Hardlopen deel 5

02-05-2016 12:55 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor alle hardlopers.

Beginners, gevorderden, opnieuw-beginners, semi-professionals: iedereen is welkom.



Deel hier je ervaringen, tips en vragen over alles wat met hardlopen te maken heeft: wedstrijden, rust, trainingen, schoenen, eten, kleding, muziek, blessures, etc.



Deel 4 vind je hier



Enkele handige links

Runner's World website van tijdschrift Runner's World met artikelen over van alles en nog wat

The Injured Runner Wat als je geblesseerd bent? Een expert is altijd de aangewezen persoon om voor jou te bepalen wat de beste oplossing is. Maar hier vind je informatie over soorten blessures en verschillende manieren om ze te voorkomen en verhelpen.

8 Hardloopapps voor android Gratis apps die je begeleiden bij het opbouwen van je conditie en/of die je gelopen afstanden, snelheid en routes bijhouden. Met o.a. het beginnersprogramma van Evy Gruyaert.

5 apps voor iPhone

Runinfo handig voor het samenstellen van schema's

Couch to 5k (Engels) oftewel: vanaf de bank naar 5 km lopen. Uitgeschreven schema met drie trainingen per week op de pagina, met onderaan een link naar de app.
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Jongensmama, super zeg dat je je zoveel beter in je vel voelt en geniet van het hardlopen. Wat jammer dat je je onzeker voelt over je cupmaat, je bent zeker niet de enige hoor die daar mee worstelt. kijk maar

Ikbenik, you go! Leuke manier om jezelf te verwennen. Een sportoutfit die je ook nog eens mooi vind is toch net iets leuker om aan te trekken en dus motiverender. :D

Lekker bezig baukje. Je hebt gelijk dat lichte/felle kleuren wel veiliger zijn, als ik in het donker zou moeten lopen zou ik daar zeker mijn kleding op aanpassen.

anke, klinkt als een enorm intensieve en sportieve vakantie, wauw. Mooi gezegd over de uitdagingen, voor iedereen anders.

Vandaag was ook een uitdaging voor mij. Voelde me prima toen ik ging rennen maar uiteindelijk viel het erg zwaar. Heb zelfs drie keer gepauzeerd, dat doe ik normaal niet maar ik kreeg gewoon niet genoeg lucht? Heb geprobeerd langzamer te gaan maar dat lukte ook niet zo goed. Met 10 km vond ik het dus ook genoeg, terwijl ik eigenlijk verder had willen lopen. Kon me vandaag echt niet voorstellen dat ik eerder deze week zo'n snelle 5 km heb gelopen.

Ik zal zo even een nieuw topic openen, tenzij iemand anders dat graag wil doen?
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Deel 6 is open!
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Slotje!

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven