Lijf & Lijn alle pijlers

+20 kg afvallen

30-12-2020 15:19 676 berichten
Hallo,

Ik wil graag als stok achter de deur een groepje starten met +20 kg afvallen.
Als we een aantal hebben zal ik een tabel maken en deze wekelijks bijhouden.
Ik zelf ben al jaren aan het aanmodderen, maar voor nu moet het eens klaar zijn en ga ik doorzetten.

Wie doet er mee?

NaamLeeftijdLengteStartStreefHuidigTotaal
Martine89311.7111792112.6-4.4
Tijdvoortaart341.7597.595.5-2
S1981391.6510097.3-2.7
Appelstroop_88321.64766369.7-6.3
Pindakaasjes40+1.78787376-2
Peritau361.73897585.4-3.6
Corzon391.6910385101.5-1.5
Schorpioen36431.8211282106.1-5.9
Creabea2punt0351.72101.58099.9-1.6
Neetog391.65967594.3-1.7
Sum84361.64826580-2
Suusberg431.7310575103-2
Jokke391.75847074.9-9.1
Doratje4331.67857083.6-1.4
Mabelle341.68917089.4-1.6
such_preggers108
anoniem_640109a1b93c2 wijzigde dit bericht op 21-02-2021 12:08
75.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Daar is al een heel leuk topic voor met enthousiaste deelnemers die elkaar supporten en tips geven.
Je kunt daar ook in de tabel als je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Pindakaasjes dit topic bedoelt. Edit: hoewel ik daar geen tabel zie. In elk geval; genoeg topics om je bij aan te sluiten denk ik. :)
lijf-lijn/heel-veel-afvallen/list_messages/471985
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoelde: "start met afvallen, wie doet er mee!"
Leuk topic.
Ik wil ook minimaal 20 kwijt en wil wel meedoen Martine. Vind het zelf wel prettig om ergens nieuw te starten, dan om binnen te vallen in een lopend iets.

Hier ook al ruim 4 jaar aan het aanmodderen en weeg inmiddels alleen maar meer dan toen o_o

Ik weet prima wat gezond en balans is, maar de discipline ontbreekt. Hopelijk ga ik die nu hervinden
Alle reacties Link kopieren
TijdvoorTaart schreef:
30-12-2020 17:26
Ik wil ook minimaal 20 kwijt en wil wel meedoen Martine. Vind het zelf wel prettig om ergens nieuw te starten, dan om binnen te vallen in een lopend iets.

Hier ook al ruim 4 jaar aan het aanmodderen en weeg inmiddels alleen maar meer dan toen o_o

Ik weet prima wat gezond en balans is, maar de discipline ontbreekt. Hopelijk ga ik die nu hervinden

Ja, hier heb je wel gelijk in.
Het is inderdaad wel leuk om zoiets opnieuw op te starten.
Op dat andere topic is iedereen al goed op weg.
Een frisse start is altijd goed.
Leuk tijdvoortaart dat je mee wil doen!
Ik zal een tabel maken, wil jij je gegevens doorgeven? Lengte,’leeftijd, start gewicht. Wat vind je nog meer fijn in de tabel?

Pindakaasjes; bedankt voor je tip! Ik vind het fijn om een nieuwe start te maken. :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee. Vanaf morgen. ;-)
s1981 schreef:
31-12-2020 14:05
Ik doe ook mee. Vanaf morgen. ;-)
Ik overmorgen, want morgen heb ik nog oliebollen over :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel meedoen hoor, maar nu nog even niet. Ik ben al 15 kilo kwijt (nog 5 te gaan) maar voor vandaag is het echt oliebollen, gourmetten en champagne en ik wil ik even niet aan afvallen denken.
Ha! Gelukkig nieuw jaar allemaal! Ik zie dat er. +20 kilo staat, maar ook dat het nog niet heel erg vaart loopt, dus als het mag zou ik graag aansluiten! Ik zou zelf graag +- 10 tot 15 kilo afvallen, afhankelijk van wat goed voelt op het eind. Voor dat ik kinderen had, zou ik zeker -15 gezegd hebben, maar misschien is -10 ook goed, aangezien ik het de vorige keer niet volhield om op gewicht te blijven. Laat je weten of je dat ziet zitten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Graag zou ik mee willen schrijven. Paar jaar geleden ben ik 15 kilo afgevallen door te sporten en op mijn eten te letten.
Inmiddels zit alles er weer aan en ben ik echt te zwaar en mijn conditie is slecht. Als ik in huis twee trappen oploop begin ik te hijgen. Dit is niet wat ik wil en voel mij er niet prettig bij.
Ik heb al een poos niet op de weegschaal gestaan en heb nu geen idee wat mijn gewicht is.
Ik wil iig beginnen met beter op mijn eten letten en eerlijk is eerlijk, hoe fijn zou het zijn als ik volgend jaar een stuk gezonder de feestdagen in ga.
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ook ik zou graag mee doen. De afgelopen 3 jaar zijn niet mijn beste jaren geweest en ben hierin +- 25 kilo aangekomen. Dit wil ik ook graag weer kwijt.

Lengte: 1,68
Strt. gewicht: 96kg
Streef gewicht: 70 kg
Gelukkig nieuwjaar! Wat een leuke reacties allemaal, ik heb een tabel gemaakt. Als jullie alles doorgeven vul ik het aan.
Vandaag nog een dagje niet te streng en morgen er weer tegenaan.
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik ben 40+, 1.78 m en weeg nu 78 kilo.
Matcht leuk bij elkaar, maar ik wil graag weer onder de 75 wegen.
Dus laat ik mijn doel stellen op 73 kilo.
Al 15 kilo weggewerkt, nog 5 te gaan.
En geloof me Dames, die laatste paar kilo's zijn verrekte hardnekkig.
We gaan ervoor!!
Alle reacties Link kopieren
Happy new year all.

Ik wil graag meedoen! Ik heb een personal body plan aangemaakt inc coach. Ik ben heel erg benieuwd hoe dat gaat werken. Maar een extra extra stok achter de deur als in viva zou ik wel erg leuk vinden!

Ik ben 36, 1,67 kort/lang en 118 kilo. Ik wil mijn streef gewicht eerst naar de 100 hebben en dan uiteindelijk werken naar de 80 kilo.

Maandag heb ik mijn eerste consult en ik hou jullie op de hoogte!
Mag ik ook meedoen? Ik ben al jaaaren te zwaar, maar ja had goede excuses: twee zwangerschappen, gelukkig in de liefde en ja ik eet teveel en te vaak :-D en nu gaat het roer om: ik ben 1.73, weeg 105 (!!!) kilo en wil me weer lekker in mijn vel voelen.
Streefgewicht is 75 kilo dan pas ik in maat 38/40 en als ik denk aan hoe ik me toen voelde (en het niet waardeerde), dan ja is het tijd om mij weer zo goed te voelen. Ps ik ben 43!

Succes allemaal!
anoniem_63e6bd373732a wijzigde dit bericht op 01-01-2021 23:44
2.49% gewijzigd
Oh, wat fijn dat mijn gewicht in dit clubje geen uitzondering is!! Heb hier wel eens andere groepen bekeken, maar dat waren dan mensen die een paar luttele kilo's wilden verliezen. Hun goed recht, natuurlijk, maar dit is wel echt een ander pad om te bewandelen.
Leeftijd 32, 164, gewicht 76, streefgewicht 63!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Allereerst een gelukkig nieuwjaar!

Ik sluit me ook graag aan. Ik ben 36 jaar, 1.64 lang en weeg op dit moment 82 kg. Mijn streefgewicht is uiteindelijk 65 kg. Totaal dus 17 kilo afvallen.

Ik woog altijd tussen 60 en 63 kg. Na mijn eerste zwangerschap was ik flink aangekomen en ben ik zo'n 15 kg kwijt geraakt daarna. Mijn 2e zwangerschap ben ik ingegaan met een gewicht van 73 kg en woog uiteindelijk 89,5 kg na de bevalling. Ik ben sinds maart vorig jaar 7,5 kg kwijt, maar dus nog steeds veeel te zwaar voor mijn lengte. Ik hoop door dit topic meer motivatie te vinden om echt wat serieuzer met het afvalproces aan de slag te gaan.
Hoi! Ik wil ook graag aansluiten.
Ik ben al jaren veel te zwaar. Een jaar of vijf geleden ben ik 20 kg kwijtgeraakt maar helaas allemaal er weer aan, plus wat extra. Ik moet er nu weer aan geloven.. Ik nader de 40 en wil nu echt van die extra ballast af.
Ik weeg 96 kg bij 1,65m. 39 jaar.
Hopelijk gaat dit topic me motiveren om er nu serieus werk van te maken en te laten volhouden. Hoe meer kilo’s het worden hoe uitzichtlozer het lijkt. Maar leuk om met meer mensen het aan te gaan! Mijn streefgewicht ligt rond de 75 kg maar eerst maar eens onder die 90 proberen te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 39 jaar. 1.65. En vandeweek de 100 kilo aangetikt.

Vandaag nog wel wat lekkere dingen gesnaaid. Morgenochtend is het plan om te gaan wandelen in de ochtend. Elke dag een flinke wandeling van minstens een half uur.

Ik wil sowieso eerst 10 kilo afvallen, maar om een gezond gewicht te krijgen moet ik een kilo of 30 kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Hallo

Ik wil ook graag wat afvallen. Ben door het fertiliteitstraject helaas aardig wat aangekomen. Ook heel erg naar dat het ook geen resultaat heeft opgeleverd. Dus nu trakteer ik mezelf te vaak op lekkere dingen, omdat ik erg verdrietig ben dat wij met lege handen zijn blijven staan. Maar wil daar nu verandering in brengen. Wil weer lekker in mijn lijf komen te zitten.
39 jaar, 175 en denk 80 kilo. (Zal de batterijen weer even vervangen, weegschaal doet het nu niet)
Hoop hier vooral motivatie en tips te vinden.
Sport niet, wandel wel gemiddeld 20000 stappen per dag
Alle reacties Link kopieren
Mag ik me ook nog aansluiten?

Zal me morgen definitief wegen, maar ongeveer 102 en 1.72 lang. Ik ben 35 en merk nu voor het eerst echt hoe mijn gezondheid hier onder lijdt.. pijnlijke knieen, moe, futloos, vaak rugpijn. Ik ben nu nog 2.5 week vrij, dus de tijd en rust om een goed begin te maken.
(wel een beetje bang dat het weer mislukt, heb al zoveel pogingen gedaan, maar voelt ook als 5 voor 12)
Alle reacties Link kopieren
20000 stappen per dag!!. Jeetje dat is veel. Ik moet echt moeite doen om 10000 stappen te halen. En in de vakantie zijn er dagen bij dat ik maar 3000 stappen per dag haal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven