Door sporten niet helemaal blij...

03-07-2017 12:43 4 berichten
Wellicht een heel gekke vraag maar ik stel hem toch..

Sinds een aantal maanden ben ik intensief aan het sporten; niet om af te vallen maar juist om meer gespierd te worden. Dit lukt ook aardig, ik zie het terug in mijn armen, benen en buik.. alleen mijn borsten verdwijnen 😔 Ik had al geen grote cup, na het geven van borstvoeding was het al een stuk minder en nu al helemaal. Heeft iemand de gouden tip om dit te voorkomen of juist wellicht om de groei op een natuurlijke wijze te kunnen stimuleren want dit is niet echt wat ik wil natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Ja ken dat probleem wel. Dan ben je toch afgevallen denk ik?
Door vetverlies verdwijnen ook bij mij haast als eerst mijn borsten lijkt wel.
Je kan je borstspieren wat extra trainen, (pushups e.d.) daardoor lijken de borsten wat te liften en ze lijken wat steviger.
Ja waarschijnlijk wel; ik moet zeggen dat ik mezelf nooit weeg dus dat ik dat niet eens weet.
Ik zal eens kijken naar andere oefeningen inderdaad.. want dit vind ik wel eeg jammer
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde probleem gehad, mijn borsten werden steeds slapper terwijl de rest van mijn lichaam strakker werd.
Borstspieren trainen werkte niet bij mij want ik heb een grote cup dus die spieren zitten te hoog.
Ik gebruik nu breastgro capsules en de stevigheid komt weer helemaal terug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven