Lijf & Lijn alle pijlers

Aankomen!!!!!

03-01-2020 16:53 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil zo graag aankomen maar lukt me gewoon niet weten jullie misschien wat ik zou kunnen doen?!

Ik word 5 januari 16 jaar ik ben 1,69 en mijn gewicht verschilt is altijd boven de 50 kilo en altijd onder de 54 kilo ik kom niet hoger en wat ik eet op een dag is elke dag wel gewoon warme maaltijd rond 5 6 uur ik ontbijt niet vaak misschien komt het wel daar door maar het lukt mij niet om te gaan eten wanneer ik opsta heb ik geen honger
anoniem_394277 wijzigde dit bericht op 03-01-2020 23:25
Reden: Antwoord op de meeste reacties
63.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je en wat eet je op een dag? Doe je ook aan sport of beweeg je veel?
Life is short. Eat dessert first.
Gezond eten met genoeg proteïne en vetten. En kracht training.

Hoe lang ben je en wat weeg je?
Alle reacties Link kopieren
Wat eet je? Roomboter, volle melk en yoghurt, 50+ kaas. Dit zijn voorbeelden van voedingsmiddelen die je kunnen helpen met aankomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je gedaan om aan te komen?
Alle reacties Link kopieren
Naar een diëtist gaan. Die zijn er niet alleen maar om gewicht te verliezen.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Misschien is wat meer info wel handig. Hoe komt het dat je te licht bent, wat eet je etc etc.
huisarts
Alle reacties Link kopieren
Wat eet je op een dag? Lukt het je niet om veel te eten of kom je er niet van aan?
Alle reacties Link kopieren
Afspraak maken met een dietiste. Die heeft ook supplementen om aan te komen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan ik regeren op mensen die reacties schrijven ?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
03-01-2020 19:01
Wat eet je op een dag? Lukt het je niet om veel te eten of kom je er niet van aan?
Ik kom er niet van aan
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
03-01-2020 17:46
Misschien is wat meer info wel handig. Hoe komt het dat je te licht bent, wat eet je etc etc.
Ik heb mijn topic gewijzigd je kan ff daar kijken
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
03-01-2020 17:35
Wat heb je gedaan om aan te komen?
Niks eigenlijk
Alle reacties Link kopieren
Juffiejuf schreef:
03-01-2020 17:34
Wat eet je? Roomboter, volle melk en yoghurt, 50+ kaas. Dit zijn voorbeelden van voedingsmiddelen die je kunnen helpen met aankomen.
Ik drink wel vaak melk maar alleen volle melk half volle en die magere melk vind ik niet lekker ik eet jonge kaas Griekse yoghurt met stukjes brood erin eet ik ook soms
Alle reacties Link kopieren
FunnyFace8 schreef:
03-01-2020 17:34
Gezond eten met genoeg proteïne en vetten. En kracht training.

Hoe lang ben je en wat weeg je?
Heb mij topic gewijzigd kijk maar
Wat eet je naast die warme maaltijd op een dag?
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
03-01-2020 17:29
Hoe oud ben je en wat eet je op een dag? Doe je ook aan sport of beweeg je veel?
Ik doe niet aan sport maar ik beweeg zeker veel ik heb 3 trappen thuis en op school ga ik elke keer 5 trappen omhoog en omlaag en nu de deur bel ook kapot is thuis en de deur 5 trappen omlaag niet opent moet ik natuurlijk als de kleinste van t huis naar beneden sprinten
Het klinkt alsof je nog niets hebt ondernomen om aan te komen. Ik raad aan 3-6 eetmomenten per dag te hebben, met voldoende proteïne en gezonde vetten.

Bijvoorbeeld

Ontbijt:
Volle Griekse yoghurt met een banaan en muesli of cruesli

Tussendoor:
Gekookt eitje met wat kaasblokjes.

Lunch
Ten minste twee boterhammen met ei, avocado, tomaten, en volvette kaas (bijvoorbeeld Goudse kaas 48+). Als je van vlees houdt kan je er bijvoorbeeld plakjes kipfilet op doen. Je kan ook variëren met eiersalade op brood (makkelijk zelf te maken met mayonaise en eieren, zout, peper, augurken, etc).

Tussendoor
Fruit en een flinke hand vette noten zoals cashews.

Avondeten
Aardappelen met vlees en groenten en een lepel jus. Of pasta met een gevulde saus. Of een roerbak met vlees en groenten.

Tussendoor
Wat lekkers zoals een koekje of bakje chips of een ijsje.

Zorg dat je meer calorieën binnenkrijgt dan dat je verbrandt. En ga krachttraining doen zodat je spiermassa kweekt. Dat weegt meer.
Alle reacties Link kopieren
Fleecedekentje10 schreef:
03-01-2020 23:47
Wat eet je naast die warme maaltijd op een dag?
Ehm eigenlijk niet echt wat soms chips maar niet eens 1 keer in de week ik bestel soms eten in de nacht pizza burgers enz
Alle reacties Link kopieren
D543 schreef:
04-01-2020 02:08
Ehm eigenlijk niet echt wat soms chips maar niet eens 1 keer in de week ik bestel soms eten in de nacht pizza burgers enz
Wat wil je nu dan eigenlijk? Ook van gezond eten kom je aan. Juist van gezond eten.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, je kan je toch ook wel bedenken dat je niet goed eet?
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
-Bladora- schreef:
04-01-2020 02:20
Jeetje, je kan je toch ook wel bedenken dat je niet goed eet?
Wat eet jij dan op een dag
Alle reacties Link kopieren
Ga eens naar een diëtiste. Heb je van huis uit niet geleerd wat gezond is? En woon je nog wel bij je ouders dat je ‘snachts fastfood bestelt?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
04-01-2020 03:31
Ga eens naar een diëtiste. Heb je van huis uit niet geleerd wat gezond is? En woon je nog wel bij je ouders dat je ‘snachts fastfood bestelt?
Ik stel een normale vraag als je gaat beginnen over mijn opvoeding of niks beters te zeggen hebt dan zeg je toch niks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven