Lijf & Lijn alle pijlers

Coronakilo’s

11-02-2021 17:37 262 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, bijna een jaar na de start van de covid pandemie. Ik ging zo lekker, maar sinds de 2de lockdown is de motivatie ver te zoeken. Ik ben het nu echt zat en wil de kilo’s eraf voordat de lockdown voorbij is (of iig voordat het juni is). Dus... wie doet er mee? Start vrijdag 12 februari. Afvallen door normaal te doen, dus gewoon eten en sporten. We kunnen elkaar motiveren. Ik wil 5 kilo eraf (waren er 2 voor de 2de lockdown 2🥲). Let’s go.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik graag!

Al is de motivatie nu ook even ver te zoeken voor mij... zit volop in een ikwiletenenwelnuenookzuipengraag-bui. Helpt niet.

Ik ga eens even bedenken hoe ik in de hoe de flow kom. Ben wel sinds januari begonnen met hardlopen maar als het min honderdtwintig is met sneeuw dan skip ik dat ook gewoon hoor..

Er moet een aantal kilo af. Ik weet nog niet hoeveel precies want ik durf de weegschaal niet op... maar ik wil onder de 75 kilo wegen. Laatste keer was ik bijna 80 kg. Dus lagen we zeggen een kilo of 5 eraf.

Goed idee dit topic min10!
Don't bug me!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik doe ook graag mee!
Heb er 10 kilo bij in een jaar :cry:
Ik ben echt een emotie eter, wat niet helemaal goed ging dit jaar.
Er moeten zeker 10 kilo af, liever nog meer!
Ik begin wel maandag pas, heb net alle boodschappen al gehaald voor de rest van de week..
Hakuna matata!
Count me in.
Ik zal me morgenochtend wegen, dan weet ik het aantal coronakilo's.
Maxymags schreef:
11-02-2021 18:17

Ik ga eens even bedenken hoe ik in de hoe de flow kom. Ben wel sinds januari begonnen met hardlopen maar als het min honderdtwintig is met sneeuw dan skip ik dat ook gewoon hoor..
De sneeuw is leuk, maar hardlopen doe ik nu ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Mijn weegschaal is al maanden stuk maar ik merk aan mijn kleding dat er wel weer wat kilo’s bij zijn gekomen.

Hardlopen zit de klad ook weer wat in dus hoogste tijd om weer in actie te komen.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook dikke week terug besloten dat ik even weer m'n best moet doen nu. Ik wandel veel met Ommetje, dat helpt me goed!
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
11-02-2021 18:40
De sneeuw is leuk, maar hardlopen doe ik nu ook niet.
Nee, dan lig je op je snuffer.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik doe graag mee, ik ben al gestart per 1 januari maar ik zoek nog een stok achter de deur om het vol te houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn corona-kilo's er gelukkig grotendeels af weten te houden door dance workouts op Youtube.. heel leuk om te doen trouwens! :)
Never take criticism from people whom you would never reach out to for advice.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaah ik heb ook een flinke schop onder mijn kont nodig. Kleding die strak zit, jurkjes die “vroeger” mooi zaten en waar ik mij nu een olifant in voel. Laat staan de bikini vd zomer😣

Ik wil graag 4 a 5 kilo kwijt. Begonnen met hardlopen, ook om wat meer conditie te kweken. Maar ja mijn doorzettingsvermogen zit dus echt in mijn kleine teen.

Ik ben 1.63 en weeg 61 kilo. Wil er heel graag terug naar 56 kilo
Leeftijd; 45
dwarrel75 wijzigde dit bericht op 11-02-2021 23:09
10.08% gewijzigd
Ik doe ook graag mee.
Een kilo of 6, 7 eraf graag.
Alle reacties Link kopieren
Vikhui schreef:
11-02-2021 19:13
Hier ook dikke week terug besloten dat ik even weer m'n best moet doen nu. Ik wandel veel met Ommetje, dat helpt me goed!
Ommetje doe ik ook! Helpt me echt ook meer te bewegen. Doe het met collega's van werk. Ook hier mogen er kilo's af. Niet zozeer Corona kilo's, maar grotendeels zwangerschapskilo's. Het liefst 15 pfffff.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet ook nodig. Weet niet helemaal hoeveel kilo en wil me liever niet wegen, maar zou wel graag weer in de broeken passen waar ik nu toch al een halfjaar helemaal niet meer in kom, ook niet met geweld...
Hier ook een Coronakont. Er moet een kilo of zes af, die vooral op mijn buik, billen en borsten zitten.
Ben niet echt dik maar pas al mijn leuke jurkjes en strakkere truitjes niet meer. Chips en wijn zijn mijn grootste valkuilen. Net dry january achter de rug, maar daar nog niet echt van afgevallen. Dus naast geen wijn nu ook wat minderen in het eten en vooral meer bewegen, ik zit de hele dag op die coronakont. (6)
Alle reacties Link kopieren
Okay, mooi stel om samen de kilo’s te lijf te gaan. Morgen gewicht noteren en dan maar in een tabel bijhouden? Geen idee hoe dat moet, maar is vast iemand hier die dat kan. 4 maanden dames, dan is het zomer. Als we morgen van start gaan zijn (bijna alle) kilo’s weg voor de zomer💪
Ik doe ook graag mee.
Een kilo of 6, 7 eraf graag.

Sorry, dubbel
Ik zou ook graag nog aanhaken als dat kan :-D
Ik ben nu net een paar weken bezig met gezond eten en minderen met snoepen, maar men.. wat vind ik het moeilijk om vol te houden. De eerste 2 weken gingen nog wel, maar nu ben ik voor mijn gevoel de hele dag bezig om van eetmoment naar eetmoment te komen zonder tussendoor te snacken.

Wegen doe ik voorlopig nog maar even niet, want ik weet uit ervaring dat zodra het resultaat me tegenvalt ik de neiging heb om weer terug te vallen.

Het liefst wil ik in totaal 20 kg afvallen, maar eerst maar eens zien of ik 10 kg red. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook graag mee! Ik ben voornamelijk een lezer en bijzonder slecht in het antwoorden, maar ook hier vliegen de corona kilo’s eraan. Ik wil er ongeveer 7 kg af. Voor corona moest ik aankomen (5kg) maar dat heb ik iets te letterlijk genomen, dus nu al 14 kg zwaarder... ik weeg nu 62 en wil graag terug naar de 55! Maar veel eten en weinig bewegen wil niet zo goed in deze tijd! Ik doe mee😁
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook mee. Ik zit op +10kg sinds begin eerste lockdown. Amper beweging en geen rem meer qua eten. Dit kan niet meer zo.
Ah, een topic naar mijn hart! Ik sluit graag aan. Heb geen extra corona-kilo's gekweekt (ben zelfs 1,5 kilo lichter dan een jaar geleden ;-)) maar wel iets te zwaar; 69 kilo met 1m63. Zou er graag minimaal 5 kilo af hebben. Door gezonder te eten, te kappen met geraffineerde suiker en iedere dag m'n stappen te halen (Ommetje!).
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag mee doen-liefst 10 kilo eraf maar zou al blij zijn met 5. Merk door corona dat ik met name overdag veel meer eet en dat in combinatie met minder sporten doordat sportschool gesloten is gaat niet goed.
Alle reacties Link kopieren
Okay, welkom. Misschien idee dat iedereen een post doet met start gewicht en streefgewicht (voor die willen), dan probeer omdat wel een keer in een excel te zetten. Niet teveel extra info, want dan moet ik zo zoeken 🤣🤣
Oeh ik zou heel erg graag meedoen! Ik heb een hele tijd heel veel bewogen en gezond gegeten, maar ben nu weer terug bij af. Stress op werk, vermoeidheid, altijd redenen voor mij om constant te snaaien en veel te veel te eten. Er moet verandering komen wil ik in de zomer nog in mijn oude kleding passen...
Startgewicht: 71
Streefgewicht (voor nu): 65
Lengte: 1.67
Leeftijd: 40


Ik hoop dat we elkaar kunnen motiveren de komende tijd 😅
Hier mijn gegevens voor in de tabel!
Lengte: 1.79
Startgewicht: 82 kilo
Streefgewicht: 65 kilo
Leeftijd: 34

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven