Sport ondergoed bij hardlopen

19-05-2017 11:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
tijdens het hardlopen draag ik alleen mijn hardloop broek. Nu heb ik iedere keer last dat de broek schuurt bij mijn liezen dus dacht misschien helpt hier sport ondergoed voor. Alleen er zijn vele soorten, wat is een aanrader?
Alle reacties Link kopieren
Ik draag een lycra string van h&m. Het is niet specifiek gemaakt als sportondergoed maar het werkt voor mij prima. Veel "sportondergoed" heeft het model "oma-onderbroek" en dat vind ik totaal niet fijn zitten. Ondergoed kruipt sowieso altijd tussen mijn billen dus dan kan het daar maar beter voor gemaakt zijn.
Alle reacties Link kopieren
ik draag gewoon een lycra string
Alle reacties Link kopieren
Ga morgen eens even in de stad kijken voor een lycra
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel tevreden over de Freya Active hipsters. Heb ze gekocht voor tijdens het hardlopen, maar draag ze nu eigenlijk altijd omdat ik ze gewoon helemaal niet voel zitten. Nooit... Wat ik ook doe :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een naadloze boxer van de action. Deze heeft redelijke pijpjes, iets langer dan een hipster. Daardoor gaat hij niet in je naad zitten :P
Ik heb hem pas gekocht omdat veel ondergoed bij mij ook niet fijn zit.
Dus ik weet nog niet hoe het gaat bij afstanden langer dan 8 km en hoe het gaat als het warm is. Hij is namelijk wel van.'plastic' . Maar voor €3 kan je je er ook niet echt een buil aan vallen.
falke runnershorts
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor het hardlopen fan van de eenvoudige naadloze onderbroeken van de wibra. Boxers kruipen bij mij juist omhoog onder mijn korte broek en gaan dan dubben in de liezen zitten. Heb ook een paar speciale sportslips van odlo. zijn ook prima maar of ze nu zoveel beter zijn dan die van de wibra? In ieder geval wel een heel stuk duurder.
En wat ik ook aan trek, boven de 30km heb ik toch altijd mijn pot nivea nodig.
Alle reacties Link kopieren
Voor het hardlopen gebruik ik een vrouwenstring die mijn zaakje goed bij elkaar houd. Makkelijk natuurlijknwant ben travestiet dus heb er genoeg. Ik loop niet meer dan 10 km dus tot op heden nog geen schuurplekken of wat dan ook.

Fietsen doe ik ook, zie mijn topic fietselfstedentocht 2017, en met een wielrenbroek ben je natuurlijk helemaalngeen ondergoed nodig, een lekkere stuk zeem.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Siliconencreme helpt ook goed om schuurplekken te voorkomen! Bijvoorbeeld https://www.triathlonaccessoires.nl/tri ... 0wodU5IL5Q of iets van de sexshop
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik de naadloze basic hipsters/slips van de Hema. Slijt door het naadloze nauwelijks. Ik heb enkele die ik nog steeds draag al tien jaar geleden gekocht en behalve dat ze qua kleur wat verwassen zijn, zitten ze nog steeds prima. Ze gaan nog jaren mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven