Lijf & Lijn alle pijlers

Ervaring borstlift zonder implantaat

26-10-2020 14:11 9 berichten
Wie heeft er ervaring met een borstlift (zonder implantaat!) en wil daar iets meer over vertellen? Ik ben vooral benieuwd of je tevreden bent met het resultaat. Is het resultaat wat je ervan had verwacht? Is het resultaat overeenkomstig met het resultaat dat door de arts vooraf geschetst werd? Wat voor soort borstlift heb je gehad? Vallen de littekens mee of tegen? Wat vond je van het herstel achteraf? En ook niet onbelangrijk, hoe is het resultaat na een aantal jaar?

Op welke websites kan ik eventueel meer handige informatie of ervaringen vinden? Via Google kan ik nou niet echt bruikbare websites vinden.
Alle reacties Link kopieren
oh ik sluit me even aan, ben ook benieuwd!
Ik heb een jaar of zeven geleden een verkleining en lift gehad door middel van de anker methode. Ik ben er nog steeds heel heel heel blij mee.
75 C, prima maat. Operatie was een eitje, dat stelde echt niets voor. Geen pijn gehad en na een dag van de pijnstillers af daardoor.

De littekens: yep. Zichtbaar, nu ook nog. Maar he, de enige die zo dichtbij staat dat hij ze kan zien is mijn vriendje en die vindt ze prachtig ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik volg ook even.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus geen ervaring maar zit er soms wel aan te denken. ik vraag me echter wel af of lift met implantaat niet mooier is in mijn geval. Ik denk eigenlijk dat bij enkel liften ik er misschien wel een cupmaat op 'achteruit' ga en dat is ook weer niet mijn bedoeling.

Ter info; ik ben 43 ben klein en heb maat 36/38. Mijn 70 E borsten hangen eigenlijk al sinds mijn tienertijd, ik heb (vind ik) nooit echt stevige borsten gehad, ook zitten ze wat ver uit elkaar. Is met de juiste BH best op te lossen allemaal maar ik blijf het jammer vinden.
Ik zou ver weg blijven van implantaten.

Dit lijkt een fijne oplossing, zeker als je veel huid hebt en daardoor veel zakken hebt. Cupmaat behouden lijkt me totaal niet boeiend.
Ik zou ook geen implantaten doen. Je hebt een E cup. Daar valt echt wel wat van te maken door een kundig chirurg
Implantaten zou ik ook zeker heel ver weg van blijven! Vandaar dat mijn vraag ook juist over een borstlift zonder implantaten gaat.
Mijn moeder heeft het vorig jaar laten doen, op haar 65e. I.v.m. overtolligehuid na 60 kilo afvallen ( maagverkleining). Het ging met herstel niet vlekkenloos maar kwam meer door haar leeftijd en haar eigenwijsheid.

Maar nu een jaar later is alles geheeld en zij is er heel blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven