Sportbroek- en bh

03-08-2017 22:42 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben op zoek naar een nieuwe sportbroek/legging, met als enige eis dat er touwtjes aan de bovenkant zitten om het strakker/losser te kunnen doen. Kleur of print maakt me minder uit. Iemand tips? Heb nu een Sportlegging van athlete maar die wordt niet meer verkocht helaas.

Verder sport ik nu in sportbh's van het merk boutique van de Hunkemöller. Dit zijn bh's zonder beugel die je gewoon aan de achterkant dicht maakt en brede schouderbandjes. Deze zijn al een tijd geleden uit de collectie gehaald. Iemand tips voor een soortgelijk model? Enige eis verder natuurlijk dat ze mijn maat (80E) verkopen.

Alvast bedankt voor het meedenken!
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete sport BH is van Panache. Wel iets duurder dan Hunkemöller. https://www.lace-lingerie.nl/section/li ... t&o=newest
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Shock absorber bh. zit echt heel goed en is er ook in grotere maten. Verder heb ik onlangs een hele fijne legging gekocht van Nike met touwtjes bovenaan. een capri-model met groot nike logo op het bovenbeen. was 30,- bij aktiesport.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Zeker tijdens het sporten wil ik gewoon een goede BH en dan betaal je gauw wat meer. Ik heb zelf Shock Absorbers en Nike Performance en die bevallen beide erg goed. En ze hebben inderdaad ook grotere maten:)
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
03-08-2017 23:01
Zeker tijdens het sporten wil ik gewoon een goede BH en dan betaal je gauw wat meer. Ik heb zelf Shock Absorbers en Nike Performance en die bevallen beide erg goed. En ze hebben inderdaad ook grotere maten:)
Nike ook? Da's nieuw!
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben de meeste hardloopleggings touwtjes aan de bovenkant. Die uit de loopwinkels wel iig.
Ik heb een shock absorber die super goed z'n werk doet dus dat is wel een aanrader imo. Omdat m'n budget nu wat krap was heb ik er een van de Hunkemöller gekocht, met een ritsje aan de voorkant en dat vind ik een goede tweede. Ik heb E75 dus kan wel wat steun gebruiken daar.
Qua broeken zweer ik bij Nike, ze zijn wat duurder maar zitten goed en blijven lang mooi.
Ik heb een aantal hardloopleggings van H&M waar van die touwtjes inzitten. Sport bh's heb ik daar ook van (heavy support) maar met een wat grotere maat is iets als Shock Absorber denk ik fijner.
Alle reacties Link kopieren
Doornroosje75 schreef:
03-08-2017 23:03
Nike ook? Da's nieuw!
Ja, nog niet zo lang inderdaad. Heb zelf 75E en mij bevallen ze erg goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een sport bh van Anita en die bevalt erg goed. Ik ben zelf ook nog op zoek naar een goede broek dus daarvoor heb ik helaas geen tips.
Alle reacties Link kopieren
SannaU schreef:
03-08-2017 23:24
Ja, nog niet zo lang inderdaad. Heb zelf 75E en mij bevallen ze erg goed!
Helaas, soms merk ik dat ik met grote maten iets anders bedoel ;-D Maar TO's maat hebben ze wél, zag ik.

Die sportbroeken vind ik ook wel een dingetje... Ik snap waarom je zo'n touwtje wilt! Die krengen zitten bij mij altijd te wijd in de taille. Mijn fijnste sportbroek is een iets wijdere van Adidas: https://www.otto.nl/p/10050303939/adida ... eatbroeken , maar het lijkt erop dat die nog maar weinig te krijgen zijn.
Mijn sportleggings loop ik eigenlijk altijd op te hijsen gedurende de les.
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Decathlon! zitten heerlijk! Bepaalde modellen hebben touwtje.
Deze : https://nl.decathlon.be/loopbroek-run-d ... 70294.html
En warmere versie: https://nl.decathlon.be/loopbroek-run-w ... 67751.html
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit de aan bij de Shock Absorber fans. Ik heb nu 80D/75E, maar ook toen ik nog grotere borsten had (zwanger en ook gewoon zwaarder geweest) zaten die goed. Tijdens mijn zwangerschap had ik er overigens ook 1 van Anita die fijn zat.

Qua sportbroek: ik heb heel veel verschillende merken, maar als ik een goed passende heb zonder touwtje zakt hij niet af. Wel een paar minder goede aankopen ook helaas. Een van de fijnste broeken die ik heb, is van Intersport, gewoon eigen merk volgens mij (of in ieder geval een goedkoop merk) en daar zit ook een touwtje in de taille. Ik zou daar gewoon eens een paar broeken proberen en dan wel even squatten en springen in het hokje om te kijken of hij niet afzakt.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor als tips dames! Had gehoopt de sportbroek vanuit mijn luie stoel te kunnen bestellen, maar dat waa bij voorbaat al tegenstrijdig Hahaha. Ik ga me ook zeker verdiepen in shock absorbers, kan met mijn meloentjes geen kwaad :cheer2: Vind het inderdaad geen probleem wat meer te betalen, zeker als ze lang goed blijven.

Qua broeken kom ik op websites wel veel tegen zonder touwtjes aan de binnenkant naar mijn idee. En dat hijsen is ook herkenbaar tijdens een les. Als ik de ultieme broek heb gevonden zal ik het hier plaatsen!
Alle reacties Link kopieren
Ladies dank voor de tip voor de shock absorber, werkt echt top!

Verder heb ik uiteindelijk een Sportlegging gekocht van het merk "Rohnisch". Echt een aanrader! Hij zit iets hoger om je buik heen, waardoor je de touwtjes niet heel erg nodig hebt want weinig afzakken. Hopelijk heeft iemand hier wat aan. Besteld via bol!👍
Alle reacties Link kopieren
Mocht je nog op zoek zijn naar een sportlegging met een touwtje bovenin, dan kan ik je die van Be Fit Gymwear zeker aanraden! https://www.befitgymwear.nl/dames-sport ... proof.html
Sport bh shock absorber idd :thumbsup:

Ik ben zelf eigenlijk op zoek naar een leuke sport top met 3 kwart mouwen of lange mouwen, ik dacht ik vraag het hier even dan hoef ik geen nieuw topic aan te maken :P Het liefst met een leuke print oid. Anyone ??
Alle reacties Link kopieren
Sunnyside1987 schreef:
09-09-2017 17:24

Ik ben zelf eigenlijk op zoek naar een leuke sport top met 3 kwart mouwen of lange mouwen, ik dacht ik vraag het hier even dan hoef ik geen nieuw topic aan te maken :P Het liefst met een leuke print oid. Anyone ??
Is je shirt voor binnen of voor buiten sport? Voor hardlopen heb ik van Nike running een dri-fit lange mouwen shirt. Draag deze al een paar jaar met veel plezier. In de winter met een warmhoud t shirt en windjack en onder de 10 graden met een hemdje.

Undor armour vind ik ook een heel fijn merk! Kruipt niet omhoog of omlaag.
Alle reacties Link kopieren
Tip voor als je broek geen touwtjes heeft: zelf een veter erin rijgen, aan de binnenkant van je broek (je broekband ofzoiets) 2 kleine gaatjes naast elkaar knippen & evt bij de zoom (?) ook 2 kleine gaatjes als de boel daar nichtgenaaid is. En dan je veter erdoorheen, doe ik ook met mijn broeken die zonder touwtje komen. :thumbsup:
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
Alle reacties Link kopieren
Na jarenlang shockabsorber gebruikt te hebben ben ik sinds een jaar of 4 over op panache. Ik vind deze nog veel meer steun geven en minder meebewegen. Ze zijn er met en zonder beugel. Met beugel zou beter steunen maar in praktijk merk ik weinig verschil ( en met dansen is zonder prettiger) ik heb 80 G overigens
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de sportbh's van Freya erg prettig (ook omdat ze een beugel hebben). Ik heb wel een vrij lastige bh maat (70F).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de sportbh van de Hema, 20 euro, zit erg goed, terwijl ik flinke borsten heb

Ik heb ook een hardloopshirt van de Hema en een portbroek van Nike, schoenen ook Nike

Nu nog op zoek naar een dus loopjasje

Ik heb het snel warm dus ik loop nog steeds hard in mijn shirt ( korte mouw) en 3kwart Nike broek
D lime, Shock absorber (variant die de vorm heeft van een gewone beha, met beugel), Panache en Casall... Werken allemaal prima ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven