Lijf & Lijn alle pijlers

Afslankpillen - Bestaat er een die echt werkt?

21-09-2020 12:27 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al, afslankpillen. Bestaat er een die echt werkt?
Ik hoop niet op een wondermiddel en geloof ook niet in sprookjes..
Maar na een paar emotioneel heftige jaren met bijkomend troost-eten en antidepressiva voel ik me eindelijk wat beter.
Weer begonnen met sporten maar vanwege weinig energie kost me dit nog moeite. Gezond en beter eten gaat goed, op de uitzonderingen in het weekend daargelaten (Het moet geen strafkamp worden).

Toch zou ik graag een hulpmiddeltje erbij willen. Ik verwacht niet met dat ene pilletje per dag 10 kilo kwijt te raken, hier zal ik echt zelf voor moeten werken. Maar bestaat er iets dat werkt? Op zoek naar ervaringen en tips!
The bold is niet alleen voor oma's.
Nee
Alle reacties Link kopieren
ja, die bestaan, werken heel goed. De huisarts schrijft ze voor.
Daarom zijn er ook geen dikke mensen meer in Nederland

dat je dat niet wist joh!
Alle reacties Link kopieren
Bestaan maar niet legaal te krijgen via een Nederlandse leverancier en dat is niet zonder reden.

Lijkt me ook goed voor je herstel om het op eigen kracht te doen.
Alle reacties Link kopieren
Helaas niet, laat je niet verleiden hoor, het kost je alleen maar geld.
Alle reacties Link kopieren
Helaas. En welke lijken te werken, hebben dat meestal de danken aan het placebo-effect.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Nee alle fatburners enzo zijn geld verspilling. Je kan dat geld beter stoppen in goede begeleiding bij het afvallen en sporten.
Nee helaas niet.
Alles waar jij ongekende krachten aan toekent, werkt.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-09-2020 12:32
ja, die bestaan, werken heel goed. De huisarts schrijft ze voor.
Daarom zijn er ook geen dikke mensen meer in Nederland

dat je dat niet wist joh!
Nou ja... dit dus. Als er zoiets zou bestaan zou iedereen slank zijn.
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
Alle reacties Link kopieren
Nee, die helpen natuurlijk niet... Bovendien zou dat maar een tijdelijke oplossing zijn of je moet tot in lengte van dagen die dingen willen slikken.

Gezonder en bewuster eten + meer bewegen. Dat is de beste en goedkoopste oplossing voor de korte- en lange termijn.
er zijn pillen met de eitjes van een lintworm erin, die schijnt heel effectief te zijn
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 25-06-2021 23:58
99.56% gewijzigd
Natuurlijk bestaan er geen pillen om af te vallen. Dat zal je zelf moeten doen. En what's the rush? Je hebt het over 10 kilo. Je bent al begonnen met sporten en gezond eten. Tien kilo ben je zo kwijt hoor. Ik ben 3 maanden geleden begonnen met gezond eten, minder kcal, beperking van koolhydraten en extra beweging. Resultaat tot nu toe is bijna 11 kilo. Prima op de "normale" manier te doen dus. Zonde om extra geld weg te gooien aan zogenaamde wondermiddeltjes. Die voegen echt niets toe.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat zo'n soort pil niet bestaat. Ik ben pas begonnen met een lifstyle change programma, ook om af te vallen en een betere conditie te krijgen. En om mijn coach te citeren:

"Veel mensen nemen uitgebreid de tijd om een probleem te creëren, maar hebben vervolgens haast om het probleem op te lossen".

Je zult dus geduld moeten hebben en een gezonde manier van leven langdurig vol moeten houden.

Toch heb ik van een MDL-arts gehoord dat XLS-medical zeker wel kan ondersteunen bij afvallen en dat deze pillen relatief weinig risico's met zich meebrengen.
Ik heb het nooit geprobeerd omdat ik er niet in geloof én omdat ik toch ook bang ben voor bijwerkingen van pillen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, die bestaan niet.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, en de goedkope middeltjes die makkelijk lijken zoals ‘afslankthee’ is alleen maar vochtafdrijvend en je krijgt diarree. Doen wat je kan binnen je energielevel en toch ook in het weekend redelijk strikt blijven is het enige wat helpt.
Oprah heeft beloofd dat als er ooit iets komt dat werkt, dat ze het ons zou laten weten.

Dus ik wacht op Oprah en de rest is fake.
Je hebt ze wel. Die zijn vaak niet legaal en er zit speed of iets dergelijks in. Helpt ook tegen een te stabiele persoonlijkheid en je wordt er lekker beweeglijk en feisty van.
Nee
Het-groepje schreef:
21-09-2020 13:09
Je hebt ze wel. Die zijn vaak niet legaal en er zit speed of iets dergelijks in. Helpt ook tegen een te stabiele persoonlijkheid en je wordt er lekker beweeglijk en feisty van.
Ja, online te bestellen. Levensgevaarlijk. Hier bij mij "in het dorp" is daar een aantal jaar geleden een kerngezonde jonge meid van in de 20 dood om neer gevallen. Had ook afslankpillen via internet besteld, bleek vol met speed en weet ik wat voor rotzooi te zitten. Haar hart stopte er gewoon ineens mee.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
21-09-2020 13:09
Je hebt ze wel. Die zijn vaak niet legaal en er zit speed of iets dergelijks in. Helpt ook tegen een te stabiele persoonlijkheid en je wordt er lekker beweeglijk en feisty van.

Ja, precies. Mijn broertje had een paar jaar geleden zulke 'afslankpillen' van een vriend gekregen want ze werkten zo goed. Werkte perfect, hij viel er bijna 10 kg mee af in 2 maanden tijd. En toen kwam hij er pas achter dat er speed in zat. Direct mee gestopt natuurlijk, vieze troep. Gelukkig is het bij hem goed gegaan maar je hoort vaak anders.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ja de ouderwetse afslankpillen met efedra werken wel. Maar die wil je niet hoor! Hartkloppingen etc...
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je eetlustremmers? Die waren er jaaaaaren geleden wel. Reductil. Heb ze ook gehad, prima als je je aan de voorschriften houdt. Maar er zijn altijd mensen die er ipv 3 per dag een stuk of 6 slikten en dood neervielen. Ze zijn daarom ook uit de handel genomen. Het was een prima eetlustremmer.
Alle reacties Link kopieren
Bestaan, alleen de bijwerkingen zijn vaak nog veel erger dan wat ze oplossen. En in Nederland niet legaal te krijgen
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven