Handige hardloopverlichting

27-09-2017 09:10 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag sportievelingen,

Mijn hardlooplampjes hebben het ergens vorige winter begeven. Ben dus nu op zoek naar nieuwe verlichting, aangezien ik over een paar weken weer in het donker loop. Hier in de buurt loop ik veel door smalle straatjes, waar ik dus voor een automobilist vrij onverwacht kan opduiken dus ik wil echt HEEL ERG zichtbaar zijn. Reflecterend hesje heb ik al.
Liefst niet van die wegwerpdingen die het over 2 maanden al niet meer doen. Waar lopen jullie mee?
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van die dingen die je om je arm doet met ledlampjes. Gekocht bij Perry Sport.
Ik weet uit mijn hoofd niet welk merk, maar ze zien er zo uit:
https://www.bol.com/nl/p/tunturi-led-gl ... ype=browse
Batterij kan vervangen worden.

En daarnaast idd een reflecterend hesje en ook reflecterende bandjes om mijn enkels.
Alle reacties Link kopieren
Thanks. Reflecterende bandjes bij enkels is ook een goed idee.

Prettig als de batterij idd te vervangen is. Vind het toch altijd zonde wat je allemaal weggooit bij de Action-dingen.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
To, bij de Decathlon hebben ze hardlooplichten, misschien is dat iets: https://www.decathlon.nl/p/lamp-voor-ha ... 26&c=ZWART Deze hebben een batterij die je kunt opladen!!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Wow gaaf! Er staan hier nogal wat bomen en dus liggen er ook blaadjes, takjes, eikeltjes etc op de weg... fijn als ik dat allemaal goed kan zien :)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Ik loop zo langs de decathlon. Andere tips nog steeds welkom :)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Dat lampje van de Decathlon is echt super!
Kan je instellen op 3 standen. De felste stand is niet echt leuk voor automobilisten heb ik gemerkt maar wel inderdaad op minder vlakke paadjes voor jezelf.
De rode lampjes achteraan knipperen.
Gewoon opladen met USB, batterij gaat super lang mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven