Hometrainer

04-09-2017 20:09 11 berichten
Iemand een tip, voor een betaalbare, fijne hometrainer?
Wel eentje waarbij je echt "even tekeer" :jump: kunt gaan, niet ter revalidatie etc.
Partner is in de avonden vaak van huis, en ik sport graag na het werk. Echter ligt 2 jarige dan in bed, en is naar de sportschool geen optie.
Vroeger:) zat ik bij een spinklasje, en vond dit geweldig.

Roept u maar! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Zou ik gewoon niet doen. Zo saaaaaaiiii....
Koop eerder wat dumbells en een barbell en ga aan de slag met gewichten, dát is pas tekeer gaan :P
Steeds zwaarder gaan is een leukere uitdaging en doeltreffender voor je figuur dan cardio.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een goede via mp gekocht een paar jaar terug. Muziek op en verstand en gevoel uitschakelen, daar komt het op neer.

Doe tegenwoordig ook krachttraining in de sportschool. Zelfde situatie: verstand en gevoel uitschakelen ;-D

Thuis vind ik wel fijner want heb hier tenminste eigen muziek, niet die zouteloze radiozender bij de sportschool.
Je kunt ook een spinningfiets voor thuis kopen (heb ik ook). Het is anders dan een les bij een spirtschool, maar icm een abonnement op clubvirtual (google maar) vind ik het echt leuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon gaan fietsen; dan beleef je nog eens wat.

En voor thuis beginnen met pilates, en ben je weer wat fit en lenig, dan koop je wat gewichten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Bedankt voor de tips.

Gewichten etc is misschien ook wel wat. Ga ik ook eens naar kijken!

Was net al even op marktplaats aan het struinen. Dacht aan nieuw, maar marktplaats is inderdaad natuurlijk een goede optie.
Een kettle bell wellicht? (Wil zelf ook gaan kopen)
Alle reacties Link kopieren
Een aantal jaren terug hebben we er eentje op marktplaats gekocht en die versleten. Heerlijk thuis even sporten met de tv op netflix :).

We hebben onlangs een nieuwe gekocht, maar die is nog niet gebruikt. De vorige was met een verstelbaar stuur en dat was na een paar jaar intensief gebruik niet meer vast te zetten. Nu hebben we gekozen voor een "vast" stuur. Dat is wel in hoogte verstelbaar.

Eentje van marktplaats is heel fijn om het goed uit te proberen en als het niet bevalt, dan verkoop je hem weer gewoon door.
rafs wijzigde dit bericht op 08-09-2017 17:30
0.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Op de hometrainer kun je ook nog met gewichtjes aan de gang.
Update:) Via marktplaats voor een zacht prijsje een Hometrainer gekocht.

Super blij mee!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:45
Reden: ivm spam
99.50% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven