Tour de France

01-07-2017 14:35 65 berichten
Straks start de Tour de France, zijn er nog meer forummers die dat volgen?

Ik ben geen grote wielerfan, maar de Tour kijk ik elk jaar met plezier.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er klaar voor! :cheer:
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Ooohhhh verrek ja! Tv aangezet thnx! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ga de tour weer volgen.
Trappen in frankrijk, Is echt een sport voor bikkels!
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk volg ik dit, niet op tv helaas. Maar een youtube livestream met radio 1 app kan ik het ook helemaal volgen.
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
01-07-2017 15:43
Natuurlijk volg ik dit, niet op tv helaas. Maar een youtube livestream met radio 1 app kan ik het ook helemaal volgen.
zo doe ik het ook!
Ondertussen beetje opruimen en koken. Lekker middagje zo.
Alle reacties Link kopieren
Dat zag er heel beroerd uit bij Valverde. Hij ligt eruit maar hoop dat het toch meevalt voor hem.
ja, sneu voor valverde!
Ik had goede hoop dat hij een mooie tour zou fietsen. Balen voor hem dat hij in die rotbocht er al uit ligt.
Alle reacties Link kopieren
Zo jammer, van Valverde! Hoop voor hem dat het meevalt. Groenewegen kwam goed weg... Mooie reactie gaf hij ook, wat een bikkels zijn het toch!
Interviewer ''Even schrikken zeker?''
Groenewegen ''Nou ja, schrikken is een groot woord maar leuk is het niet'' :-D
Pivot! PIVOT!!!
Alle reacties Link kopieren
Volgens het tourjournaal heeft hij zijn knieschijf gebroken. Klinkt erg pijnlijk.

Ben erg benieuwd naar de Nederlanders. Hoop dat Mollema toch ook een beetje voor het klassememt gaat.
Alle reacties Link kopieren
Oei! Dat klinkt zeer pijnlijk maar zo zag het er inderdaad ook uit. Érg jammer, ik ben groot fan van Alejandro. En uiteraard ga ik de Tour volgen!
Natte tosti..
Vanmiddag aangezet en vervolgens op de bank in slaap gevallen.... oeps!

Gelukkig nog wel wat gezien! Wat een nare val van Valverde.... hij heeft zijn naam niet mee.
Froome al 30 sec voorsprong op zijn tegenstanders... ik hoop dat t nog wel een beetje spannend gaat worden.

Heerlijk dat de avondetappe nu eens op een normale tijd komt, zodat ik dat ook kan zien!

Iemand nog de oplossing van de rebus? Onderarm-kan-Gert.... ik kan er geen chocola van maken!
Alle reacties Link kopieren
Love2hike schreef:
01-07-2017 23:08
Vanmiddag aangezet en vervolgens op de bank in slaap gevallen.... oeps!

Gelukkig nog wel wat gezien! Wat een nare val van Valverde.... hij heeft zijn naam niet mee.
Froome al 30 sec voorsprong op zijn tegenstanders... ik hoop dat t nog wel een beetje spannend gaat worden.

Heerlijk dat de avondetappe nu eens op een normale tijd komt, zodat ik dat ook kan zien!

Iemand nog de oplossing van de rebus? Onderarm-kan-Gert.... ik kan er geen chocola van maken!
Onderarm = el. Nu moet je 'm kunnen oplossen....
Ik volg het ook, hopelijk wordt het een mooie ronde! :cheer2:
Toch Kittel vandaag! Had ik niet helemaal verwacht.
Alle reacties Link kopieren
Heb het gemist maar vind dat bij sprintetappes meestal niet zo erg eerlijk gezegd.
Natte tosti..
Alle reacties Link kopieren
't Was echt druk voorin.
Groenewegen kwam er niet aan te pas, jammer
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vandaag maar de tour toe geweest. Kwamen op 40 km van ons huis. Gelukkig hebben we het droog gehouden. Maar wat een leuke happening is dit toch. Echt heel leuk om te mee te maken
Ik verheug me op de bergetappes. Die zijn altijd het spannendst! :blob:
Wat een idiote toeschouwers heb je toch weer!?!
Viva1966,
Dank je voor de hint! Zelfs toen was t nog lastig, nooit van die renner gehoord. Als hij het tenminste is.... ;-)
Nu heb ik écht geen idee! O man.... ben er zoooo slecht in, maar vind ze stiekem toch wel erg leuk!
Love2hike schreef:
02-07-2017 21:59
Nu heb ik écht geen idee! O man.... ben er zoooo slecht in, maar vind ze stiekem toch wel erg leuk!

Volgens mij is de voornaam Bryan
Ik heb vandaag niet kunnen kijken! had graag het laatste stukje gezien. Sagan lijkt echt in goede doen, leuk!
Ongelofelijk! Losschieten uit zijn pedaal en toch nog als 1e over de streep en dan met ski beil geïnterviewd worden. Wat een figuur! Geeft kleur aan de tour!

Gisteren wist ik de rebus niet, ook toen ik vanavond de oplossing hoorde had ik niet zoiets van: oooo jaaaaa........

En de rebus van vandaag? Schiet mij maar lek.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven