Wk atletiek

11-08-2017 22:01 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie geniet er nog meer al avonden lang, van de wk atletiek. Nederlandse atleten zijn veel in beeld, doen het goed. Vanavond hopelijk een (gouden?) medaille.
En ook het deskundige commentaar van Gregory sedoc vindt ik erg prettig.
Nog meer liefhebbers?
Hij heeft het altijd zo koud in de studio, met al die lagen kleding aan. ;)
anoniem_64e4e73acf440 wijzigde dit bericht op 11-08-2017 22:26
2.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk! België haalde de 1ste gouden medaille ooit. (Verder geen medailles gehaald deze editie).
Hoe doen de Nederlanders het? Op welke nummers zijn er kanshebbers nog?
Dit topic had er eerder moeten zijn!
Alle reacties Link kopieren
Ivy_Signe schreef:
11-08-2017 22:16
Hij heeft het altijd zo koud in de studio, met al die lagen kleding aan. ;)
:-D ik vind hem wel altijd patent er op staan
Ja ik ook, maar hij mag wel e.e.a. uittrekken van mij. :yes:
Alle reacties Link kopieren
chentolove schreef:
11-08-2017 22:24
Heerlijk! België haalde de 1ste gouden medaille ooit. (Verder geen medailles gehaald deze editie).
Hoe doen de Nederlanders het? Op welke nummers zijn er kanshebbers nog?
Dit topic had er eerder moeten zijn!
Vanavond daphe schippers.
Zondag Sifan hassan op de 5 km.
Nederlanders doen het tot nog toe verrassend. Vandaag Nederlander bij 1500 mt helaas tegenvallend.
Siffan hassan helaas onverwacht geen medaille op 1500 mt. Maar ook (ik dacht) vissers die onverwacht in de finale 100 mt horde staat. Kogelstootster die onverwacht in de finale staat. Mi doen ze hegt goed
Alle reacties Link kopieren
Ivy_Signe schreef:
11-08-2017 22:37
Ja ik ook, maar hij mag wel e.e.a. uittrekken van mij. :yes:
:HA:
Ja ik! Elke avond zit ik voor de buis. Commentaar in de studio erg goed en we kunnen ook weer trots zijn op Nederland. Beloven in ieder geval nog een paar mooie dagen te worden
deenje schreef:
11-08-2017 22:37
Vanavond daphe schippers.
Zondag Sifan hassan op de 5 km.
Nederlanders doen het tot nog toe verrassend. Vandaag Nederlander bij 1500 mt helaas tegenvallend.
Siffan hassan helaas onverwacht geen medaille op 1500 mt. Maar ook (ik dacht) vissers die onverwacht in de finale 100 mt horde staat. Kogelstootster die onverwacht in de finale staat. Mi doen ze hegt goed
Vergeet het brons op de zevenkamp niet :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
DianaBerrigan schreef:
11-08-2017 22:39
Vergeet het brons op de zevenkamp niet :cheer2:
👍👍
En brons voor Daphne schippers op 100 mt
Alle reacties Link kopieren
deenje schreef:
11-08-2017 22:37
Vanavond daphe schippers.
Zondag Sifan hassan op de 5 km.
Nederlanders doen het tot nog toe verrassend. Vandaag Nederlander bij 1500 mt helaas tegenvallend.
Siffan hassan helaas onverwacht geen medaille op 1500 mt. Maar ook (ik dacht) vissers die onverwacht in de finale 100 mt horde staat. Kogelstootster die onverwacht in de finale staat. Mi doen ze hegt goed
Nu dus, ik duim!
Alle reacties Link kopieren
We gaan beginnen..:: :cheer: :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Spannend
Alle reacties Link kopieren
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Echt heel knap
:blob:
Alle reacties Link kopieren
Zo mooi dit!!
That's just me though...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook zo vreemd, je bent twee jaar continue bezig, ommmm 22 seconde te rennen. Lijkt me zo'n verschil tov bijv 2* 45 min voetbal.
Ze loopt wel meer wedstrijden dan alleen het WK één keer in de 2 jaar hoor. En daarnaast doet ze ook nog andere afstanden. Dit zijn gewoon de koningsnummers voor het atletiek, dus niet gek dat ze daar voor kiest als binnen de zevenkamp blijkt dat haar talent daar ligt. Qua intensiteit is het totaal anders dan voetbal, dus ik snap niet echt wat je er vreemd aan vindt?
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
12-08-2017 00:03
Ze loopt wel meer wedstrijden dan alleen het WK één keer in de 2 jaar hoor. En daarnaast doet ze ook nog andere afstanden. Dit zijn gewoon de koningsnummers voor het atletiek, dus niet gek dat ze daar voor kiest als binnen de zevenkamp blijkt dat haar talent daar ligt. Qua intensiteit is het totaal anders dan voetbal, dus ik snap niet echt wat je er vreemd aan vindt?
Ik bedoel meer: het is zo kort. 22 sec is niets. Maar er gebeurd zo veel in. En hoeveel valpartijen / onverwachte uitslagen zijn er dit wk al geweest. Je hebt ook nauwelijks kans om iets te corrigeren. Terwijl je een 1-0 achterstand bij voetbal nog relatief makkelijk kunt corrigeren.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook al de hele week, maar dan absoluut niet naar de NOS. Is er live atletiek, gaan ze alleen maar in de studio lullen over vanalles en nog wat. Terwijl je dus alles mist, alleen als er een Nederlander meedoet zie je wat. En heel veel zenden ze niet live uit. 80x dezelfde race laten zien met steeds net iets ander commentaar.
Nee, laat mij maar lekker sport kijken met commentaar tijdens de uitzending, in plaats van het oeverloze gelul in de studio.
Sedoc is deskundig, maar kom op zeg, minachting voor de kijker.
En de Dafne-hype van de NOS, om te huilen.
Alle reacties Link kopieren
Vind veel Nederlanders trouwens verrassend goed. Sommige vallen tegen, maar dat heb je helaas altijd wel.
Zo ontzettend goed van Broersen, brons op meerkamp. Visser ook heel goed met plek 7. En dan nu nog een finaleplek op de 100 meter horden. Super.
Susan Krumins ook heel goed. 5de plaats op de 10 kilometer, wow!
Menno Vloon en Thijmen Kupers helaas geblesseerd af moeten haken, die hadden denk ik wel goed mee kunnen doen.
Super knap van Dafne, brons en goud. Maar ben wel een beetje Dafne-moe aan het worden (niet door Dafne zelf, maar door de NOS zelf).
We moeten het echt van de vrouwen hebben he, de afgelopen jaren! Ik volg de atletiek ook. De vrouwen estafetteploeg is door!
Sedoc pakt leuk uit voor de camera. Hij geeft prima commentaar, je kunt zien dat hij enthousiast is. Wel vind ik hem wat smooth, heel keurig. Een beetje een tussenvorm van John Williams en Umberto Tan.
Maar leuk dat ie erbij is!
Alle reacties Link kopieren
België geplaatst voor finale 4x400m met 3de beste tijd. Hopelijk is er morgenavond iets mogelijk!
chentolove schreef:
12-08-2017 13:21
België geplaatst voor finale 4x400m met 3de beste tijd. Hopelijk is er morgenavond iets mogelijk!
Wow, knap!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven