Anytime Fitness

20-09-2017 22:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik was benieuwd of er mensen bekend waren met het sporten bij Anytime Fitness.

Op de site heb ik al gekeken maar vind vrij weinig over de tarieven.

Naar wat moet ik kijken qua prijs als ik 3x zou trainen, gewoon alleen. Geen groepslessen gewoon zelf aan de slag.

Ben nog even aan 't rondneuzen maar i.v.m. werk kan ik alleen s avonds.

Groetjes,
Ronald.
Alle reacties Link kopieren
Er is bij Anytime Fitness maar 1 tarief(met korting als je met meerdere mensen uit 1 gezin sport), en daarvoor kan je 24/7 sporten. Daarbij maakt het niet uit of je alleen traint of de groepslessen volgt.

Volgens mij betaal ik ongeveer 50€
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Wat kost een Anytime Fitness lidmaatschap?
Prijzen kunnen variëren per locatie en lidmaatschapstype. Ook kunnen lopende promoties effect hebben op de lidmaatschapsprijs. Voor de meest accurate informatie, kun je het beste contact opnemen met een club bij jou in de buurt: klik hier om een club in de buurt te vinden. We kijken er naar uit om jou te ontmoeten!
Bellen dus. Succes.
Toevallig vandaag ook naar gekeken maar ik vind het zo kansloos dat er geen tarieven op de website staan. Ik haak dan gewoon af.
Alle reacties Link kopieren
Vind ik ook. Dat er geen tarieven op de website staan, dan moet je bellen en vervolgens krijg je zo'n hijgerig verkoopgericht wicht aan de lijn waar je nauwelijks meer vanaf komt.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Op de site van veel sportscholen staan helaas geen abonnementsprijzen vermeld, tenzij het een prijsvechter is en dat hun lokkertje is. Bloedirritant.
Alle reacties Link kopieren
Aan de telefoon is het toch heel simpel? Dan hang je op.

Het is lastiger als je in de sportschool zelf bent ;) al moet ik zeggen, ik ben super tevreden met de begeleiding en de gehele sportschool.
Maar het blijft prijzig, zeker als je het vergelijkt met een prijsvechter.
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
Volgens betaal je een vast bedrag (maakt dus niet uit hoevaak je komt, of je ook groepslessen doet etc.) Bij ons is het onder de 21 jaar €30 en daarboven €37,50. Ik weet alleen niet of dat bij elke vestiging hetzelfde is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven