Fietselfstedentocht 2017

20-05-2017 20:40 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zijn er hier nog meer mensen die de fietselfstedentocht gaan fietsen.

5 juni zal de dag zijn en ikzelf start in groep 18, wie weet komen we elkaar tegen, bijna iedereen in een lycra outfit, wat zo vaak wordt verafschuwd hier op het forum.

Zelf daar nu voor in training, grof geweld aangaande mijn baan als zeevarende, dinsdag thuis gekomen, woensag 50 km, vrijdag 75 km, zondag (morgen 20e mei) 100 km.
Blij dat ik meepost in het hardloop topic, conditie is goed, alleen wat last van zadelpijn nu en dat moet vooral verdwijnen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Wauw! Ja liikt me een keer wel heel tof om te doen, maar eerst wat meer en structureler trainen! 100km kan ik nog wel aan, maar dat is toch 200? Heb je inmiddels ook echt op afstand getraind? Er zit nogal een verschil tussen 100 en 200 km!

Succes en veel plezier natuurlijk!!
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg
Alle reacties Link kopieren
saltway schreef:
30-05-2017 18:06
Wauw! Ja liikt me een keer wel heel tof om te doen, maar eerst wat meer en structureler trainen! 100km kan ik nog wel aan, maar dat is toch 200? Heb je inmiddels ook echt op afstand getraind? Er zit nogal een verschil tussen 100 en 200 km!

Succes en veel plezier natuurlijk!!
Oh ja hoor 100 km die je alleen fiets (75% windtegen) maakt dat je 235 km in dit geval zo kunt fietsen. De elfstedentocht fiets je toch niet alleen maar samen met 15000 andere mensen. Dus altijd wel een rug om achter te schuilen.
Afgelopen weekend nog een lange afstandtocht gedaan en als 100 km gewoon lukt is die 235 theoretisch ook geen probleem, alleen andere instelling hebben is genoeg.

Oh en plezier ga ik zeker hebben, bedankt.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ik ga hem ook rijden. Startgroep 13 en ben te herkennen aan 2 rode vlechten :) wordt de 5e keer dat ik hem ga rijden!
Ik fiets de tocht zelf niet, maar mijn man wel.
Ik sta wel op ongeveer 3 plekken langs de weg. Ik zal voor jullie juichen :-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk, ikzelf start in groep 18, dus kan wat inhalen maar of ik in al dat gebeuren 2 rode vlechtjen kan vinden. Ikzelf fiets op een retro blauwe racefiets.
Voor iedereen in ieder geval vingers kruisen voor wat leukig weer.
fietsen varen vrouwelijk doen
Als jullie allemaal een soort zweetbandje om de rechterpols doen in een afgesproken kleur dan kunnen jullie elkaar herkennen. Een roze bijvoorbeeld omdat Viva nu roze is.
Veel succes allemaal, lijkt me een opgave maar wel een leuke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven