Hockey!

24-08-2017 22:09 23 berichten
Met het EK in eigen land is het hoogtijd voor een topic over Hockey!
Hier is de plek om alles te delen over de wedstrijden van de Nederlandse Dames en Heren.

Natuurlijk kunnen we na het EK dit topic ook gebruiken voor andere hockeyevenementen van Oranje.
Ben benieiwd wie er nog meer graag het international hockey Volgen en wat jullie ervan vinden.

Zelf zit ik inmiddels elke avond om acht uur voor de buis.
De wedstrijd van vandaag van de dames regen de Engelsen was een echte topper, lekker veel snelheid, veel spanning en uiteindelijk een mooi resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik!

Ex man en kinderen hockeyen en ik doe aan rolstoel hockey.

De dames zijn echt goed..
Wij kijken ook al de hele week. Wat een spanning vanavond. Morgen de heren weer en dan in het weekend dubbel goud. Afgesproken?
Leuk Marjolein en Jusa!

Houd ik je aan, Jusa!

Ben benieuwd hoe de wedstrijd morgen zal gaan. Duitsland ontwijken is in ieder geval gelukt.
Frederique Matla vond ik trouwens weer erg goed vanavond. 20 jaar, 2,5 maand geleden gedebuteerd in het Nederlands elftal en dan zo spelen tijdens de halve finale van het EK tegen te regerent olympisch kampioen.
Ik heb door vakantie niet gekeken maar kijk als ik tijd heb wel. Mijn dorp is goed vertegenwoordigd in het team.
Dat is leuk mn!

Inmiddels zit het eerste kwart er bij de mannen op.
De Engelsen zitten tot nu toe beter in de wedstrijd.
Op naar kwart twee!
Zo, met twee goals zo snel achter elkaar ziet het plaatje er ineens heel anders uit. :)
Alle reacties Link kopieren
De Belgjes zitten al in de finale ! :cheer:
De Nederlandse mannen nu ook. :)
De finale wordt dus een derby der lage landen, hoe leuk is dat!
Alle reacties Link kopieren
Zowel bij mannen als vrouwen een derby?
Ik zei toch, op naar dubbel goud!

Wat een spannende wedstrijd. In het eerste kwart dacht ik, daar gaat gevochten worden. De Engelsen kakte in en hoppa daar vielen de goals.

Morgen de dames weer
Jazeker, chentolove. Maar ik hoop toch wel op een andere uitslag dan bij de vorige derby. :)

Exact Jusa, let's hope so!
Alle reacties Link kopieren
:|

Maar morgen hebben wij (Be) meer kans bij de mannen :twisted:
Wat spelen ze mooi, vleugels!
Dat moet toch goedkomen zou je zeggen!! :-)
Al vind ik wel dat ze nog minimaal 1x moeten scoren. Met zoveel balbezit is 1 doelpunt beetje mager!
Alle reacties Link kopieren
Het zal voor morgen zijn :-P
Jeeeeej!
Joehoe!
Een stuk minder spannend dan tegen de Engelsen maar de titel is binnen!
Vooral tof voor de meiden die nog niet eerder goud gewonnen hadden. En mooi om te zien dat de Belgische dames ook echt blij waren met het zilver.
Vandaag genoten van de finale. Gaaf om te zien dat ze van 2-0 achter terugkwamen en gewoon gewonnen hebben. Erg gaaf om te zien. Op t eins ging het ineens ook zoveel makkelijker.
Wij hebben hier ook genoten! Ik heb drie hockeyende kinderen en heb zelf gehockeyd, dus mijn man zat tussen een stel joelende gezinsleden. :)

Wat was de herenwedstrijd spannend! Van de vrouwen was ik vrij zeker dat ze België konden hebben, maar bij de heren had ik er een hard hoofd in. De wedstrijd begon dan ook vrij bagger en wij zagen de bui al hangen, maar wat zijn ze teruggekomen! Had het zeker gezien de eerste kwart niet verwacht, maar ergens halverwege kwamen ze los en hebben ze er vier ingeknald!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven