Lijf & Lijn alle pijlers

Hoe valt het merk gust en gusto?

15-09-2021 18:59 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar online maat L besteld. Geen idee of het groot of klein valt. Kan er online ook niks over vinden. Ik hoop dat het gewoon op maat valt!

Jullie een idee?
Beter vooraf gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is dat het verschilt per kleding stuk.. ik heb XL en soms pas ik prima in een L en soms is het echt te krap.
Je hebt nomaal XL en nu op de gok L gekocht?

Waarom niet op de gokje eigen maat besteld?
Ik snap het niet.


Verkeerd gelezen. Ik haalde 2 posten door elkaar.
anoniem_404887 wijzigde dit bericht op 15-09-2021 21:09
Reden: Edit
21.32% gewijzigd
Birdie schreef:
15-09-2021 20:56
Je hebt nomaal XL en nu op de gok L gekocht?

Waarom niet op de gokje eigen maat besteld?
Ik snap het niet.
Waar staat dat ze normaal XL heeft?
Alle reacties Link kopieren
In mijn ogen normaal. Eerder net iets te klein dan te groot.
Alle reacties Link kopieren
Waardeloos om eerlijk te zijn, grotere borsten is al een ding en ik ben 1,80 en dan zijn dingen vaak te kort is mijn ervaring
Als ik nog geen ervaring heb met een merk bestel ik altijd 2 maten tenzij het iets oversized is, dan alleen de kleinste maat. Mocht retourneren niet gratis zijn dan ga ik af of de maat tabel of size finder al klopt die vaker niet dan wel tot nu toe.

Hoop dat het gewoon past.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel eens bij ze op gesprek geweest met rondleiding in het magazijn voordat ze overal winkels hadden maar toen kreeg ik de indruk dat de eigenaar overal vandaan inkoopt. Dus maten tussen kledingstukken kunnen onwijs anders uitvallen.
Alle reacties Link kopieren
*
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Als je niet zo groot bent valt het in ieder geval waardeloos.
Ik ben 1m60 en heb al zo vaak geprobeerd om daar wat te kopen omdat ik het wel mooie kleding vind, maar het staat me echt nooit.
Dus mijn ervaring het valt eerder groter dan kleiner en alles is mij altijd te lang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven