Fit4lady

31-10-2017 08:37 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week ben ik begonnen bij deze sportschool en ik vind het een aparte trainingsmethode, apparaten afgewisseld met stepoefeningen, om de 45 seconden wissel je van oefening.
Na een half uur sta je weer buiten en met een keer of 2-3 p.w. boek je resultaat.

Heeft iemand ervaring met deze sportschool? En boek je idd de beloofde resultaten?

(het is wel heel gezellig trouwens. En stiekem vind ik het wel fijn dat het een complete dames aangelegenheid is).
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ga naar fit4ladys en ik ben er heel enthousiast over. 2 tot 3 keer in de week en zag na 2 maanden al verschil
Alle reacties Link kopieren
Wat voor verschil zag je, Vlinder?
En hoe lang doe je het nu?
...
Alle reacties Link kopieren
Hoi Roos,

klinkt als een circuit training(?). Resultaten kun je pas boeken als je ook een doel hebt, wat is je doel?
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt, het is een circuit van 9 spierapparaten en 9 keer steppen. Dat circuit doe je 2 keer.

Waarom kan je pas resultaten boeken als je een doel hebt? Ik sport en boek resultaat, toch? En dat wordt vanzelf een keer meetbaar. Of begrijp ik je niet goed?

Mijn doelen zijn fitter, gezonder (geest en lijf), slanker en welgevormder worden.
...
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat we elkaar niet begrijpen. Zodra wij niet weten wat je doel is weten we ook niet wat voor resultaat je verwacht.

Ik heb altijd geleerd dat 80% van afvallen aan voeding ligt. De 20% is sporten en bewegen + een gezondere leefstijl aanmeten.

Verder ben ik heel erg enthousiast over circuittraininen. je hartslag blijft hoog waardoor je na het sporten ook wat langer calorieën verbrand. Je conditie wordt beter waardoor je je ook fitter voelt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn buik en benen zijn veel strakker aan het worden en voel mijn een stuk sterker. Ren veel makkelijker de trappen nu op. Het is een oefening van 30min ongeveer en dat kun je uitbreiden (bij ons dan) met nog wat lossen apparaten, hoepel, of buikspierkwartiertje. Na afloop voel mij voldaan maar heb nog wel de puf om vervolgens het huishouden te gaan doen en om met de kinderen door de speeltuin te rennen. En door de wissel van kracht en cardio is de spierpijn nihil.

Het Groeps verband bevalt mij wel je sport alleen maar toch ook niet. En na jaren naar sportcentrums te zijn geweest ben ik heel blij dat er (waar ik sport dan) geen modeshow niveau hangt van kijk mij eens lekker in mijn net te korte naveltopje gaan. Ik wens je veel sport plezier
Alle reacties Link kopieren
Luna-Lovegood schreef:
31-10-2017 12:27
ik denk dat we elkaar niet begrijpen. Zodra wij niet weten wat je doel is weten we ook niet wat voor resultaat je verwacht.

Ik heb altijd geleerd dat 80% van afvallen aan voeding ligt. De 20% is sporten en bewegen + een gezondere leefstijl aanmeten.

Verder ben ik heel erg enthousiast over circuittraininen. je hartslag blijft hoog waardoor je na het sporten ook wat langer calorieën verbrand. Je conditie wordt beter waardoor je je ook fitter voelt.
O zo bedoel je.
Fijn dat je enthousiast bent, ik merk ook dat ik gewoon energiek ben na het sporten, in tegenstelling tot nu, na een uur zwemmen, daar word ik eigenlijk alleen maar moe van. (maar het voelt wel lekker)

Tja, afvallen is wel het hoofddoel en het klopt dat voeding een grote rol speelt. Dat heb ik dan ook al drastisch aangepakt. Door mijn lijn-verleden weet ik precies wat ik moet laten staan.

En wat ik hier fijn vind is dat ik ook weet wat mijn vetpercentage is. Zo kun je over de maanden genomen echt resultaat meten. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien.
...
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je antwoord Vlinder, fijn dat je lekkerder in je vel zit! Daar wil ik ook naartoe, precies wat je schetst.
En inderdaad, het samen sporten maar ook weer niet bevalt mij ook goed. Ik heb inderdaad geen spierpijn, vond het al gek maar dat herken je dus.

Morgen "mag" ik weer.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het je gaat lukken! Vaak helpt een “vast groepje” wel. Dat zie ik bij mijn sportles ook, je mist toch de vaste mensen als ze een keertje er niet zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven