Feyenoord seizoen 2017-2018

05-08-2017 20:38 36 berichten
Nou na het winnen van de eerste prijs kan dit geweldige forum ook niet zonder een geweldig topic :jump:
Alle reacties Link kopieren
Applaus voor Jones ! :cheers:
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Haha...humor....
Alle reacties Link kopieren
Blij met de winst maar 2e helft was slecht. Gelukkig hebben we Brad Jones🤗 . Ik miste Dirk wel. Benieuwd wat we zondag gaan doen tegen Twente .
Alle reacties Link kopieren
Goef topic! En Jones verdient een standbeeld.
Nou dat wordt lachen.
Mooi dat we weer een tijd van Vermeer af zijn.
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_352310 wijzigde dit bericht op 12-12-2017 22:00
0.00% gewijzigd
Straks zijn we het enige nederlandse team in Europa hahahahahahaha.
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
18-08-2017 09:16
Straks zijn we het enige nederlandse team in Europa hahahahahahaha.

Vergeet Fietstas niet.
Marmo schreef:
18-08-2017 13:16
Vergeet Fietstas niet.
Oh ja.
Alle reacties Link kopieren
Mooi topic!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic, ook al heb ik elders een seizoenkaart (Cambuur), toch blijf ik Feyenoord een fantastische club vinden!
alles beter dan.......want dáár weiger ik dus echt wat mee te maken te hebben. Ga zoals afgelopen vrijdag ook niet naar de wedstrijd als zij komen.....
Alle reacties Link kopieren
badmeester schreef:
18-08-2017 09:16
Straks zijn we het enige nederlandse team in Europa hahahahahahaha.
Echt, hoe kun je hier nou blij mee zijn? Dat is toch voor niemand gunstig? We willen toch allemaal dat rechtstreekse ticket naar de Champions League terug, of ben ik nou gek? Is het leedvermaak van nu dan echt groter dan het belang van de komende seizoenen. Of komt dat besef pas als Feyenoord weer kampioen is en toch de voorronde CL moet gaan spelen...
Liv8 schreef:
22-08-2017 18:33
Echt, hoe kun je hier nou blij mee zijn? Dat is toch voor niemand gunstig? We willen toch allemaal dat rechtstreekse ticket naar de Champions League terug, of ben ik nou gek? Is het leedvermaak van nu dan echt groter dan het belang van de komende seizoenen. Of komt dat besef pas als Feyenoord weer kampioen is en toch de voorronde CL moet gaan spelen...
Niet meteen uit de pantoffel schieten.

1. T was een grapje.
2. Ja ik vind t fijn dat Ajax niet de champions league ingaat, waarom? 7 miljoen meer voor ons en Ajax heeft al plenty geld.
3. Hoop ik dat Ajax van Rosenborg wint. Ja!
Zo we staan weer bovenaan
Alle reacties Link kopieren
Liv8 schreef:
22-08-2017 18:33
Echt, hoe kun je hier nou blij mee zijn? Dat is toch voor niemand gunstig? We willen toch allemaal dat rechtstreekse ticket naar de Champions League terug, of ben ik nou gek? Is het leedvermaak van nu dan echt groter dan het belang van de komende seizoenen. Of komt dat besef pas als Feyenoord weer kampioen is en toch de voorronde CL moet gaan spelen...
Allereerst: het is vreselijk kinderachtig om op het moment dat je fanatiek feyenoord fan bent het ajax niet te gunnen europa in te gaan (inclusief de inkomsten die eventueel gedeeld hadden moeten worden) De volwassen manier om hiermee om te gaan is te denken dat het niet gaat over rivaliteit of leedvermaak maar over sportieve prestaties en inderdaad het ticket.

Ten tweede: ik ben vreselijk kinderachtig.... ;-)
florence13 schreef:
28-08-2017 15:36
Allereerst: het is vreselijk kinderachtig om op het moment dat je fanatiek feyenoord fan bent het ajax niet te gunnen europa in te gaan (inclusief de inkomsten die eventueel gedeeld hadden moeten worden) De volwassen manier om hiermee om te gaan is te denken dat het niet gaat over rivaliteit of leedvermaak maar over sportieve prestaties en inderdaad het ticket.

Ten tweede: ik ben vreselijk kinderachtig.... ;-)
:heart:
Goh, wat bijzonder eigenlijk dat de gemiddelde feijenoord fan Ajax zo belangrijk vindt dat hij het er constant over heeft.
Andersom lijkt het dat de gemiddelde Ajax fan het niet zoveel boeit wat feijenoord allemaal doet.
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
31-08-2017 20:24
Goh, wat bijzonder eigenlijk dat de gemiddelde feijenoord fan Ajax zo belangrijk vindt dat hij het er constant over heeft.
Andersom lijkt het dat de gemiddelde Ajax fan het niet zoveel boeit wat feijenoord allemaal doet.
Als jij het zegt, ik heb geen idee wat de gemiddelde ajax of feyenoord fan denkt of waar die zich druk over maakt.
florence13 schreef:
01-09-2017 07:05
Als jij het zegt, ik heb geen idee wat de gemiddelde ajax of feyenoord fan denkt of waar die zich druk over maakt.
Zie jij hier ergens een Ajax topic waarin Feyenoord wordt gebasht dan?
Alle reacties Link kopieren
Ajax is niet belangrijk genoeg om een topic over te hebben :-D.

Ben benieuwd hoe we het gaan doen in Europa. Wat vinden jullie van de loting?
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
01-09-2017 07:21
Zie jij hier ergens een Ajax topic waarin Feyenoord wordt gebasht dan?
Een topic op het viva forum maakt je een gemiddeld mens?
Alle reacties Link kopieren
jomata schreef:
01-09-2017 07:28
Ajax is niet belangrijk genoeg om een topic over te hebben :-D.

Ben benieuwd hoe we het gaan doen in Europa. Wat vinden jullie van de loting?
Ja ik ook, loting aan de ene kant fijn, we hebben wel een kans, aan de andere kant was een mooie club met een mooi stadion ook leuk geweest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven