Overstappen bootcamp

15-08-2017 11:16 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik twijfel tussen blijven bij mijn oude (luxe maar dure) sportschool of overstappen naar een bootcamp'sportschool'.

Ik sport nu 2 jaar, volg voornamelijk X-Co lessen en bootcamp vanuit de sportschool. Ben ook nogal dol op de sauna en fijne douches in de winter 😏.
Echter.. het niveau van de bootcamp is niet heel hoog en de X-co lessen doe ik ook met gemak.

Nou heb ik een proefles gevolgd bij een beginnende sportschool, bieden alleen bootcamp aan. Wel op verschillende niveaus. Ik ben daar echt een beginner, wel veel meer uitdaging. Veel goedkoper maar geen sauna oid..

Ik twijfel dus.. overstappen en mijn conditie verbeteren maar wel inleveren op luxe of blijven.. wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Goed dat je eerlijk tegen jezelf bent dat dit geen uitdaging geeft. Ik zou misschien toch nog naar een andere sportschool uitkijken die ook dit soort lessen aanbiedt en misschien een proeflesje meedoen? Als jij die suana/douches/massages en andere luxe graag erbij wilt hebben ga je die denk ik toch wel missen, vooral als je flink uitgedaagd wordt tijdens je nieuwe lessen! :D
Alle reacties Link kopieren
Overstappen en af en toe een dag sauna plannen.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Zit er geen wellnesscentrum in de buurt? Dat je jezelf bijvoorbeeld eens in de maand verwend met een rondje sauna/massage/bubbelbad als je een x aantal bootcampsessies hebt volbracht?
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Alle reacties Link kopieren
Overstappen, sowieso. Je gaat toch niet naar een sportschool voor de sauna of de douches? Plan regelmatig een saunabezoek, minstens zo fijn!
Alle reacties Link kopieren
Ik bespaar €15,- per maand dus van het bespaarde geld kan ik best een keer een dagje sauna inplannen haha.

Verder heb ik best een grote hang naar dingen die vertrouwt zijn maar ik denk dat het tijd is om mezelf (en mijn lichaam) uit te gaan dagen..