Lijf & Lijn alle pijlers

Mijn vriend scheert zijn oksels.

21-10-2021 21:32 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
hè dames, sinds kort scheert mijn vriend zijn oksels kaal. De eerste keer toen ik het zag moest ik er heel hard om lachen, maar bij nader inzien vind ik het helemaal niet zo gek en best wel hygiënisch eigenlijk. Maar wat vinden de dames hier, is dit ok voor een man of toch een beetje te..... ?
Ik zou dat toejuichen als mijn vriend dat deed. Sowieso bijwerken, helemaal glad hoeft niet per se.

Liever dat dan behaard daar, wat mij betreft.
Boeiend.
Waarom is okselhaar onhygiënisch??? Doucht die kerel nooit ofzo?
Ik dacht dat tegenwoordig alle mannen dat deden.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
21-10-2021 21:35
Boeiend.
haha.
aardbeienslof schreef:
21-10-2021 21:36
Ik dacht dat tegenwoordig alle mannen dat deden.
Gelukkig niet. Nu de dames ook wat minder hysterisch doen met dat scheren.
Alle reacties Link kopieren
Bijna alle mannen met wie ik ooit intiem ben geweest scheerden hun oksels. Had het er laatst toevallig met mn man over, de meeste vrienden van hem doen dit ook.
Vind t zelf een stuk frisser staan en ruiken (man heeft een fysiek zwaar beroep)
Alle reacties Link kopieren
aardbeienslof schreef:
21-10-2021 21:36
Ik dacht dat tegenwoordig alle mannen dat deden.
Nee hoor, de mijne doet dit pas sinds kort. Zal wel een werkje geweest zij de eerste keer. o_o
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend scheert niks, en dat vind ik prima. Mocht ie wel wat willen scheren dan is dat ook prima, zijn lijf, zijn keuze.
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
vitamientje schreef:
21-10-2021 21:38
Nee hoor, de mijne doet dit pas sinds kort. Zal wel een werkje geweest zij de eerste keer. o_o
Waarom doet hij het nu opeens dan?
Alle reacties Link kopieren
Raspberrysmoothie schreef:
21-10-2021 21:39
Mijn vriend scheert niks, en dat vind ik prima. Mocht ie wel wat willen scheren dan is dat ook prima, zijn lijf, zijn keuze.
precies, dit vind ik eigenlijk ook wel. Moet hij helemaal zelf weten. Maar ik wou gewoon eens weten of jullie het raar zouden vinden of zo.
vitamientje schreef:
21-10-2021 21:41
precies, dit vind ik eigenlijk ook wel. Moet hij helemaal zelf weten. Maar ik wou gewoon eens weten of jullie het raar zouden vinden of zo.


Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Gizmoreturns schreef:
21-10-2021 21:41
Waarom doet hij het nu opeens dan?
Dat weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
vitamientje schreef:
21-10-2021 21:41
precies, dit vind ik eigenlijk ook wel. Moet hij helemaal zelf weten. Maar ik wou gewoon eens weten of jullie het raar zouden vinden of zo.
Wat is er raar aan. Het is gewoon handiger schoonhouden en deodorant gebruiken zonder okselhaar.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend scheert zijn oksels al jaren. Vind zo'n oerwoud onder je armen er eerlijk gezegd nogal suf uitzien. Iets met Neanderthalers of zo.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
21-10-2021 21:42
[/b]

Waarom?
Omdat okselhaar hebben misschien mannelijk staat en gladde oksels eerder vrouwelijk staan, maar eigenlijk zijn dit ouderwetse gedachten, of niet?
Alle reacties Link kopieren
vitamientje schreef:
21-10-2021 21:44
Omdat okselhaar hebben misschien mannelijk staat en gladde oksels eerder vrouwelijk staan, maar eigenlijk zijn dit ouderwetse gedachten, of niet?
Okselhaar is niks mannelijks aan.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Vriend scheert alles. Van mij zou borsthaar, armhaar en beenhaar mogen blijven staan, maar goed, zijn lijf zijn keuze. Borsthaar gaat wel kort maar niet glad.
Oksels kaal is zeer prima, vind zo'n pluk tabak bij niemand wat.
Alle reacties Link kopieren
Hmm ik zou het wel apart vinden als hij het opeens doet. Zit je vriend op een nieuwe sport?
Alle reacties Link kopieren
vitamientje schreef:
21-10-2021 21:44
Omdat okselhaar hebben misschien mannelijk staat en gladde oksels eerder vrouwelijk staan, maar eigenlijk zijn dit ouderwetse gedachten, of niet?
Ik vind t niet mannelijk om een baal shag onder je arm te hebben 🤣
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
21-10-2021 21:45
Okselhaar is niks mannelijks aan.
eigenlijk niet klopt, al moest ik even wennen om zo een perfect gladde oksel te zien toen hij zijn armen omhoog deed.
Maar netjes staat dit wel hoor. ;)
Mijn man heeft nog nooit zijn oksels geschoren. Mocht hij dat wel willen doen, wat mij betreft ook prima.
Het maakt mij niet zo veel uit. Maar stiekem vind ik met haar toch mooier, mannelijker.
Alle reacties Link kopieren
vitamientje schreef:
21-10-2021 21:44
Omdat okselhaar hebben misschien mannelijk staat en gladde oksels eerder vrouwelijk staan, maar eigenlijk zijn dit ouderwetse gedachten, of niet?

Zowel mannen als vrouwen hebben van nature okselhaar. Dat glad als vrouwelijk beschouwd wordt is cultureel bepaald, niet biologisch. En ook vrij recent trouwens, in de jaren '70 was iedereen nog weelderig behaard, zowel onder de oksels als verder onder de gordel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven