Eindelijk een sportpijler

12-05-2017 01:50 31 berichten
Voor alle fitties goed nieuws. Hier kunnen we ongestoord sporten zonder dat gezeur over eetlijstjes.
Alle reacties Link kopieren
Werd ook wel tijd ook he.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
12-05-2017 01:50
Voor alle fitties goed nieuws. Hier kunnen we ongestoord sporten zonder dat gezeur over eetlijstjes.
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Yes, eindelijk het is over normaal sporten hebben zonder het voedsel erbij te betrekken idd :D
Alle reacties Link kopieren
Oh, fijn!
Alle reacties Link kopieren
Oh, fijn!
Alle reacties Link kopieren
Hoi.. wat leuk een sportpijler... en nu?
Ik hou van recreatief balsporten (ik hou o.a. van voetballen en basketballen, maar niet van de clubjes met verplichtingen in t weekend enzo), hardlopen, fitness en pilates.. van alles wat zegmaar..
Just do it
Alle reacties Link kopieren
gaan de sport topics die nog op lijf en lijn staan automatisch hier naartoe of moeten we daar een verzoek toe indienen mij de mods?
Ik hoop wel dat sport kijken bij entertainment blijft
Oe, leuk! Wat een mooie toevoeging.
Gefeliciteerd met je eigen pijler Meds. ;)

Vind overigens ook dat sport kijken bij entertainment hoort. Anders moet GTST onder Relaties, Eigen Huis en Tuin onder Thuis. Raakt het allemaal een beetje zoek.
Alle reacties Link kopieren
:D
Juich smiley
Zwaai smiley
Spring smiley
Buig smiley
Rol smiley

Eindelijk een sportpijler.
Ik ga zo aan de slag. Lekker zweten met verstand op 0.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Leuk inderdaad!

Zowel voor topics over gewoon sporten als ook evenementen als de Giro.

Ik miste dat eerder wel. Op Lijf&lijn is de meerderheid toch wel "20kg afvallen in 3 weken met tabel" of "post hier je eetlijstje" Met quinoa voor de #fitgirls en met optimel en eierkoeken voor de sonja-adepten.
Alle reacties Link kopieren
O sport kijken mag van mij ook bij Entertainment. Dat maakt me niet zoveel uit. Als we maar van de eetlijstjes af zijn
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
12-05-2017 09:27
Ik hoop wel dat sport kijken bij entertainment blijft
Ik ga ervanuit van niet:

Welkom in de pijler Sport! Op deze pagina kun je terecht voor alles wat met bewegen te maken heeft. Of je het nu zelf doet, van plan bent te gaan doen of er liever op tv naar kijkt.

Heb jij tips voor een goede work-out, ben je benieuwd naar de nieuwste fitnesstrends of wil je kletsen over je passie voor schaatsen? Praat gezellig mee!
Alle reacties Link kopieren
Terwijl de gemiddelde sport-supporter toch zo ongelofelijk sportief is |-)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Waar is het hardloop topic gebleven?
Las daar altijd graag mee :geek:
Frietmetmayo schreef:
12-05-2017 20:10
Waar is het hardloop topic gebleven?
Las daar altijd graag mee :geek:
Hmmm... Die links die willen gewoon niet lukken.

Zorg dat je deze 2 delen achter elkaar plakt zonder spatie, dan ben je d'r wel denk ik.

http://forum.viva.nl/ viewtopic.php?f=10&t=323817&start=#p22654757

Totdat die ook naar deze pijler verplaatst wordt, waar die thuishoort, dan is m'n link weer stuk.
Je kunt ook gewoon op de titel zoeken, hardlopen deel 5.
anoniem_271039 wijzigde dit bericht op 12-05-2017 21:21
Reden: LLLLLLLLlllll
27.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sport zonder eten? Voetbal zondet chips? Hockey zonder bitterballen? De bokswedstrijd van de eeuw zonder nagelbijten????
Joors troelie
ik was even in de sportschool. deze pijler kon nog maar zo eens heel slecht gaan lopen
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook in de sportschool. Lesje punchbagtraining. Zou eigenlijk ook nog wat kracht doen maar was laat thuis van werk. Wat heb jij gedaan?
Joors troelie
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
12-05-2017 22:06
ik was even in de sportschool. deze pijler kon nog maar zo eens heel slecht gaan lopen
Niet zo negatief gelijk, je moet je momentum pakken om te shinen...
Mijn plaatsing ging niet goed. Ik wilde advies over sportschoenen.
Meds, ik vind een sportpijler ook heel leuk hoor!

Ga volgend weekend voor het eerst de Marikenloop lopen, eigenlijk voor het eerst in mijn leven een echte georganiseerde loop, heb er zo'n zin in!!
Alle reacties Link kopieren
Zou dit dan eindelijk de plek kunnen zijn waarbij het ook mag gaan over gewoon slank zijn en de passie voor sport zonder als doel om.af te vallen?! En misschien stapje verder: kan ik het hier dan gaan hebben over (kracht) schema's, voeding en tips om spiermassa te 'gainen'?
ik ook! fan van sporten..
zelf sporten, maar ook sport kijken! dat doe ik bijna net zo fanatiek als sporten zelf!

hoewel mijn lichaam helaas niet in topconditie is.. en dat ook niet weer zal komen, kan ik veel dingen toch niet laten. :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven