Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen door hypnose

06-05-2010 15:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Zoals vele andere heb ik elk dieet al geprobeerd en ben ik een echt jojoer.

Nu heb ik een tijdje geleden een documentaire gezien over hoe je kunt afvallen door hypnose. Het zag er erg makkelijk en doeltreffend uit.

Nu is mijn vraag heeft iemand hier ervaring mee, zowel positief als negatief??

En heeft iemand een adresje in de regio eindhoven-veghel-den bosch??



Alvast bedankt!

Groetjes Maike
Dit kun je toch niet serieus menen? Iedereen weet toch dat je alleen gezond afvalt door minder/gezonder eten en meer bewegen?



Wat denk jij nu, dat het je ook op deze luie wijze gaat lukken?
Alle reacties Link kopieren
Je ogen worden zwaar... oh nee licht.. uhm wat was het nou?



Lijkt me niet dat dit gaat werken.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij dus echt onzin.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze meer bedoelt dat je door hypnose die knop om kan zetten.. dat heb je met roken toch ook?? Dus vind het niet heel gek klinken..

Maar goed, geen ervaring mee sorry!
Alle reacties Link kopieren
zolang je niet eet terwijl je onder hiepnose bent val je af, maar het lijkt me niet dat je de hele dag onder hiepnose blijft
Alle reacties Link kopieren
Geen ervaring mee met hypnose en afvallen, wel met afvallen. Minder eten en bewegen zijn de keywords en dat een tijdje volhouden. Succes.
Alle reacties Link kopieren
Duh, TO is niet debiel denk ik. Het lijkt me dat de hypnose geacht wordt te helpen minder te eten en meer te bewegen, niet dat de hypnose het vet laat wegsmelten.



Ik heb geen idee of het werkt, zal wel een flink placebo-effect aan ten grondslag liggen maar een placebo-effect is óók een effect. Als mensen beweren er minder door te roken, zal het sommigen ook helpen minder te eten.
Alle reacties Link kopieren
hoi

Ik heb gezien dat het kan helpen, maar anders dan mensen denken...

Het is namelijk het idee dat ze een opdracht gekregen hebben en die moeten voldoen..het idee dat de verantwoording van hun voeding bij iemand anders ligt dan bij hun zelf zorgt er vaak voor dat mensen zich consequenter opstellen t.o.v. Hun voedingspatroon

succes!
Alle reacties Link kopieren
Nou, dat lijkt me wel mogelijk. Je kan honger krijgen en speekselvorming door aan voedsel te denken. Dus het tegenovergestelde (iemand niet laten denken aan voedsel of suggereren dat je geen trek hebt) moet ook kunnen.



In zekere zin doe je dat al, om het lijnen draaglijk te maken. Je gaat niet de hele dag zitten denken aan dat wat je mist.
Alle reacties Link kopieren
Ja dat jojo-en dat snap ik nou niet. Als je met veel moeite je juiste gewicht hebt bereikt dan ga je toch weer niet hetzelfde eten als vroeger, waar je zo dik van werd?

Het handigste is om hetzelfde dieet aan te houden maar dan met wat meer toevoegingen.
Bij een tv-programma testten ze allerlei verschillende methodes van afvallen, gezonder eten/meer sporten, maaltijdvervangers, koolhydraatbeperkt, afslankpillen en voor de grap ook hypnose.



Op de lange termijn werkte hypnose het beste.

Dus, ach, waarom zou je het niet proberen.
quote:Sunny1 schreef op 06 mei 2010 @ 17:21:

Geen ervaring mee met hypnose en afvallen, wel met afvallen. Minder eten en bewegen zijn de keywords en dat een tijdje volhouden. Succes.Juist bij dat volhouden schijnt hypnose dus te werken.
Alle reacties Link kopieren
Even weer omhoog... Toevallig iemand dje ervaring heeft met hypnose om af te vallen?



(Ik lees al verschillende meningen van mensen maar ben vooral op zoek naar ervaring)
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 19-02-2018 07:07
Reden: Spam
98.29% gewijzigd
Oud topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven