Lijf & Lijn alle pijlers

Mooie bh voor kleine borsten?

11-01-2020 15:28 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Ladies,

Ik hoor bij de groep die duidelijk achteraan gestaan heeft toen het op uitdelen van borsten aan kwam.
Ik ben 36 jaar, slank, en heb altijd een cup A gehad. Na de geboorte van mijn kinderen is dit geslonken naar een AA cup.
Al mijn hele leven heb ik problemen met het vinden van mooie lingerie dat ook nog iets voor mijn lichaam doet. Of het is te kinderlijk of de bh randen gaan open staan wat echt een lelijk gezicht is onder kleding en zonder kleding.
Ik heb sinds kort Angels little secret ontdekt. Niet heel goedkoop maar haar lingerie geeft mij wel het gewenste resultaat. Bovendien ziet het er ook nog eens sexy uit (de woorden van mijn man haha...)
Ik voel mij nu een stuk zelfverzekerder en ben super blij dat ik eindelijk iets gevonden heb maar ik blijf mij afvragen of ik de enige ben die hier zolang naar gezocht heeft.
Zijn hier dames met hetzelfde probleem en waar vinden jullie geschikte lingerie?
Alle reacties Link kopieren
Hema, Zeeman.
ik geef mn bek ook maar een douw
Geen last van dat probleem, ik heb juist enorme prammen.

Grappig detail: prammen rijmt op spammen.
Alle reacties Link kopieren
Love Stories heeft (vind ik) heel mooie bh’s die heerlijk zitten.
Herkenbaar! Ik heb laatst mooie bh’s gekocht van esprit. Voor het eerst dat ik echt tevreden ben met een bh. En dat op mijn 36e.. ;-)
Lady*Voldemort schreef:
11-01-2020 16:41
Geen last van dat probleem, ik heb juist enorme prammen.

Grappig detail: prammen rijmt op spammen.
Inderdaad...
Ali
Alle reacties Link kopieren
De laatste plaats waar je het verwacht. new Yorker heeft veel bh;s in kleine maten en ook nog een super push up’s.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
11-01-2020 16:41
Geen last van dat probleem, ik heb juist enorme prammen.

Grappig detail: prammen rijmt op spammen.
:lightbulb:
Volgens mij kun je met een AA of A-cup echt overal terecht. Dan heb je geen probleem. Tenzij je 85AA hebt van met grote omvangmaten wordt het alweer lastig. Aan de andere kant kun je dan ook gewoon met een hemdje toe.
MinkeDeWit schreef:
11-01-2020 18:54
Volgens mij kun je met een AA of A-cup echt overal terecht. Dan heb je geen probleem. Tenzij je 85AA hebt van met grote omvangmaten wordt het alweer lastig. Aan de andere kant kun je dan ook gewoon met een hemdje toe.
Overal? Ja, je past uiteraard overal in. Maar het punt is dat zo'n halfgevulde bh niet echt charmant staat.
LoiseauVélo schreef:
11-01-2020 20:52
Overal? Ja, je past uiteraard overal in. Maar het punt is dat zo'n halfgevulde bh niet echt charmant staat.
Dan doe je lekker geen beha aan. Scheelt meteen een hoop gespam.
LoiseauVélo schreef:
11-01-2020 20:52
Overal? Ja, je past uiteraard overal in. Maar het punt is dat zo'n halfgevulde bh niet echt charmant staat.
Ik bedoel bij alle winkels. Je hoeft er geen speciaalzaak voor in, want de Hema en H&M hebben een ruime keuze.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij vallen de bh's van H&M en Hema niet mooi omdat ze open gaan staan. Bovendien voelen deze als massieve kussens.
De Bh's van Angels little secret zijn gevuld met gel. Dit vormt zich naar mijn borst(je), sluit goed aan en voelt als een natuurlijke borst.
Je krijgt er een verlengstukje bij om de band eventueel te verlengen en ik zag dat ze deze ook los verkoopt, je zou ze dus wel naar 85AA kunnen verlengen denk ik.

Geen bh dragen is voor mij geen optie. Dan voel ik mij niet vrouwelijk, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk :-D
Alle reacties Link kopieren
After Eden heeft Gel BH's. geen idee of die ook in AA60-80 gaan.
jouw leven is een keuze
Beyourself8 schreef:
13-01-2020 11:18
Bij mij vallen de bh's van H&M en Hema niet mooi omdat ze open gaan staan. Bovendien voelen deze als massieve kussens.
De Bh's van Angels little secret zijn gevuld met gel. Dit vormt zich naar mijn borst(je), sluit goed aan en voelt als een natuurlijke borst.
Je krijgt er een verlengstukje bij om de band eventueel te verlengen en ik zag dat ze deze ook los verkoopt, je zou ze dus wel naar 85AA kunnen verlengen denk ik.

Geen bh dragen is voor mij geen optie. Dan voel ik mij niet vrouwelijk, maar dat is mijn persoonlijke mening natuurlijk :-D
Wie zegt op zoek te zijn naar een 85AA?
Alle reacties Link kopieren
Als je ze zo fijn vindt, waarom dan op zoek naar andere bh’s? Laat me raden: we moeten ze bij jou kopen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Nooit kopen hoor, die Angels little secreet bh's
Of je moet me er voor willen betalen, dat ik het tegenovergestelde zeg natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Helaas geen aandelen in dit bedrijf, al vind ik het wel een gat in de markt :-?

Ik ben gewoon benieuwd of er nog meerdere merken zijn die mooie lingerie in mijn maten verkoopt. Ik heb altijd een hekel aan lingerie kopen gehad omdat het nooit past of mooi zit.
Ik heb een paar waardevolle tips gekregen en daar ben ik blij mee :-)
Alle reacties Link kopieren
Beyourself8 schreef:
13-01-2020 14:01
Helaas geen aandelen in dit bedrijf, al vind ik het wel een gat in de markt :-?

Ik ben gewoon benieuwd of er nog meerdere merken zijn die mooie lingerie in mijn maten verkoopt. Ik heb altijd een hekel aan lingerie kopen gehad omdat het nooit past of mooi zit.
Ik heb een paar waardevolle tips gekregen en daar ben ik blij mee :-)
haal dan de naam van het product eens weg
Beyourself8 schreef:
13-01-2020 14:01
Helaas geen aandelen in dit bedrijf, al vind ik het wel een gat in de markt :-?

Ik ben gewoon benieuwd of er nog meerdere merken zijn die mooie lingerie in mijn maten verkoopt. Ik heb altijd een hekel aan lingerie kopen gehad omdat het nooit past of mooi zit.
Ik heb een paar waardevolle tips gekregen en daar ben ik blij mee :-)
Ja doei, dat gelooft geen hond.
Gewoon zoeken op Zalando.
Alle reacties Link kopieren
Bluebella heeft mooie (en sexy) lingerie in kleine maten, op Zalando hebben ze het een en ander van dat merk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven