Lijf & Lijn alle pijlers

Wat voor tattoo heb jij?

18-04-2020 23:44 109 berichten
Joejoe,

Zoals de titel zegt, wat voor tattoo heb jij?

Ik zelf heb een roos, waarbij de stengel bestaat uit de tekst 'explore'. Omdat ik van reizen houd heb ik dit woord gekozen.
Ik heb dit topic niet geopend om een discussie te houden over de plus en minpunten van tattoo's of meningen hierover. Mijn vraag is, wat voor tattoo's heb jij en zit hier een boodschap achter? en welke tattoo's wil je nog graag?
anoniem_64be2bfe921dd wijzigde dit bericht op 19-04-2020 00:41
Reden: Duidelijkheid
80.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ja nu heeft een betekenis en op uw 80 vraag je u af of die roos een moedervlek is???
Lelijke.
Alle reacties Link kopieren
icequeen2000 schreef:
18-04-2020 23:47
ja nu heeft een betekenis en op uw 80 vraag je u af of die roos een moedervlek is???
Wat is dit nou weer voor nutteloos commentaar, waarom reageer je in een topic dat je schijnbaar niet aanstaat?
Alle reacties Link kopieren
explore op uw lichaam zetten kan bij een first date nogal verkeerd overkomen denk ik :D
Alle reacties Link kopieren
Geen. Zoooo tokkie.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ppppfff wat een gezelligheid hier weer zeg! Echt he reageer dan gewoon niet.
Geen tattoos hier maar ik vind die van jou mooi!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er vijf:
- Een karakter uit een comic (Elfquest)
- Een vliegende raaf
- Een maan met vleermuizen (in een soort mandalastijl)
- Een 'sonic screwdriver' met de tekst Allons-y uit Doctor Who
- Een geometrische band

Allemaal hebben ze voor mij een zeer persoonlijke betekenis, behalve de Doctor Who tattoo, dat was meer een grapje maar ik ben er nog wel blij mee.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
18-04-2020 23:53
Geen. Zoooo tokkie.
Welnee joh.
Tegenwoordig hebben ze in alle lagen van de bevolking tattoos. Het is echt niet meer alleen voor zeelui en criminelen met een anker of mama op de bovenarm.

Niet dat ik alles mooi vind hoor en helemaal vol hoeft van mij ook niet. Maar een enkele tatoeage kan ik best mooi vinden.
Heb er zelf een op mijn schouder maar die zie je alleen als ik een bikini aan heb en ik ben echt geen tokkie.
Net zo min als een middelbare schoolvriendin van mij die advocaat is. En ik ken nog wel meer mensen in topfuncties met een tatoeage.
Madeliefjees schreef:
18-04-2020 23:53
Geen. Zoooo tokkie.
Grappig dat je dat denkt.
@maze haha ja als er zulke reacties alleen maar komen kan ik het net zo goed weer weghalen, maar dankjewel!

@Hasse88 erg verschillend dus, klinkt leuk. Vooral als er voor jezelf inderdaad ook waarde aan zit of een verhaal.

@dolfje nee precies, ik hield ook nooit van tattoo's maar begon het steeds mooier te vinden. Ik vind ook echt niet dat een tattoo per sé als tokkie moet worden gezien. Tuurlijk er zijn uitzonderingen maar dan nog is het ieders keuze en betekent het niet direct dat je een tokkie bent.
icequeen2000 schreef:
18-04-2020 23:47
ja nu heeft een betekenis en op uw 80 vraag je u af of die roos een moedervlek is???
En?
Gaat dat boeien als je 80 mag worden?
En als dat zo is had je een slechte tatoeeerder.
@ava75 Ja ach, tattoo's zullen er vast niet mooi uit zien als je op leeftijd bent, maar dat is in mijn geval nog lang niet aan de orde en zien we dan wel weer! Dat weet je als je er een neemt, maar snap zulke reacties ook niet echt nee, voegt in dit geval niet zoveel toe
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
18-04-2020 23:48
Lelijke.
:rofl: Héb je een lelijke of vínd je die van TO lelijk? Anyway, ik moest wel lachen :-D
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
19-04-2020 00:09
En?
Gaat dat boeien als je 80 mag worden?
En als dat zo is had je een slechte tatoeeerder.
Ik denk dat geen 1 tattoo nog mooi en strak is na 40 jaar. Dat ligt niet eens aan de tatoeëerder. Je huid veranderd gewoon. Dus van 1 roos op de tiet, heb je opeens een hele bos.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
19-04-2020 00:09
En?
Gaat dat boeien als je 80 mag worden?
En als dat zo is had je een slechte tatoeeerder.
ben dan ook zo slim van geen tattoe te nemen...
Aaah Hasse een sonic moet er hier ook nog op komen en uiteraard allons-y (10th doctor... hellyesh) maar een Dalek is ook wel vet heb er een poster van aan mijn muur hangen.

Verder wil ik nog een piece van sleutelbeen naar sleutelbeen maar nog geen inspiratie.

Wat ik al wel heb is een halve sleeve in semi-japanse stijl met een lotusbloem waar mijn siamese kat in zit, een traditionelere op mijn andere bovenarm van 2 zwaluwen waarbij de kleinste mijn dochter is

En op mijn rug heb ik zeg maar op t stuk onder mijn nek, tussen de bh bandjes bloemen staan.

Ik wil nog veel meer maar ja zo duuuuurrrr.
En echt kunnen die zure zeikers die tattoos lelijk vinden niet gewoon lekker een eigen topic openen man man man.

Net zo infantiel als in zwangerschaps topics posten als je kinderen haat en inbreken in een topic over paardrijden als je paarden vind stinken.
Alle reacties Link kopieren
Het is net als met roken:

Straks is het helemaal hip om absoluut geen tatoeages te hebben en kijkt de nieuwe generatie twintigers met afgrijzen naar al die rare oudere mensen met permanente inktschade.... :)
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
@Eggo, heb net het bericht weggehaald omdat ik geen zin heb in discussies over tattoo's. Maar om toch nog even op je te reageren, die tattoo met semi-japanse stijl klinkt wel vet! Ook mooi dat je kat en dochter hier in zitten als verhaal.

Ik vind ook echt dat er zoveel mooie tattoo's te vinden zijn op internet, ik verbaas me soms echt hoe mensen zo mooi kunnen tattoeëren. Inderdaad duuur, maar dan heb je uiteindelijk wel wat! Hoop voor je dat je snel de mogelijkheid hebt (corona en natuurlijk geld) om je tattoo's die je nog wil te laten zetten!
ragatanga schreef:
19-04-2020 00:33
Het is net als met roken:

Straks is het helemaal hip om absoluut geen tatoeages te hebben en kijkt de nieuwe generatie twintigers met afgrijzen naar al die rare oudere mensen met permanente inktschade.... :)
Och jeetje wat goed van jou dat je hier op dit tijdstip even de moraalridder komt uithangen. Tattoos zijn er al eeuwen en ik kwam in mijn vorige beroep een lief oud vrouwtje tegen wat het warm had en even haar jasje uitdeed en een dikke Rolling Stones tong op haar arm had staan. Ze was dik in de 60 en ik vond het echt wel baas.
@ragatanga haha, wie weet :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Eggo schreef:
19-04-2020 00:39
Och jeetje wat goed van jou dat je hier op dit tijdstip even de moraalridder komt uithangen.

Ik zeg alleen wat er eventueel zou kunnen gebeuren en wat die toekomstige twintigers er dan van vinden.
Of voel jij je aangevallen omdat jij rookt?
'SORRY, DE PAGINA DIE JE ZOEKT BESTAAT NIET! Kunnen we je blij maken met een andere pagina?'
Nee omdat ik tattoos heb met emotionele waarde en het me werkelijkwaar geen kut interesseert wat een toekomstige 20er er van vind.
@ TO ze kittycat https://imgur.com/gallery/ORw3Hn7

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven