#staystrongappie

13-07-2017 22:46 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een nachtmerrie.

Afbeelding

Afbeelding
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:19
22.80% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Verschrikkelijk, ik moet er ook steeds aan denken.
Alle reacties Link kopieren
Verdrietig dit! Ben er ook steeds mee bezig,omdat iets soortgeljks ook in mijn privé leven is gebeurd (misschien verwijder ik dit).
Ik had ook al gekeken of er een topic was.
Arme jongen en familie... :-( .
tsja.....
Alle reacties Link kopieren
Ja ik volg het ook.
Had verwacht ook een topic hierover te vinden. Ben blij dat hij die nu geopend hebt.
Hopelijk herstelt hij tóch nog helemaal.
Zo jong, zo onverwacht
Alle reacties Link kopieren
.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 19-07-2018 09:19
99.70% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Echt afschuwelijk. Ik had zulk slecht nieuws ook niet verwacht na de redelijk positieve berichten afgelopen weekend. Ontzettend verdrietig
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me steeds af wat de oorzaak is van het hartfalen op het veld bij jonge gezonde voetballers. Het komt toch een paar x per jaar voor op het veld. Nouri scheen onlangs nog medisch gekeurd te zijn waar 100% gezond uit kwam
Ik ben absoluut geen Ajaxfan, maar het nieuws over Nouri heeft mij geraakt! Wat verschrikkelijk, zo jong, zoveel talent, nog zo'n mooie toekomst voor zich. Op zo'n moment maakt het echt niet uit voor welke voetbalclub je nu bent...... Ik hoop toch,misschien tegen beter weten in, dat er toch iets van herstel op zal treden!

Van het weekend ook gelezen dat een 32 jarige voetbalster die nog niet zo lang geleden voor het Nederlands dameselftal speelde een epileptische aanval niet heeft overleefd.....

Het leven is soms zo verschrikkelijk oneerlijk!! :'-(
Alle reacties Link kopieren
Dit kwam hier ook binnen, zo jong nog....
Ik hoop tegen beter weten in, dat er toch nog een kans is op herstel is.
Pluk de dag
Ik vind het afschuwelijk. Ik kende hem hiervoor helemaal niet en ik ben geen voetbalfan maar ik trek me dit soort dingen altijd heel erg aan. Zo'n leuk en guitig gezichtje en naar ik begreep in de aflevering bij Jinek ook zo'n goed en mooi persoon... heb er gewoon van gehuild.

Het leven is niet eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit ook zo verdrietig. Zo jong nog. Ik hoop voor zijn familie toch op een soort wonder.
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik gisteren het nieuws las. Niks voor mij, meestal ben ik niet zo snel geëmotioneerd met dit soort dingen, maar nu... zo'n jonge gozer, maar een paar jaar ouder dan mijn (voetballende) zoon...
Ik vraag me ook af hoe dat nu mogelijk is (hartfalen bij een jonge sporter). Wat Hanaa al zegt; pas nog gekeurd, sowieso onder strenge medische controle en toch gebeurt zoiets. Al zal het misschien wel vaker voorkomen (domme pech) maar nu valt het natuurlijk extra op.
Heel erg triest.
Nothing happens for a reason
Wat een afschuwelijk bericht. Gewoon nog zo jong.. Zag gisteren de beelden bij hart van nederland, dat er heel veel mensen bij hem in de straat waren die troost bij elkaar zochten. Ik ben niet gauw emotioneel maar gisteren brak mn hart toch wel even toen ik de beelden zag.
Alle reacties Link kopieren
Ontzettend verdrietig, ik blijf er maar aan denken. Toen ik nog in Amsterdam woonde kwam ik weleens bij zijn vader in de slagerij / kruidenierswinkel. Veel mensen (ik ook) vroegen dan hoe het voetballen van Appie ging en dan straalde die man van oor tot oor.
Alle reacties Link kopieren
Gebeurt me zelden, maar het nieuws over Nouri raakt me echt onder mijn huid. Ik dacht dat de hersenbloeding van Robbie de Wit in de jaren 80 tragisch was, maar wat Nouri overkomt is gewoon nog harder. Zo'n beminnelijke jongen die culturen probleemloos verbond en op het punt stond al zijn dromen waar te maken, gewoon op het allerberoerdste moment onderuitgeschoffeld door het leven.

Onrechtvaardig. Stay strong y'all!
hier ook intens gehuild.. Voor dat t gebeurde heb ik nooit van hem gehoord maar t doet echt iets met mij..
Vreselijk. Als Ajacied, als mens, het doet veel mensen iets en dat zegt al zoveel over hem. Zon lieve jongen, waar nog zoveel inzat. 12 jaar lang geknokt om bij het eerste elftal te komen, en dan dit. Hoop stiekem nogsteeds op een wonder voor hemzelf, zijn familie en alle fans.
Hanaa schreef:
13-07-2017 23:12
Ik vraag me steeds af wat de oorzaak is van het hartfalen op het veld bij jonge gezonde voetballers. Het komt toch een paar x per jaar voor op het veld. Nouri scheen onlangs nog medisch gekeurd te zijn waar 100% gezond uit kwam
Mijn man is jaren geleden opgenomen met een hartslag van rond (soms net boven, soms net eronder) de 300. Alle toeters en bellen toen hij aangesloten werd aan de hartbewaking, 5 artsen die aan kwamen rennen met crashcar, binnen een paar minuten op de high care, enz. Dit bleek wpw syndroom te zijn, waardoor je hart bij hartritmestoornissen niet geremd worden door verbindingen tussen hartkamer en boezem en op hol slaat. Mijn man is door het oog van de naald gekropen, want zelfs na uren zo'n hoge hartslag kreeg hij geen hartstilstand, dat was het grote gevaar. Uiteindelijk met een cardioversie, een schok zijn ritme weer normaal gekregen en de dag daarna een ablatie om de extra verbindingen tussen hartkamer en boezem weg te branden. De arts zij toen dat bijna alle verhalen van plotseling hartfalen bij voetballers op het veld hierdoor kwamen.
Het nieuws van Appie doet me veel, ik heb niets met voetbal, maar wat verschrikkelijk voor iedereen, zo jong.
reisa1978 schreef:
15-07-2017 12:23
Mijn man is jaren geleden opgenomen met een hartslag van rond (soms net boven, soms net eronder) de 300. Alle toeters en bellen toen hij aangesloten werd aan de hartbewaking, 5 artsen die aan kwamen rennen met crashcar, binnen een paar minuten op de high care, enz. Dit bleek wpw syndroom te zijn, waardoor je hart bij hartritmestoornissen niet geremd worden door verbindingen tussen hartkamer en boezem en op hol slaat. Mijn man is door het oog van de naald gekropen, want zelfs na uren zo'n hoge hartslag kreeg hij geen hartstilstand, dat was het grote gevaar. Uiteindelijk met een cardioversie, een schok zijn ritme weer normaal gekregen en de dag daarna een ablatie om de extra verbindingen tussen hartkamer en boezem weg te branden. De arts zij toen dat bijna alle verhalen van plotseling hartfalen bij voetballers op het veld hierdoor kwamen.
Het nieuws van Appie doet me veel, ik heb niets met voetbal, maar wat verschrikkelijk voor iedereen, zo jong.
Wat heftig! Ik heb ook niets met voetbal maar echt vreselijk voor Appie.
Hoe gaat het nu met je man?
Kwebbeltje91 schreef:
15-07-2017 12:42
Wat heftig! Ik heb ook niets met voetbal maar echt vreselijk voor Appie.
Hoe gaat het nu met je man?
Heel goed, geen schade aan overgehouden. Maar de ritmestoornissen bleven en daar slikt hij nu nog steeds medicijnen voor.
Net een filmpje gezien van zijn vader en broer, ze zeggen dat hij wel soort van reageerd als ze tegen hem praten.. Lijkt me iets goeds, maar je weet het niet. Ik hoop het zo, zoals het in de krant stond vanochtend: verbluf ons nog één keer! Los van het voetbal, als hij maar gewoon een waardig leven kan hebben met zijn ouders.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat filmpje van de vader en broer ook gezien en had het idee dat het vooral ontkenning van de familie is. :(

Ik vind het zo enorm erg. Uberhaupt dat een 20-jarige zo ineens neerstort, maar vooral ook omdat het Appie is. Zo'n leuke jongen. :'(
Sugarbaby schreef:
15-07-2017 15:19
Ik heb dat filmpje van de vader en broer ook gezien en had het idee dat het vooral ontkenning van de familie is. :(

Ik vind het zo enorm erg. Uberhaupt dat een 20-jarige zo ineens neerstort, maar vooral ook omdat het Appie is. Zo'n leuke jongen. :'(


Ja.. dat idee had ik ook. Maar je blijft toch hopen dat het zo is, dat het goedkomt. Appie is zon lieve jongen, je gunt dit niemand maar hem al helemaal niet.
Ik vind het ook vooral eng, dat een kerngezond iemand ineens zo weg kan vallen.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat ik niet begrijp is dat er dinsdagavond werd gemeld dat op de hersenscan en enkele neurologische onderzoeken geen afwijkingen in de hersenen te zien waren en krap 2 dagen later blijkt een groot deel van de hersenen onherstelbaar beschadigd. Daar moet toch eerder iets van te zien geweest zijn??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven