Hardlopen of fietsen?

30-05-2017 14:50 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie leuker? Ik ben er nog niet over uit. En voor beide heb ik geen tijd. Bedankt

Hardlopen of fietsen?

Totaal aantal stemmen: 22

Fietsen (73%)
Hardlopen (27%)
Alle reacties Link kopieren
Je gaat niet zo snel een half uurtje fietsen, en een half uurtje lopen kan nog wel. Fietsen -op een racefiets dan- is ook echt iets om bij daglicht te doen. Lopen kan ook prima in het donker.
Ik vind het allebei leuk om te doen, maar door tijdgebrek wordt het dus toch lopen.
Alle reacties Link kopieren
Ben altijd blij als ik kan zitten dus fietsen.
Alle reacties Link kopieren
Hardlopen, maar wat heb jij eraan om van een ander te weten wat die het liefste doet. Staat helemaal los van je eigen keuze neem ik aan. En het is is ook prima te combineren. Ga je hardlopen op de dagen dat je weinig tijd hebt en fietsen op de dagen dat je meer tijd hebt.
Alle reacties Link kopieren
Eens met Baukje. Doordeweeks loop ik meestal hard en op vrije dagen ga ik graag een stuk fietsen. Hardlopen doe ik dus vaker, maar ik vind fietsen ook heerlijk om te doen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Als ik alleen maar doe wat ik leuk vindt, is het fietsen en alleen fietsen. Helaas dat doet allemaal weinig voor je rug en bovenkant in het algemeen. Daarom dus een heel schema bedacht nu in de zomer, maandag sportschool, dinsdag racefiets, woensdag sportschool, donderdag racefiets, vrijdag sportschool, dan zaterdag of zondag racefiets en een dag rust.

Over 2 week weer varen en dan is het hardlopen wanneer mogelijk.
fietsen varen vrouwelijk doen
Als je voor beide geen tijd hebt, wat heb je dan te kiezen? En waarom doet het er toe wat wij kiezsen?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het allebei even leuk. Gelukkig kan ik ook nog zwemmen dus ik maak er een triathlon van.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet goed tegen hardlopen dus ik heb fietsen gekozen. Dat is minder belastend voor je lichaam. Maar daarnaast wandel ik ook bijna iedere dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven