Roland Garros/French Open.

13-05-2017 20:28 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet wachten tot eind mei en Federer is in super vorm, dat wordt een spektakel.

Zijn hier ook tennis liefhebbers aanwezig op Viva?
Federer doet het nooit zo goed op gravel, dat weet je?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-05-2017 20:32
Federer doet het nooit zo goed op gravel, dat weet je?
Dat klopt deels, want hij heeft de French Open één keer op zijn naam geschreven.
Love_tennis schreef:
13-05-2017 20:41
Dat klopt deels, want hij heeft de French Open één keer op zijn naam geschreven.
Precies, en hoe staat dat in verhouding tot alle andere gewonnen slams?
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-05-2017 20:42
Precies, en hoe staat dat in verhouding tot alle andere gewonnen slams?
Dat klopt wel dat hij moeite heeft met spelen op gravel, maar dat had Pete Sampras ook, die heeft nooit de Frence Open gewonnen.

Maar vergeet niet dat zijn tegenstanders zoals Rafael Nadal, Novak Djokovic en Andy Murray geen goede indruk maken. Dus misschien is dit het moment.
Net bekend: geen Federer op Roland Garros!
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
13-05-2017 20:32
Federer doet het nooit zo goed op gravel, dat weet je?
Wauw... dus als je 5x de finale haalt van Roland Garros doe je het "niet zo goed" op gravel???

En het is niet alsof hij in al die andere jaren steeds in de eerste ronde eruit geslagen werd he!?!

Drie x kwartfinale, twee keer halve finale, vijf keer finale en 1 keer winst. Er zijn spelers op de tour voor wie alleen dat al een geslaagde carrière zou zijn :proud: :facepalm:
godfried schreef:
16-05-2017 16:00
Wauw... dus als je 5x de finale haalt van Roland Garros doe je het "niet zo goed" op gravel???

En het is niet alsof hij in al die andere jaren steeds in de eerste ronde eruit geslagen werd he!?!

Drie x kwartfinale, twee keer halve finale, vijf keer finale en 1 keer winst. Er zijn spelers op de tour voor wie alleen dat al een geslaagde carrière zou zijn :proud: :facepalm:
Federer is de beste tenniser ooit. Ben grote fan dus wat je zegt klopt, maar je moet wat ik zeg in verhouding tot zijn andere successen zien! Hij vindt zelf gravel verschrikelijk en dat is zijn slechtste ondergrond. Daarom zeg ik dit en daarom heeft hij besloten om zich te focussen op hardcourt en gras.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
15-05-2017 21:18
Net bekend: geen Federer op Roland Garros!
Jammer man, hij wil zich optimaal voorbereiden op het gras- en hardcourtseizoen lees ik net.
Jammer, mijn favoriet Federer niet op RG.


Sjarapova krijgt geen wildcard van de organisatie. Daar ben ik niet rouwig om.

Hopelijk doet Kiki het net zo goed als vorig jaar.
godfried schreef:
16-05-2017 16:00
Wauw... dus als je 5x de finale haalt van Roland Garros doe je het "niet zo goed" op gravel???

En het is niet alsof hij in al die andere jaren steeds in de eerste ronde eruit geslagen werd he!?!

Drie x kwartfinale, twee keer halve finale, vijf keer finale en 1 keer winst. Er zijn spelers op de tour voor wie alleen dat al een geslaagde carrière zou zijn :proud: :facepalm:

Haha dit idd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven