Dansen!

02-07-2017 22:51 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Zijn er hier dansers op het forum? Ik ben sinds 4 weken begonnen met hiphop en afro en ben bar slecht nog haha :')
Ik wou weten of er hier meer dansers waren en we zo eventueel ervaringen kunnen delen etc?!
Alle reacties Link kopieren
Ik dans, maar dan wel in een heel ander genre.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ik heb gedanst.
Latijns Amerikaans en Ballroom.

Geheel ander genre, wel heel leuk. Dans, welke vorm van dans dan ook, vind ik geweldig en een heel mooie manier om je te uiten en te leren hoe je je lichaam kunt inzetten als instrument.
ik dans ook. Salsa, bachata en kizomba.
Ooit begonnen om gewoon wat leuks samen met partner te doen. De bedoeling was een cursusje omdat we een paar weken later een feestje hadden waar gedanst zou worden. Inmiddels 8 jaar en talloze cursussen verder.
We zijn geen topdansers, maar komen goed weg en hebben gewoon lol.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe aan klassiek ballet en heb een tijdje salsa gedaan
Ik dacht dat dit topic al op de vergetelberg beland zou zijn na 4 dagen...
Alle reacties Link kopieren
Is er hier iemand die op wedstrijd niveau danst?
Alle reacties Link kopieren
"Vroeger" heb ik wel wedstrijden gedanst (Ballroom).
Tegenwoordig dans ik ook wel, maar iets heel anders :-).
Alle reacties Link kopieren
Ik dans ook! Ballroom en latin.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel wat Ballroom dansen geleerd, maar vind de restricties te beperkend.
Verschillende walsen, zelfs ballroom tango, even leuk maar zo gericht op correct uitvoeren.

Heb ook wel Salsa en zo gedaan, was leuk om de basis te leren maar de sfeer bij deze dansschool ging mij tegen staan.

Ga nu met enige regelmaat naar Balfolk evenementen, veel vrijer qua dansstijl van de verschillende dansen en ik vind het daardoor veel leuker.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven