Lijf & Lijn alle pijlers

Opeens onregelmatig ongesteld (Geen OP)

13-01-2020 10:32 15 berichten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-01-2020 10:52
Reden: OP verwijderd
98.90% gewijzigd
:fortune:
Alle reacties Link kopieren
Misschien weet de huisarts dat? Wij iig niet :proud:
Luci_Morgenster schreef:
13-01-2020 10:34
:fortune:
ik vind het best specifiek toch?
Alle reacties Link kopieren
Wacht gewoon eens af. Bij iedereen is het wel eens een beetje ontregeld. Toen ik je topictitel las, dacht ik dat het al maanden onregelmatig was, maar het is één keer. Jeetje.
pamelacourson schreef:
13-01-2020 10:38
Wacht gewoon eens af. Bij iedereen is het wel eens een beetje ontregeld. Toen ik je topictitel las, dacht ik dat het al maanden onregelmatig was, maar het is één keer. Jeetje.
Ik ben ongesteld terwijl ik alweer bijna mijn tweede pil week in ga. Gebeurt dat vaker?
Alle reacties Link kopieren
Je bent aan de pil dus je bent sowieso niet ongesteld. En onttrekkingsbloed kan opeens ophouden.
Serieus?
Alle reacties Link kopieren
Muiss schreef:
13-01-2020 10:40
Ik ben ongesteld terwijl ik alweer bijna mijn tweede pil week in ga. Gebeurt dat vaker?
Zucht... Ga naar je huisarts
vivapimpelmees schreef:
13-01-2020 10:41
Je bent aan de pil dus je bent sowieso niet ongesteld. En onttrekkingsbloed kan opeens ophouden.
i know, bloedverlies dan, hoe je het ook wilt noemen
Alle reacties Link kopieren
Als je je echt zorgen maakt: bel je huisarts en laat je doorverwijzen naar een gynaecoloog.
Muiss schreef:
13-01-2020 10:40
Ik ben ongesteld terwijl ik alweer bijna mijn tweede pil week in ga. Gebeurt dat vaker?
Je bent niet ongesteld. Ga die bijsluiter anders eerst eens lezen en je inlezen over hoe het werkt.
Naatje2000 schreef:
13-01-2020 10:42
Als je je echt zorgen maakt: bel je huisarts en laat je doorverwijzen naar een gynaecoloog.

Voor 1 keer een beetje later zijn?

Zwangerschapstest kan ze krijgen als ze nog niet ongesteld/ontrekkingsbloed had geweest/gekregen ondertussen en daarna gewoon naar huis. Met een : wacht het maar af.
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan hoor
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
13-01-2020 10:48
Voor 1 keer een beetje later zijn?

Zwangerschapstest kan ze krijgen als ze nog niet ongesteld/ontrekkingsbloed had geweest/gekregen ondertussen en daarna gewoon naar huis. Met een : wacht het maar af.
Nee voor aanhoudende krampen en bloedverlies.
Ze is niet later hè....
Stond er niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven