Fitness app gezocht

01-11-2017 21:53 5 berichten
Onlangs een kruisbandreconstructie gehad en ben nu begonnen met trainen in de sportschool om mijn geopereerde been weer op krachten te krijgen.
Nu ben ik op zoek naar een app (voor iPhone) waarop je apparaten kan selecteren en per apparaat kan aangeven hoeveel setjes en herhalingen je hebt gedaan en met welk gewicht. En dat je dit dus elke trainingssessie opnieuw aan kan geven.
Zo kan ik terug kijken hoeveel gewicht ik de vorige keer gebruikt heb.
Want ik vind het wat onhandig om elke keer met pen en papier op die apparaten te lopen hannesen.

Wie geeft mij de app die ik nodig heb? Heb zelf gegoogled, maar kan zo 123 niet echt vinden die doet wat ik zoek.
Alle reacties Link kopieren
Bij Myfitnesspal kun je dit bij activiteit (kracht) ingeven. Daarbij kun je je eten en cardio training bijhouden.
Oh wauw, die app had ik gewoon al. Hij synchroniseert netjes met mijn polar en ik voer mijn eten in. Maar zo ver had ik de app eigenlijk niet uitgeplozen.
Oké, is dat probleem ook weer opgelost :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik my fitness pal, maar ook Argus. Argus is heel erg veelzijdig. Ik gebruik het nu drie jaar en het heeft me veel goeds gebracht! Op sociaal vlak, is dit de beste app die ik kan aanraden. Je wordt er aangemoedigd door andere sporters en je krijgt veel tips! Ook leert men van elkaars trainingsschema’s. Het kan eigenlijk bijna alles bijhouden wat je maar wil en dat vind ik zo fijn aan de app. Daarnaast worden er ook challenges gehouden.. waarin iedereen zijn eigen doel kan hebben, maar ook waarin je een gemeenschappelijk doel kan behalen. Erg leuk. Niet perse waar je naar zocht, maar toch het vermelden waard. Haha
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 02-11-2017 10:46
Reden: ivm spam
99.50% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven