Sportarmband

18-05-2017 09:01 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag terug gaan lopen en wil hiervoor een sportarmband aanschaffen. Bij de meeste modellen kan je je gsm nog bedienen, maar is dat nodig tijdens het lopen? Ik had dit modelletje gezien en het lijkt me wel handig dat ik mijn gsm met hoesje en al erin kan schuiven, zit ook goed veilig denk ik. Maar ik overweeg de aanschaf van bluetooth oortjes, kan die dan nog verbinding maken mocht ik die in zo een zakje steken?

https://images-na.ssl-images-amazon.com ... L1500_.jpg
Ik vind een los armbandje veel fijner, Vind het echt voor geen meter rennen met mijn dure koelkast aan mijn arm.

Ik heb een fitbit gekocht die kan je later synchroniseren met je laptop en telefoon.
Alle reacties Link kopieren
Nee hardlopen met mijn mobiel ergens doe ik ook niet. Wil je wel met GPS getracked worden, kun je ook altijs een sporthorloge met GPS aanschaffen, Polar heeft die wel.
Ikzelf heb nou in 2 jaar tijd al 2 fitbits gesloopt, misschien is het toch niet helemaal de bedoeling om die dingen 24 uur per dag om te hebben en mee te douchen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er eentje waarbij je je mobiel nog wel kan bedienen, ik vond het wel handig te kunnen zien op Runkeeper hoe ver ik al was en om te kunnen pauzeren/stoppen. Ik ging meestal buiten de bebouwde kom rennen, dus vond het dan wel prettig een telefoon bij me te hebben. Als je Bluetooth oortjes wilt dan zou ik wel investeren in een redelijk paar. Ik heb een stel van de Action van €10, die raken de verbinding al kwijt als de zender voor hangt en m'n telefoon in m'n rugzak zit, terwijl m'n Böse koptelefoon het 10m verderop in een andere kamer nog steeds werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit zo'n kilometerteller voor om mijn pols bij de Kelloggs gekregen. Maar dit vind ik niet echt goed werken. Ik ren zelf altijd met mijn telefoon in een sportband om mijn arm met Runkeeper. Werkt dat niet voor je?
Alle reacties Link kopieren
Die fitbit heb ik eens bekeken maar dat is niks voor mij.

Heb dan toch maar zo'n sportarmband besteld waarbij je de telefoon nog kan bedienen en Backbeat fit bluetooth oortjes :)
Alle reacties Link kopieren
akioli schreef:
20-05-2017 08:23
Die fitbit heb ik eens bekeken maar dat is niks voor mij.

Heb dan toch maar zo'n sportarmband besteld waarbij je de telefoon nog kan bedienen en Backbeat fit bluetooth oortjes :)
Welke heb je besteld? En zou je willen laten weten of hij fijn is? Dan ga ik het ook overwegen denk ik..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze bij amazon besteld. Ik laat iets weten wanneer ik het ontvangen heb :)

https://www.amazon.de/gp/aw/d/B01M0IUVN ... UTF8&psc=1
Alle reacties Link kopieren
Sofie1996 schreef:
22-05-2017 14:27
Welke heb je besteld? En zou je willen laten weten of hij fijn is? Dan ga ik het ook overwegen denk ik..
Nog niet mee gaan lopen. Wel ontvangen en uitgeprobeerd. Gsm past mooi, voelt degelijk en ik kan de gsm nog perfect bedienen in het hoesje. Ik ben tevreden ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven