
-"...ja"
BENG!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven