Sportmaatje gezocht in omgeving ...

15-05-2017 10:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! :)

Het leek me handig om een algemeen topic te maken voor mensen die op zoek zijn naar een sportmaatje voor welke sport of evenement dan ook. Je kunt zelf reageren op de post van die persoon of een privé bericht sturen naar iemand die al eerder op het topic gereageerd heeft.

Voor andere is het fijn om de volgende informatie te weten:
- Jouw leeftijd
- In welke omgeving je sport/een sportmaatje zoekt
- Wat voor sport en welke frequentie
- Wat je doel is


Succes bij het vinden van jouw sportmaatje! :D
We do not remember days, we remember moments ?
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee!
- 25 jaar
- Lid bij Sportcity/omg. Amsterdam
- Fitness/hardlopen/groepslessen/wandelen
Doel is min. drie keer per week! Maar een keer per week samen met iemand sporten lijkt mij al gezellig!
- Doel: afvallen en gewoon lekker fit zijn, meer kracht & conditie!

Het lijkt mij leuk om samen te sporten! Iemand hier ook lid bij Sportcity? Of op zoek naar een sportmaatje?
anoniem_333283 wijzigde dit bericht op 16-05-2017 08:36
6.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
- 32 jaar.
- Breda (maar werk in Rotterdam)
- Gezocht: hardloopmaatje. Loop nu 3x per week, maar loop veel fijner met iemand.
Loop nu tussen de 10km en 21km, maar ook als iemand wil starten met hardlopen: voor mij geen probleem!
Alle reacties Link kopieren
Zelf kan ik natuurlijk niet ontbreken. Ik ben zelf in mijn 20ige jaren en sport momenteel bij Basic Fit, maar zou het leuk vinden om hierin een maatje te hebben. Daarnaast fiets ik wel veel in mijn vrije tijd en wil ik hardlopen gaan oppakken. Al heb ik voor dit laatste totaal geen conditie (sorry Breda84!). Conditie opbouwen is dus een belangrijk doel voor mij, samen met afvallen. Het fitnessen wil ik zo 2 á 3 dagen per week gaan doen. Omgeving is vrij groot: Roosendaal t/m Breda. :)
We do not remember days, we remember moments ?
Alle reacties Link kopieren
Leuk!
-35 jaar
-Hoofddorp
- fitness bij Basic fit, 1 a 2 x per week
- afvallen.

Samen ga je toch sneller dan in je 1tje...
dus zal het wel erg leuk vinden een sportmaatje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven