Lijf & Lijn alle pijlers

Gezonder eten, meer bewegen en een paar kilo eraf (vervolg)

18-07-2020 13:46 654 berichten
Hey

Hier kunnen we verder schrijven

Graag op woensdag gewicht doorgeven.
Ik pas het woensdag of donderdag aan.
Huidig gewicht graag dikgedrukt doorgeven.
Na drie weken geen gewicht doorgeven, haal ik je uit het schema om het overzichtelijk te houden.

Schema is vol, maar schrijf gerust mee.

Elviva1983: lengte: 1.80 , start: 76, streef: 72 huidig: 72

Student2020[/color]: lengte: 1.78 , start: 85, streef: 70, huidig: 71

Gatinmijnsok: lengte: 1.74, start: 82.5, streef: 75, huidig: 75,2 kg

Bella: lengte: 1.74 , start: 76,6, streef: 69.5, huidig: 73,4


Mindervanmij: lengte: , start: 98, streef: 92, huidig: 95,7

Eefje: lengte:1.63m , start: 64.2 , streef: 60 huidig: 63.5kg

Snoesje83, lengte:. 1.68 , Start: 81, streef: 65, huidig: 78.8

estherjansen81; lengte: 1.67 , Start: 65, streef: 58, huidig: 59,3 kg


Chica-1983; lengte: 1.70 , Start: 84, streef: 65, huidig: 65.6

Tempranillo, lengte: 1.64 start: 67 streef: 60 huidig: 63.3

Iwokeuplikethis: 1.75, start: 101,3, streef: 90, huidig: 101,3

Frantic: lengte: 1.72 , start: 80,0 streef: 69,9 ;) , huidig: 77,4
anoniem_390457 wijzigde dit bericht op 17-09-2020 06:33
81.18% gewijzigd
:cheer: hallo allemaal :yes:

Misschien kan je de naam nog aanpassen?
Hi mvm :high5:

Ja haha lekker lomp :rofl:
Ik heb gevraagd het aan te passen
Kan gebeuren toch? :rofl:

Wij zijn ook heel gezellig en verantwoord :hihi:
Hi!!!!!!

We kunnen niet naar huis omdat mijn oudste, die niet mee is op vakantie, positief getest is op Corona afgelopen week, echt super kut en lullig o_o gelukkig zijn er nog geen klachten....beetje dubbel allemaal.
anoniem_398407 wijzigde dit bericht op 19-07-2020 09:11
1.57% gewijzigd
mindervanmij schreef:
18-07-2020 14:54
Kan gebeuren toch? :rofl:

Wij zijn ook heel gezellig en verantwoord :hihi:

Ja zeker zijn we dat! Heb heel verantwoord alleen weer veel teveel calorieën op vandaag.
Maar wel gezellig! :)
anoniem_390457 wijzigde dit bericht op 18-07-2020 21:48
4.63% gewijzigd
Bella_81 schreef:
18-07-2020 21:29
Hi!!!!!!

We kunnen niet naar huis omdat mijn oudste, die niet mee is op vakantie, positief getest is op Corona afgelopen week, echt super kut en lullig o_o gelukkig zijn er nog geen klachten....beetje dubbel allemaal.

Oh jeetje dat is schrikken!
Had je oudste ook geen klachten bedoel je?
Hopelijk valt het verloop mee voor je kind!
Verder geen klachten, alleen geen reuk sinds vandaag dus het is afwachten. Wel bizar hoor! Ik ga morgen natuurlijk wel even langs op gepaste afstand.
Eviva1983 schreef:
18-07-2020 21:46
Ja zeker zijn we dat! Heb heel verantwoord alleen weer veel teveel calorieën op vandaag.
Maar wel gezellig! :)
Pffffff ik ook! Maandag ga ik als eerste heel veel en gezond spul inslaan zodat ik altijd een gezonde keuze heb!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, fijn een nieuwe! Wat heftig die Corona. Lijkt me echt gek dat iemand zo dichtbij het heeft...
Wat vreemd he dat je het gewoon kunt hebben met zo weinig klachten
Beterschap en sterkte Bella
Student2020 schreef:
18-07-2020 23:21
Hoi allemaal, fijn een nieuwe! Wat heftig die Corona. Lijkt me echt gek dat iemand zo dichtbij het heeft...
:hello:
Bella_81 schreef:
18-07-2020 22:09
Verder geen klachten, alleen geen reuk sinds vandaag dus het is afwachten. Wel bizar hoor! Ik ga morgen natuurlijk wel even langs op gepaste afstand.
Goh, dt heb ik een paar weken geleden ook gehad... Zou het dan toch?? o_o Ik merkte pas dat ik geen reuk had gehad toen ik opeens wel weer alles rook :-$

In elk geval beterschap en ik hoop dat jullie dan toch snel naar huis kunnen. Moeten jullie nu niet allemaal getest worden ook dan?
Student2020 schreef:
18-07-2020 23:21
Hoi allemaal, fijn een nieuwe! Wat heftig die Corona. Lijkt me echt gek dat iemand zo dichtbij het heeft...
Het is nu wel veel dichtbij, tot voor kort waren er bij ons helemaal geen besmettingen. De laatste maanden wel heel veel toeristen uit NL en buitenland.

Hoe gaat het afvallen?
Dankjewel Eviva, wanneer ga je weer naar huis? Heb je ook zo’n zin om weer normaal te eten?

Zou heel goed kunnen mvm, veel mensen hebben milde of geen klachten. De een is ook vatbaarder dan de ander voor een virus. Wij hoeven niet getest te worden of in quarantaine omdat we onlangs geen fysiek contact hebben gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer bij in dit topic! Kan ik ook nog in de OP? Mijn startgewicht was 64.7kg. Vandaag weeg ik 64.0kg. Streef is 60kg.

Heftig Bella! Welk land zitten jullie? Werd iedereen standaard getest? En hoe lang moeten jullie nu blijven?

Hier gaat 't overigens nog steeds getzelfde: sporten goed, eten minder. Morgen is ook mijn vakantie werk voorbij, dan maar weer wat netter eten.
eefje677 wijzigde dit bericht op 19-07-2020 09:50
12.63% gewijzigd
Haaai Eefje,

We zijn op vakantie in NL en mijn oudste die corona heeft is alleen thuis en wou niet mee op vakantie. Vandaag gaan we richting huis maar niet naar huis helaas. Ik vind het wel lullig maar we willen zelf ook geen risico lopen.
Bella_81 schreef:
19-07-2020 08:52
Dankjewel Eviva, wanneer ga je weer naar huis? Heb je ook zo’n zin om weer normaal te eten?

Zou heel goed kunnen mvm, veel mensen hebben milde of geen klachten. De een is ook vatbaarder dan de ander voor een virus. Wij hoeven niet getest te worden of in quarantaine omdat we onlangs geen fysiek contact hebben gehad.
We zouden eigenlijk morgenochtend naar huis gaan maar ik overweeg vandaag al.
Was heel leuk hoor met het gezin alleen camping life is niet echt iets voor ons. Elke avond dronken herrie makende mensen en kan m'n kont niet keren in deze sta caravan.
Verder wel leuke dingen gedaan hoor.

Nogmaals echt heftig voor jullie, ik hoop dat het verloop zo rustig blijft en hij /zij geen/ milde klachten houdt.

Ik vind het ook weer spannend worden met die corona.
Waar ik woon is ontzettend toeristisch en een plek op 20 km afstand is momenteel zwaarst getroffen qua corona besmettingen.
anoniem_390457 wijzigde dit bericht op 19-07-2020 09:25
0.51% gewijzigd
eefje677 schreef:
19-07-2020 09:02
Ik ben er ook weer bij in dit topic! Kan ik ook nog in de op? Zal me zo even wegen voor een startpunt.
Heftig Bella! Welk land zitten jullie? Werd iedereen standaard getest? En hoe lang moeten jullie nu blijven?

Hier gaat 't overigens nog steeds getzelfde: sporten goed, eten minder. Morgen is ook mijn vakantie werk voorbij, dan maar weer wat netter eten.
Hey!
Zeker mag dat :)
Alle reacties Link kopieren
Eviva1983 schreef:
19-07-2020 09:22
Hey!
Zeker mag dat :)
Dank je! :)
Start was 64.2kg, vandaag 64.0kg, streef 60kg.
Het schiet nog niet zo op :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic gevonden!
eefje677 schreef:
19-07-2020 09:54
Dank je! :)
Start was 64.2kg, vandaag 64.0kg, streef 60kg.
Het schiet nog niet zo op :P

Ligt eraan in hoeveel tijd natuurlijk ;-)
Ontbijt:
2 volkoren boterhammen met kaas, ei, komkommer en snoeptomaatjes
Kopje cafe au lait

Tussendoor:
Cafe au lait

Lunch:
3 volkoren boterhammen, waarvan 1 met appelstroop minder zoet en 2 met amandelpasta en banaan

Tussendoor:
beschuit met muisjes :yes::cheer::hello::flirting:

Avond:
zelfgemaakte pizza
Mooi lijstje mvm

Hier nog een laatste vakantiedag lijstje

O: beschuit met vruchtenhagel + eierkoek met hagelslag
T: halve suikerwafel
L: stuk stokbrood met zeezout boter en soja yoghurt fruit en zaden
* 25 km fietsen
T: iets van koek ofzo
A: iets gezonds
T 3 paprika rijstwafels
Eviva1983 schreef:
19-07-2020 09:22
We zouden eigenlijk morgenochtend naar huis gaan maar ik overweeg vandaag al.
Was heel leuk hoor met het gezin alleen camping life is niet echt iets voor ons. Elke avond dronken herrie makende mensen en kan m'n kont niet keren in deze sta caravan.
Verder wel leuke dingen gedaan hoor.

Nogmaals echt heftig voor jullie, ik hoop dat het verloop zo rustig blijft en hij /zij geen/ milde klachten houdt.

Ik vind het ook weer spannend worden met die corona.
Waar ik woon is ontzettend toeristisch en een plek op 20 km afstand is momenteel zwaarst getroffen qua corona besmettingen.
Dat herken ik wel hoor en dan ook nog verplicht sociaal doen, ze moeten mij ook altijd hebben voor een praatje. Je hebt het iig eens geprobeerd.

Ik ben ook benieuwd welke kant het op gaat met corona. Tot voor kort waren er bij ons helemaal geen besmettingen en nu zit er een haard in de buurt. Er is een toeristische trekpleister dichtbij en eigenlijk mijden we dat altijd wel maar laatst moest ik er even een boodschapje halen omdat ik wat vergeten was. Het was er zo druk, alleen maar toeristen uit binnen en buitenland. Jij kon je kont niet keren in de caravan maar ik kon hem niet keren in de supermarkt :rofl: Ik voelde me ook helemaal niet op mijn gemak.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven