Lijf & Lijn alle pijlers

Navelpiercing

13-01-2020 11:39 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,

Ik wil al een paar jaar graag een navelpiercing. Ik vind het erg mooi en sexy en nu ik 18 ben wil ik het wel echt laten doen. Ik kon geen ander topic vinden, maar ik ben opzoek naar ervaringen en tips. Er komt best wat nazorg bij kijken en zou t fijn vinden als hier wat eigen ervaringen gedeeld worden :)

xx
Leuk hoor. De mijne groeide er helaas uit. Regelmatig spoelen en niet teveel aan zitten. En in het begin uit kijken met je broeken dat deze niet achter de piercing blijft hangen want dat doet zeer. Nu heb ik geen buik meer voor een piercing.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels 21 jaar een navelpiercing. De enige piercing waar ik nog geen afscheid van heb kunnen nemen. Toch niemand die ‘m ziet ;-) Ik heb me netjes aan de nazorg gehouden, al heb ik geen idee meer wat die nazorg inhield. Gewoon aan de richtlijnen houden, om je broekrand denken en niet aankomen, zeker niet zonder goed gewassen handen.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Ik heb hem ruim tien jaar geleden laten plaatsen. Ik zat elke ochtend met een borrelglaasje gevuld met zoutoplossing over mijn navel, verder zat ik er niet echt aan.

Geen problemen mee gehad, heb hem een paar jaar geleden eruit gehaald omdat ik regelmatig bleef hangen (fysiek werk, veel tillen) door mijn kleren heen.

Het gat zit er nog steeds, maar ivm een buikoperatie heb ik meerdere littekens dus dat gat maakt me niks uit haha.
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi, als je het kan hebben in ieder geval :). Ik heb me goed aan de nazorg gehouden en er jarenlang plezier van gehad. Ook op mijn 18de laten zetten, 10 jaar later eruit gehaald. Er is bij mij altijd een flink gaatje gebleven wat nooit is dichtgrgroeid. Mocht je dat niet willen dan zou ik er nog eens goed overna denken.
Leuk :) . Ik heb er 1 gehad van mijn 14e tot 22e. Ondanks dat ik nu iets ouder ben heb ik hem dit jaar weer ingedaan (dat kon dus nog!) omdat ik nog nooit zo'n strakke buik heb gehad als nu ;-D . Spoelen met een glaasje lauwwarm water met zeezout. In het begin 2x per dag, daarna 1x of wanneer nodig. Hoe dan ook; volg vooral het advies van de piercer.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de mijne sinds augustus, het deed geen pijn om hem te laten zetten. Iedere dag was ik hem nog steeds met unicura, onder de douche. En de eerste maanden deed ik er iedere dag een kwartier lang een eierdop op met zoutoplossing.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een gehad van mijn 19e tot mijn 23e, zoutoplossing enzo hadden ze mij niet gezegd, wel met unicura wassen, in t begin twee keer op een dag, later 1 keer. Nooit gedoe gehad, ik was er echt heel blij mee.

Toen werd ik zwanger en heb ik hem uitgedaan. Nu weer zwanger, mocht ik ooit zeker weten dat er geen kinderen meer komen en weer strak worden, dan wil ik m misschien wel weer terug 😊.

Bij mij is t gaatje wel dichtgegroeid, als in, er kan echt geen piercing meer doorheen. Maar je ziet t nog wel als je het weet. Verder overigens helemaal niet lelijk geworden door zwangerschap, heb ik bij anderen weleens gezien, dat het daardoor echt uit ging scheuren.
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
13-01-2020 11:42
Leuk hoor. De mijne groeide er helaas uit. Regelmatig spoelen en niet teveel aan zitten. En in het begin uit kijken met je broeken dat deze niet achter de piercing blijft hangen want dat doet zeer. Nu heb ik geen buik meer voor een piercing.
ah uitgegroeid....? hoe gebeurd dat dan?
Gatekeeper* schreef:
13-01-2020 11:42
Leuk hoor. De mijne groeide er helaas uit. Regelmatig spoelen en niet teveel aan zitten. En in het begin uit kijken met je broeken dat deze niet achter de piercing blijft hangen want dat doet zeer. Nu heb ik geen buik meer voor een piercing.
Dit had ik ook!! Op een dag jeuk aan mijn buik, krabbelde ik zo het voorste velletje weg en was het 'gaatje' verdwenen. Als ik daar nu op terug kijk, had ik het nooit laten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb die van mij al bijna 10 jaar en ben er nog steeds heel blij mee. De laatste paar maanden heb ik een nieuwe hobby: ik had een heel simpel sieraad met een gaatje aan het onderste bolletje, er hing oorspronkelijk iets aan wat ik al vrij snel verloor. Toen kwam ik op het idee om zelf een nieuwe hanger te knutselen. Dat is een beetje uit de hand gelopen. Als ik naar de sportschool ga sport ik meestal in naveltopjes, en ik heb inmiddels zoveel verschillende hangers geknutseld dat ik de laatste tijd altijd een hanger kies die leuk bij mijn sportkleding past... :$

Qua nazorg kan ik me herinneren dat in de genezingsfase lachen heel veel zeer deed. Dus misschien een idee om daar niet bewust naar op zoek te gaan :)
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijnes al meer dan 20 jaar.
Al 2 voldragen zwangerschappen doorstaan. Nooit ellende mee gehad.

Ps. Ik had wel een zwangerschap piercing erin toen buik erg dik werd. Nu 18 weken zwanger en de normale zit er nog in.
Hoi ivylady93,klinkt leuk. :) Heb je al een besluit genomen? Ik had een tijdje een vlinder als navelpiercing. Weet je al wat je laat zetten?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er al 18 jaar één :). Inderdaad, spoelen met een borrelglaasje zoutoplossing. In tegenstelling tot bij Karl_Marx vond ik het weldegelijk pijn doen, maar het zetten gaat best snel. Het enige dat door de jaren heen veranderd is, is dat ik een korter staafje nodig heb. Geen idee hoe dat kan.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn navelpiercing al meer dan 20 jaar. Ik vond het zetten niet pijnlijk (dit in tegenstelling tot de tepelpiercings, dat zou ik echt noooooit meer laten doen!). En inderdaad, wassen met unicura-zeep en af en toe spoelen met zoutoplossing. Moest van de piercer expliciet 'grof zeezout' zijn en hoewel ik geen idee heb waarom dit zo specifiek moest heb ik me er wel keurig aan gehouden. Geen problemen gehad met de genezing gelukkig.

Cucaracha, wat leuk dat je zo afwisselt met de hangers! Ik heb een paar verschillende sieraden, maar heb eigenlijk al meer dan 15 jaar dezelfde in.
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Heb m nu 1,5 week geleden laten zetten! ben er super blij mee, hij is mooi aan t helen en heb nergens last van tot nu toe. leuk jullie reacties te lezen :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven