Lijf & Lijn alle pijlers

Corrigerend ondergoed

28-11-2020 22:29 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ten eerste:
Ik heb onderstaand jurkje in een outlet gekocht dus bij lange na het geld er niet voor neergelegd!

Ik ben afgelopen tijd door thuis zitten wat aangekomen en heb een nieuw jurkje gekocht.
Deze kan niet meer teruggebracht worden en de maat past ook wel, maar hij tekent wel erg bij mijn heupen en buik.
Hier zou ik graag corrigerend ondergoed voor willen aanschaffen, maar niet zó strak dat het vervelend zit.
Hebben jullie raad wat ik zou moeten aanschaffen? Ik zie zoveel verschillend ondergoed!

Het gaat om dit jurkje maar dan in het rood:

https://www.open32.nl/n7-114-jintha-dress-black

Bedankt!!
-summer- wijzigde dit bericht op 28-11-2020 23:19
Reden: Opmerkingen
9.86% gewijzigd
Ik zou dit niet dragen totdat je er weer in past zonder corrigerend ondergoed. Juist bij dit model en deze stof blijf je dit zien. En dan zit je er zelf ook niet lekker in.
Corrigerende body?

Absurd prijskaartje voor zo een simpel jurkje wel hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dolgelukkig met mijn corrigerende broekjes van de Zeeman. Hebben pijpjes die lang genoeg zijn waardoor mijn benen niet tegen elkaar schuren, zitten hoog genoeg en knellen niet af.

En eens met Moreina. Ik heb dit soort jurkjes voor mijn dochter. Twee voor €7,99. Dit soort bedragen zou ik echt niet uit kunnen geven aan zo'n modelletje...
Alle reacties Link kopieren
Je moet een perfect figuur hebben omdat te kunnen dragen, tenminste als het de rekbare stof is die ik erin zie. Als je dat niet hebt (dus niet piepjong of een model bent) dan accentueert het kledingstuk alle imperfecties. Daar kan je je al of niet iets van aantrekken; ik denk dat de meesten zich juist zo mooi mogelijk willen tonen maar het niet doorhebben dat ze niet op hun mooist zijn in iets dergelijks.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven