Lijf & Lijn alle pijlers

Hoe doet men alles met hele lange nagels?

27-11-2020 14:01 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie ik dames met hele lange nagels en ik vraag mij af hoe doe je alle gewone dingen? Kun je nog wel gewoon iets oppakken? Kun je typen met lange nagels? Hoe gaat dat met toiletbezoek en een tampon inbrengen? Verwond je niet je partner bij vrijen?

Ik probeer mijn nagels te laten groeien maar ik raak al snel in de problemen dus hoe doet men dat?
Alle reacties Link kopieren
Die doen dat allemaal niet. En het is nog erg ordi ook.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij ook altijd af hoe mensen dat doen met zulke nagels. Daarom heb ik geen acrylnagels zoals op de foto maar gewoon mijn eigen nagels met nagellkak.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Wat noem je heel lang?

Veel mensen vinden dat ik lange nagels heb, ik ben er 0 laat van en kan alles doen wat ik altijd al deed. Daar zit wel een grote maar aan: door een aandoening kan ik geen druk op mijn vingertoppen verdragen, dus ik pakte dingen altijd al heel anders vast dan anderen. Mijn knokkels zijn mijn grootste vrienden bij dingen als knoppen indrukken (maar mijn hele leven dus al).

Oh en dat over jezelf verwonden/je partner verwonden tijdens de seks: zolang je geen stiletto nagels hebt en ze goed bijhoudt loopt dat wel los. Ik draag handschoentjes tijdens de seks maar dat is omdat ik van veilig seks houd en dan is het zelfs als lesbienne geen punt :$
Alle reacties Link kopieren
Of: hoe zorg je dat er geen vuil onder blijft hangen?
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
27-11-2020 14:11
Ik vraag mij ook altijd af hoe mensen dat doen met zulke nagels. Daarom heb ik geen acrylnagels zoals op de foto maar gewoon mijn eigen nagels met nagellkak.

Afbeelding
Acrylnagels zijn sowieso veel scherper dan gewone nagels, mijn nagels zijn iets korter dan dit maar gewoon mijn eigen nagels. Nergens last van.
Blablabla97 schreef:
27-11-2020 14:12
Wat noem je heel lang?

Veel mensen vinden dat ik lange nagels heb, ik ben er 0 laat van en kan alles doen wat ik altijd al deed. Daar zit wel een grote maar aan: door een aandoening kan ik geen druk op mijn vingertoppen verdragen, dus ik pakte dingen altijd al heel anders vast dan anderen. Mijn knokkels zijn mijn grootste vrienden bij dingen als knoppen indrukken (maar mijn hele leven dus al).

Oh en dat over jezelf verwonden/je partner verwonden tijdens de seks: zolang je geen stiletto nagels hebt en ze goed bijhoudt loopt dat wel los. Ik draag handschoentjes tijdens de seks maar dat is omdat ik van veilig seks houd en dan is het zelfs als lesbienne geen punt :$
Oprechte vraag: waarom handschoentjes tijdens de seks?
Ik heb zelf ook hele lange gel punt nagels. En ik moet zeggen dat alles went, mits je niet van heel kort ineens naar lang gaat. Nu is het zelfs zo dat ik korte nagels onwennig vind en ook als er 1tje afbreekt.

Afhankelijk van de lengte moet je dingen anders oppakken, dus van de zijkant ipv van de bovenkant. Je wordt je heel erg bewust van je lengte dus beweeg je je hand ook anders als het aankomt op deuren opendoen, de knop van de lift met je knokkels indrukken, grotere maat (afwas) handschoenen etc.. Bepaalde dingen nemen wat meer tijd in beslag; ritsen, knopen, naalden rijgen etc.

Maar ik gebruik mn nagels ook als pincet voor mn lenzen, als tang voor het omdraaien van een pannenkoek en ik veeg mn reet probleemloos af.

Het is maar net waar je zin in hebt maar ik leef al jaren zo en ben voorlopig nog niet uitgekeken. Lekker ordinair :lol:
Ik heb de 'mode' van lange nagels nooit begrepen. Mijn nagels groeien erg snel en als ik ze dan even niet heb geknipt zijn ze ook lang. Ze zijn altijd netjes gelakt, maar als ze dus lang zijn voel ik me echt vies. Continu gore troep onder mijn nagels, en natuurlijk was ik mijn handen vaak en haal ik de troep onder mijn nagels vandaan. Maar het voelt niet erg hygiënisch. Bovendien breken ze snel of blijven ze in mijn kleding hangen. Nee, doe mij maar 'normale'/korte lengte en dan mooi gelakt :)
anoniem_64c7f44b69238 wijzigde dit bericht op 27-11-2020 14:18
6.74% gewijzigd
huisduif schreef:
27-11-2020 14:13
Of: hoe zorg je dat er geen vuil onder blijft hangen?
Ik vraag me altijd af hoe dat dat gaat met gehakt kneden. Paneermeel, kruiden, gehakt, ei. Als je dan klaar bent en je maakt je nagels schoon haal je er volgens mij nog een hele gehaktbal onder vandaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht juist dat acryl of gelnagels niet scherp waren. Verwonden lijkt me dus waarschijnlijk wel meevallen.
Maar je broek dicht knopen zal toch ook vast wel lukken. Ik zie maar zelden mensen met lange nagels en hun broek op de enkels.
Alle reacties Link kopieren
HoleyMalonely schreef:
27-11-2020 14:16
Oprechte vraag: waarom handschoentjes tijdens de seks?
Ik heb vaak sneetjes in mijn handen en wil niet het risico nemen dat dat per ongeluk weer gaat bloeden terwijl ik met mijn handen aan iemands vulva/anus/vagina/etc. zit.
Blablabla97 schreef:
27-11-2020 14:12
Wat noem je heel lang?

Veel mensen vinden dat ik lange nagels heb, ik ben er 0 laat van en kan alles doen wat ik altijd al deed. Daar zit wel een grote maar aan: door een aandoening kan ik geen druk op mijn vingertoppen verdragen, dus ik pakte dingen altijd al heel anders vast dan anderen. Mijn knokkels zijn mijn grootste vrienden bij dingen als knoppen indrukken (maar mijn hele leven dus al).

Ik zie je reactie nu pas. Maar zo te zien wat aanknopingspunten :-D
Alle reacties Link kopieren
prada schreef:
27-11-2020 14:18
Ik vraag me altijd af hoe dat dat gaat met gehakt kneden. Paneermeel, kruiden, gehakt, ei. Als je dan klaar bent en je maakt je nagels schoon haal je er volgens mij nog een hele gehaktbal onder vandaan.
Ik eet geen vlees dus deze specifieke ervaring kan ik weinig over zeggen maar ik heb dus ook vaak handschoentjes aan tijdens dit soort dingen (ook weer vanwege eventueel bloed) en anders maak ik gewoon mijn nagels schoon naderhand, is niet zoveel werk.
prada schreef:
27-11-2020 14:18
Ik vraag me altijd af hoe dat dat gaat met gehakt kneden. Paneermeel, kruiden, gehakt, ei. Als je dan klaar bent en je maakt je nagels schoon haal je er volgens mij nog een hele gehaktbal onder vandaan.
Ik draag altijd handschoenen bij kneedwerk. En zo niet dan gebruik ik de keukenborstel om onder mijn nagels schoon te borstelen. Gebruik ik sowieso altijd wanneer ik mijn handen was.
Alle reacties Link kopieren
huisduif schreef:
27-11-2020 14:13
Of: hoe zorg je dat er geen vuil onder blijft hangen?
nagelborsteltje met veel zeep en schrobben maar ;-))

ik heb ook lange nagels en kan er alles mee, heb voor meeste dingen ook handige tools,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Blablabla97 schreef:
27-11-2020 14:23
Ik eet geen vlees dus deze specifieke ervaring kan ik weinig over zeggen maar ik heb dus ook vaak handschoentjes aan tijdens dit soort dingen (ook weer vanwege eventueel bloed) en anders maak ik gewoon mijn nagels schoon naderhand, is niet zoveel werk.

Ik denk dat ik het beantwoorden van de vragen maar aan jou overlaat :devil:
huisduif schreef:
27-11-2020 14:13
Of: hoe zorg je dat er geen vuil onder blijft hangen?
Ik had vroeger lange nagels ( niet nep) en die waren veel makkelijker schoon te houden dan korte nagels. Nu maakt ik ze elke avond schoon met zn nagelborsteltje.
Alle reacties Link kopieren
fathpoempoem schreef:
27-11-2020 14:16
Ik heb zelf ook hele lange gel punt nagels. En ik moet zeggen dat alles went, mits je niet van heel kort ineens naar lang gaat. Nu is het zelfs zo dat ik korte nagels onwennig vind en ook als er 1tje afbreekt.

Afhankelijk van de lengte moet je dingen anders oppakken, dus van de zijkant ipv van de bovenkant. Je wordt je heel erg bewust van je lengte dus beweeg je je hand ook anders als het aankomt op deuren opendoen, de knop van de lift met je knokkels indrukken, grotere maat (afwas) handschoenen etc.. Bepaalde dingen nemen wat meer tijd in beslag; ritsen, knopen, naalden rijgen etc.

Maar ik gebruik mn nagels ook als pincet voor mn lenzen, als tang voor het omdraaien van een pannenkoek en ik veeg mn reet probleemloos af.

Het is maar net waar je zin in hebt maar ik leef al jaren zo en ben voorlopig nog niet uitgekeken. Lekker ordinair :lol:
Ik snap nooit wat mensen er ordinair aan vinden... Ik vind het leuk om mijn nagels te doen, anders mensen vinden het leuk om heftige make-up looks te maken. Lekker boeien wat andere mensen doen, zolang ze zichzelf maar verzorgen en schoonhouden.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe allemaal alleen maar om lange nagels te hebben. Het is niks voor mij.
Jufjoke schreef:
27-11-2020 14:19
Ik dacht juist dat acryl of gelnagels niet scherp waren. Verwonden lijkt me dus waarschijnlijk wel meevallen.
Maar je broek dicht knopen zal toch ook vast wel lukken. Ik zie maar zelden mensen met lange nagels en hun broek op de enkels.
Dat zeg je nu wel, maar als je iemand ziet met de broek op de enkels, kijk je dan überhaupt naar de nagels?
Ik had vroeger geen last van mijn lange nagels. Ik kon gewoon alles doen. Ze waren alleen wel keihard dus als er iets verkeerd tegenaankwam kon hij wel eens helemaal afbreken :sick:

Met koken en schoonmaken draag ik altijd handschoenen, want dat vind ik hygiënischer.
Alle reacties Link kopieren
fathpoempoem schreef:
27-11-2020 14:24
Ik denk dat ik het beantwoorden van de vragen maar aan jou overlaat :devil:
:proud:

Ik moest heel erg lachen om je nagels als tool te gebruiken bij het pannenkoeken bakken, doe ik ook namelijk. En bij labeltjes van theezakjes uit thee vissen, of iets wat in mijn kokende rijst is gevallen. Ideaal.
Alle reacties Link kopieren
Oh, brr. Ik vraag het me niet eens af. Ik vind het echt super onsmakelijk! Als ik mijn nagels een tijdje niet heb geknipt (en dan heb ik het echt nog niet over lange nagels, want dan barsten mijn nagels altijd), dan voel ik me al zo ontzettend vies. Kijk eens hoe snel je al van die zwarte randen eronder krijgt.
En hoe strik je je veters?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven