Personal Body Plan Motivatie

22-08-2017 10:12 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gister begonnen met Personal Body Plan en ben op zoek naar meer mensen die dit al doen of willen gaan doen! Had gedacht dat er bij het plan ook een forum of groep hoorde waar je elkaar kan motiveren en ervaringen kan uitwisselen, maar dit is er helaas niet.

Zijn hier mensen die hier ook behoefte aan hebben?
Een vriendin van mij doet dit en die heeft een WhatsApp groep met alle andere die gestart zijn op dat moment..
Succes in ieder geval!
Alle reacties Link kopieren
Ze openen voor iedere nieuwe startgroep toch een groep op Facebook?

Verder kan ik je helaas niet helpen. Was zelf niet zo te spreken over PBP...
Snicholls schreef:
22-08-2017 10:44
Ze openen voor iedere nieuwe startgroep toch een groep op Facebook?

Verder kan ik je helaas niet helpen. Was zelf niet zo te spreken over PBP...
Mag ik vragen waarom? Ik hoor het inderdaad meer..
Alle reacties Link kopieren
lijf-lijn/personal-body-plan-ervaringen ... ges/251379
lijf-lijn/personal-body-plan-4-januari/ ... ges/304695
Alle reacties Link kopieren
Sheep12 schreef:
22-08-2017 10:46
Mag ik vragen waarom? Ik hoor het inderdaad meer..
Bij iedere nieuwe fase zijn er fouten gemaakt in mijn macro`s (Bijvoorbeeld op een dag 1400 Kcal eten, waarvan 1500 gram koolhydraten). Eer dat hersteld was, waren we alweer een week verder en kon ik al die tijd mijn voeding dus niet juist afstemmen.

De schema's waren voor mij niet met mijn werk te combineren. Op een "rustdag" stonden bijvoorbeeld die 1400 Kcal voorgeschreven. Maar een "rustdag" was voor mij een dag dat ik niet kon sporten omdat ik twee voorstellingen op een dag moet doen. En dat vier keer per week. Dat is niet gezond wanneer je zo weinig binnen krijgt.

Aan het eind van de rit kreeg ik de laatste maand een andere coach. Samen kwamen we tot de conclusie dat coach 1 al die tijd veel te weinig koolhydraten had voorgeschreven, waardoor ik dus 5 maanden voornamelijk eiwit heb staan verbranden.

Ik heb dus een paar honderd euro betaald om mij van mijn spiermassa af te helpen. Top.

En alhoewel ik de link niet direct durf te leggen: sindsdien heb ik onwijs last van mijn kuiten. Ik loop continu bij het minste of geringste scheurtjes op. Ik zeg niet dat het met mijn PBP te maken heeft, maar vind het wel heel toevallig....

Nu doe ik weet alles volgens mijn eigen credo: ik sport voor mijn plezier en stel zelf schema's samen met oefeningen waar ik die dag zín in heb. Werkt voor mij als een tierelier. Qua voeding zat ik altijd al goed, dus daar hoef ik weinig zorgen over te maken. En hier geldt ook: hoe minder je er op let, hoe minder je er aan denkt. Van al dat invullen en berekenen kreeg ik alleen maar honger. En zonder PBP kan ik tenminste zonder schuldgevoel weer van mijn eten genieten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven