Aerial Hoop! (Hangende hoela hoep acrobatiek)

15-10-2017 19:13 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic was een onderzoekje naar de beofening van deze sport in Nederland. Namesn de Hanzehogeschool dankjewel!
anoniem_356708 wijzigde dit bericht op 16-09-2018 00:17
66.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja gedaan, maar na verhuizing zit er weinig op handige tijden in de buurt. Dus helaas doe ik het niet meer. Ik hoepelde daarvoor "gewoon", circusstyle. De meeste andere meiden kwamen via paaldansen.
Alle reacties Link kopieren
De dag dat het bij ons gegeven wordt komt mij niet goed uit, dus ik houd het bij paaldansen etc. Het lijkt me wel heel leuk om een keer te proberen.
Paaldans wel. Binnenkort beginnen ze hier ook met aerial hoop. Ik ga het zeker een keertje proberen.
Alle reacties Link kopieren
[...]
Alle reacties Link kopieren
-
PeitVerdreitSnif schreef:
30-08-2018 22:46
[...]
Dit kan niet waar zijn.
Ik heb een cursus gedaan en het is heel leuk! Vooral dat het een stuk toegankelijker is dan paaldansen of de tissu. Al de eerste les kan iedereen meerdere truukjes uitvoeren en je traint er echt je spieren mee. :)

Helaas vind ik wel dat aerial hoop in Nederland wel erg beperkt wordt aangenoden. In Amsterdam heb je nog meerdere leslocaties. Maar in bijvoorbeeld Den Haag maar een. Rotterdam ook maar weinig.
Alle reacties Link kopieren
BEdankt voor de antwoorden! We hebben een 9,5 behaald!
Jammer dat dit topic een onderzoek was maar waar kan je dit doen? Echt als les?

Ik kan op internet alleen vinden:
- Sportief Paaldansen in Den Haag
- Entertainmentstudio/Moooz in Den Haag
- Pole Inspiration in Rotterdam
- Danceforyourpole in Amsterdam
- Rasalila in Amsterdam
- Aerial Studio in Utrecht/Arnhem(?)
- Artistic Movements in Nijmegen


Verder nog in Zoetermeer twee locaties , in Wezep een en in Zwolle een waar je cursussen/workshops kunt volgen. Maar ik vind het echt heel raar dat aerial hoop in Nederland bijna nergens aangeboden lijkt te worden.

Ik heb ook ooit een cursus gedaan, waar tape om de hoepel heen zat, maar niet op alle locaties is dat zo. Is dat niet gevaarlijk?
Alle reacties Link kopieren
Stick2dance in Amsterdam biedt ook Aerial hoop lessen aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven