Lijf & Lijn alle pijlers

Serum voor je gezicht

05-08-2007 01:40 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi, Vorige week heb ik proefjes gekregen van Estee Lauder advanced Night repair (een serum)  en de idealist serum. Mijn huidtype is: gevoelig, droog/vette t-zone, allergie voor alcohol en kleurstoffen. Meteen na de eerste dag was mijn huid meteen opgeknapt. Egale kleur, minder acne, gezonde gloed, porien lijken smaller ect. Alleen nu zijn deze producten vrij duur (voor mijn studenten budgettje) beiden zijn rond de 80 euro.



Kent iemand een ander serum die iets goedkoper is maar toch de boven genoemde effecten wil nastreven?? Ik twijfel om toch anders deze te kopen.......
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Kijk eens naar de ingredienten ik denk namelijk dat het een AHA / BHA combinatie is met toevoeging van planten.



Je kunt de Bare Escentuals Re-upper gebruiken is een BHA. Ik heb namelijk jou huidtype en gebruik de Re - Upper nu ongeveer 1 week je huid wordt er egaler van.



Deze is te koop bij Strawberrynet en kost 15 euro voor 68 ml.



Succes,
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb geen idee of het wat is, maar zag van de week dat ze van kruitvat eigen merk ook serum voor je gezicht hebben. Ongeveer € 5,00 dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
He dat is vreemd, ik had Maandag een berichtje gepost en nu staat het er niet meer. Vreemd want volgens mij waren er ook al meer reacties.



Petra ik heb via strawberrynet (op ebay) een flesje besteld. Thanxs voor de tip. Wel die van Estee Lauder en ik betaalde voor 50 ml iets van 50 euro (icl shipping) ipv 80 euro in NL. Misschien dat ik die van Bare ook een keertje ga proberen, het is maar 15 euro.





Kreeg namelijk het gebruik van een serum als tip van een visagiste. Volgens haar neemt je huid een serum tot 60% sneller en dieper op dan een normale dag of nacht creme. Vooral voor de probleem huid is het prettig omdat het niet vet is. Mijn huid is al zoveel veranderd dat een serum.



Thanxs voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ben even benieuwd welk serum van Estee Lauder je hebt aangeschaft?

groetjes Mimi
Alle reacties Link kopieren
hoi,



Fijn dat je hem goedkoper hebt kunnen aan schaffen!

Ik heb gisteravond ook nog een serum aangeschaft met bha,aha en lactic acid.

Je huid knapt er inderdaad van op.



groetjes
Petra.. welke heb jij gekocht?



Hoevaak moet je zoiets gebruiken?
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg laatst een paar proefjes van Chanel rectifiance serum en dat is echt een weldaad voor je huid. Ik gebuik het 2x per dag je hebt er maar een paar sdruppels van nodig , helaas is deze ook niet goedkoop, gelukkig heb ik een hele berg proefjes.
Alle reacties Link kopieren
goudvis30 schreef op 12 augustus 2007 @ 14:34:

Petra.. welke heb jij gekocht?



Hoevaak moet je zoiets gebruiken?




Hoi,



Ik heb deze besteld: LacSal Serum 50 ML op

http://www.dianayvonne.com/category/16/
Wat een keuze. Ga dat een keer goed lezen.



Zelf gebruik ik nu produkten van philoderm en md formulations. Bevalt me prima!! En wil opzich ook weer niet teveel door elkaar gebruiken, maar wel interessant om te lezen.



Ik heb nu oa een lotion met 15% aha van philoderm en een cleaner van MD met clycolic.



Ik denk erover om die serum van id bare escentuals te proberen. Voor erbij.. Gebruik namelijk wel make/up van dat merk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Serum van Bare Escentuals is ook fijn hoor. Dat is een BHA met toegevoegde vitamines.

En de prijs is niet duur je kunt hem bestellen op strawberrynet.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik als serum de thirst quenching hydra-care van Clarins en daar ben ik zeer tevreden over. Het doosje waar de ingredienten op staan heb ik er niet meer bij dus kan niet kijken wat er in zit. Ben dr in ieder geval zeer positief over!
Petra.. wat gebruik jij allemaal van Diana Yvonne?



De lalctie Acid van 40% lijkt me ook wel iets. Verder zijn ze daar ook heel enthousiast over CP's.



Ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Petra en andere serum gebruiksters.





Ik heb van Estee Lauder de idealist besteld. Helpt ook goed tegen acne en rode vlekjes. Super spul zo'n serum, trekt snel in en dus niet zo vet. Van estee lauder is op ebay incl shipping zo'n 50 euro voor 50 ml. In Nederland betaal je voor 50 ml zo'n 70 euro. Petra, ik ga die van Stawberry ook bestellen hoeveel betaal je voor de shipping?
Alle reacties Link kopieren
Dianneyvonne heeft echt veel serums en de prijs is zeker goed te doen. Thanxs voor de tip Petra.



Zit Salicylic acid ook niet in diverse anti acne producten? Ik ga ondertussen weer even verder kijken op de site.
Alle reacties Link kopieren
goudvis30 schreef op 13 augustus 2007 @ 09:06:

Petra.. wat gebruik jij allemaal van Diana Yvonne?



De lalctie Acid van 40% lijkt me ook wel iets. Verder zijn ze daar ook heel enthousiast over CP's.



Ben benieuwd of iemand daar ervaring mee heeft?




Hoi, dit is mijn eerste bestelling bij haar de verzendkosten vallen ook erg mee. Heb ook een proefje van de Hyaluronic Moisturizer 5 ML besteld. Als het bevalt zal ik dat gaan gebruiken de kosten van de produkten vind ik ook goed te doen.



De cp zit toch ook in de creme van olzaz tenminste daar adverteren ze mee.
Alle reacties Link kopieren
chantaldominique schreef op 13 augustus 2007 @ 16:31:

Dianneyvonne heeft echt veel serums en de prijs is zeker goed te doen. Thanxs voor de tip Petra.



Zit Salicylic acid ook niet in diverse anti acne producten? Ik ga ondertussen weer even verder kijken op de site.




Hoi, bij strawberry betaal je geen verzendkosten dus dat is super.

Salicylic zit inderdaad in verschilende anti acne produkten maar ik gebruik nu die bha en daarover heen nog een moisturizer met factor.
Iemand ervaring met lactie acid 40% of 70%?

Hoe lang moet je dat op je huid laten zitten?



Las net op een ander forum (ook hier) dat Salicylic iets agresiever is dan Lactic Acid. Salicylic is meer voor de huid met acne en reinigt dieper.



Interessant allemaal...



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
advanced night repair van Estee Lauder,heel erg mooi spul,knapt je huid echt van op,hoor er goede verhalen over
Ben ik weer ;-)



Zit wat te lezen op de site van Diana Yvonne en ga daar binnekort bestellen, maar snap iets niet.

De CP night eyes kost .5 oz 23,95 en een sampel van .25 oz kost 5 usd

.25 is toch de helft van .5 oz?



Petra.. waarom heb jij voor de LacSal serum gekozen?



Ik ga denk Lacic 40% en 70%, cp night eyes en de cp serum bestellen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Goudvis,



Ik heb gekozen voor die omdat het milde exfoliant is en ik een behoorlijke gevoelige huid heb maar wel met onzuiverheden vandaar dus.



Amerikaanse maten heb ik niet echt verstand van maar google er eens op je zal er wel wat over kunnen vinden.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
0,25 is dan 7 ml ( vaak zoals een proefje ) 0,5 oz is 15 ml, 1 oz is 30 ml en 1,7 is 50 ml. Petra wat jij eerder ook al zei; Zelfde huidtype, super gevoelig en toch onzuiverheden (en daarom moeilijk de onzuiverheden te behandelen) Goed om te lezen dat een serum bij je helpt. Ben een tijdje aan de slakkenslijm geweest maar daar ben ik nu mee gestopt, mijn huid werd zo droog! Een serum helpt vaak ook met het afscheiden van dode huidcellen (die je porien verstoppen)
anoniem_9369 wijzigde dit bericht op 14-08-2007 09:05
Reden: iets vergeten
% gewijzigd
Ik heb hier een paar proefjes, maar die zijn. .01 oz = 3 ml. .25 oz zou dan inderdaad 7ml, maar dat is meer dan een 'standaard' proefje.

Ik bestel hem en wacht het dan wel af..



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ja het is inderdaad lastig om een gevoelige huid met onzuiverheden te bestrijden. Ik gebruikte voorheen altijd van die idioot dure merken, la prairie aveda etc. Op Aveda reageer ik echt slecht heb het dus op marktplaats neergezet. La prairie idem dito er ziet iets in wat mijn huid irriteert.

De blauwe lijn van shiseido de pureness vondt ik altijd een fijne lijn en op strawberry vallen die produkten ook weer mee.



Ik gebruik momenteel nog een cleanser van Natura Bisse maar als die op is wil ik die nieuwe van Loreal eens proberen die schijnt ook voor de gevoelige huid te zijn en de prijd 7,99 vindt ik niet duur. Als lotion gebruik ik momenteel de nieuwe lotion van garnier voor de gevoelige huid die is super zacht.

Mijn huidje is nu lekker rustig. Heb ook de nivea creme voor de gevoelige huid maar die is iets te vet ga hierna de creme van olaz proberen.



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb hier even mee zitten lezen maar ik heb nu een vraag. Ik had namelijk nog nooit van een serum gehoord...

Ik zelf heb een redelijk normale huid alleen op mijn jukbeenderen krijg ik snel vlekjes/droog/schrale huid en de huid rondom mijn neus is eigenlijk altijd rood met iets verwijde porieen.



Ik maak mijn gezicht schoon met een facewash van vichy en smeer er normale creme op.



Is een serum iets voor mij? Hebben jullie ervaringen of het beter is je gezicht te reinigen met een tonic dan met een facewash (ik was het namelijk met zo'n fashwash omdat dat makkelijker is dan een tonic).



Hopelijk weten jullie raad ;-)



groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven