Alternatief 30 day shred

18-05-2017 15:07 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was lekker op weg met de 30 Day Shred van Jillian Michaels. Ging steeds beter, begon er echt plezier in te krijgen. En ik zag de eerste spiercontouren tevoorschijn komen onder mijn isolatielaagje vandaan. Maar gisteren zijn alle filmpjes van Jillian Michaels offline gehaald (6) . (snap waarom ze het gedaan heeft, maar had ze niet even kunnen wachten totdat ik klaar was???? :cry: )
Wie heeft er een goed (betaald) alternatief? Of heeft iemand al gevonden waar ik Jillian's 30 Day Shred betaald kan volgen?

Mijn eisen:
Online workout
Max 30 min per dag
Alle spiergroepen
Niet al te moeilijk qua pasjes (ben nogal een lomperd)
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Oh, jammer dat ze offline zijn gehaald! Ik gebruikte ze ook nog wel eens. Lees ik mee voor een alternatief.
Alle reacties Link kopieren
Beter zoeken, ik zie ze alle drie gewoon op youtube staan.
Alle reacties Link kopieren
Gromm schreef:
18-05-2017 17:10
Beter zoeken, ik zie ze alle drie gewoon op youtube staan.
Heb je een linkje naar de volledige versie van level 1? Want ik zie alleen korte versies van 1 of 2 min. Level 3 staat er wel helemaal op.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, verkeerd gelezen. Het was Bodyshred 1 die ik had gezien. Level 2 en 3 van 30ds zijn er wel. Ik weet niet hoeveel dagen je level 1 al had gedaan maar ik zou gewoon verder gaan met level 2 of anders een totaal andere workout van Jillian.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb alledrie de levels opgeslagen op mijn computer. Dit is één video. Dan zou ik level 1 apart moeten maken. Hoe doe ik dat?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op fitness blender. Daar staan echt honderden workouts op...heel duidelijk en van makkelijk tot moeilijk. Van 10 minuten tot anderhalf uur. Ik vind t echt super!
t zal wel
http://fitsolute.nl/
Alle reacties Link kopieren
Kijk dat zijn mooie tips Wannabemom en Vlinder!
Ik heb deel 2 online gevonden en ben daaraan begonnen.
Man oh man... dat was wel weer aanpoten.

Miepje: ik ben een blondje wat computers en filmpjes betreft.... Geen idee hoe je dat moet doen.
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Deel 3 heb ik niet meer kunnen vinden en heb de shred 1t/m3 maar gedownload.
Alle reacties Link kopieren
Hoe doe je dat dan, downloaden van You tube? Of downloaden jullie via een ander programma? En als dat laatste, welke?
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Vlinder1963 schreef:
19-05-2017 00:44
Deel 3 heb ik niet meer kunnen vinden en heb de shred 1t/m3 maar gedownload.
Volgens mij heb ik die dus ook gedownload staan op mijn computer.
Nu ik dit topic een beetje volg en ook weer een stukje van 30dshred heb gekeken, moet ik eigenlijk ook maar weer aan de bak....
Alle reacties Link kopieren
Dus doe ff een linkje voor TO. Ik weet niet meer onder welke link ik m heb gedownload, wel via YouTube.
Alle reacties Link kopieren
Miepje, er is een ander recent topic onder lijf en lijn waar ik ook in mee schrijf. Maar daar reageert niemand meer :( Ik was bij dag 8 van level 1. Ben nu gisteren - bij gebrek aan level 1 - begonnen aan level 2. Ik zie echt al verbetering in mijn lijf!
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind FitnessBlender een goed alternatief. Zit wat meer afwisseling in en ik vind dat ze het goed uitleggen.

Je kunt voor een klein bedrag een schema kopen (8 euro voor een schema van 6 weken geloof ik), dan hoef je zelf helemaal niets te bedenken, maar heb je wel gewichtjes nodig. Of je zoekt zelf wat body weight only HIIT trainingen.
Via het programma van Torenz , ik ben niet thuis dus moet je tot vanavobd even wachten zodat ik de juiste torent adres kan opschrijven
Alle reacties Link kopieren
Mamavanf, ik heb ooit in een wat ouder topic over 30dayshred meegedaan. Heb alledrie de levels doorlopen en dat had erg goed geholpen. Maar ja, zulke dingen moet je bijhouden en wanneer het bikini-seizoen weer voorbij is, is mijn motivatie ook weer voorbij...
torrentz2.eu Download Torrent with Magnet Link dit is de download link

Als je wilt downloaden heb je het programma qbittorrent nodig op de pc/laptop daarna klik je de bovenstaande link aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven