Voorkeur voor merk hardloopschoenen?

13-11-2017 09:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

De tijd is aangekomen dat ik nieuwe hardloopschoenen moet aanschaffen want de Asics die ik nu heb zijn ter ziele.

Ik was op zich tevreden over deze schoenen, bij een sportwinkel heb ik mijn loop laten analyseren en bleek een neutrale loop te hebben.
Keuze in overvloed, maar ik zie het even niet. Alles zit prima lijkt het (vergeleken met mijn oude schoenen)

Hebben jullie een bepaald merk waar je trouw aanblijft of maakt het vrij weinig uit?
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij Asics Nimbus. Goede ervaringen mee, dus blijf mijn merk trouw. Jaren geleden mijn eerste model gekocht bij een hardloopwinkel. Tegenwoordig shop ik online, scheelt veel geld. Ik vervang ze jaarlijks en wacht meestal tot het nieuwe model uit is. Het oude model is dan nog leuker geprijsd.
Alle reacties Link kopieren
Teotihuacan schreef:
14-11-2017 00:34
Ik zweer bij Asics Nimbus. Goede ervaringen mee, dus blijf mijn merk trouw. Jaren geleden mijn eerste model gekocht bij een hardloopwinkel. Tegenwoordig shop ik online, scheelt veel geld. Ik vervang ze jaarlijks en wacht meestal tot het nieuwe model uit is. Het oude model is dan nog leuker geprijsd.
Ja, zo doe ik het ook. Ook ooit mijn eerste hardloopschoen gekocht na advies in een hardloopwinkel.
Eerst liep ik ook op Asics Nimbus, nu liever op Asics Fuji Trabuco (off-road), ik zoek ook online aanbiedingen van een ouder model, scheelt tientallen euro's, soms.
nounou
Alle reacties Link kopieren
HEEYYYYYY,

ik vind scapino echt vet goeie patta' s hebben. Ik vind Dunlop echt goeie.


XOXOXOOXOXOXOOXOXOXOOXOXOOXOXOXOOXOXOX :twisted:
Alle reacties Link kopieren
Het zijn toch weer Asics geworden :biggrin:
Asics Gel DS trainer NC.

Vanavond even inlopen. Ben er blij mee :-D
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
kittyboy123 schreef:
14-11-2017 09:32
HEEYYYYYY,

ik vind scapino echt vet goeie patta' s hebben. Ik vind Dunlop echt goeie.


XOXOXOOXOXOXOOXOXOXOOXOXOOXOXOXOOXOXOX :twisted:
:sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
14-11-2017 10:40
Het zijn toch weer Asics geworden :biggrin:
Asics Gel DS trainer NC.

Vanavond even inlopen. Ben er blij mee :-D

:yes: :cheer2: Veel plezier ermee!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
15-11-2017 09:00
:yes: :cheer2: Veel plezier ermee!
Dank je! Wat een verschil zeg, nieuwe schoenen. Pas dan merk je pas hoe versleten de oude waren.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Teotihuacan schreef:
14-11-2017 00:34
Ik zweer bij Asics Nimbus. Goede ervaringen mee, dus blijf mijn merk trouw. Jaren geleden mijn eerste model gekocht bij een hardloopwinkel. Tegenwoordig shop ik online, scheelt veel geld. Ik vervang ze jaarlijks en wacht meestal tot het nieuwe model uit is. Het oude model is dan nog leuker geprijsd.


Zo doe ik het ook inderdaad, gewoon hetzelfde model want dat bevalt goed, en dan fijn online in de sale kopen.
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
15-11-2017 12:35
Dank je! Wat een verschil zeg, nieuwe schoenen. Pas dan merk je pas hoe versleten de oude waren.


Fijn loopt dat dan weer he, die nieuwe schoenen! Ik had op vakantie mijn oude schoenen mee, heb ze daar mooi achtergelaten, totaal geen demping meer, het liep echt zoveel beroerder.
Decathlon 25 euro. Volgens mij gewoon huismerk, Domyos of zo?
Alle reacties Link kopieren
_Marana_ schreef:
16-11-2017 09:12
Fijn loopt dat dan weer he, die nieuwe schoenen! Ik had op vakantie mijn oude schoenen mee, heb ze daar mooi achtergelaten, totaal geen demping meer, het liep echt zoveel beroerder.
Ja echt enorm verschil!
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
malifeasmie schreef:
16-11-2017 16:49
Decathlon 25 euro. Volgens mij gewoon huismerk, Domyos of zo?
Die zijn meer voor fitness, crosstraining ed niet om te hardlopen.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Een beetje sportieve hardloopzaak (letterlijk en figuurlijk) neemt de schoenen gewoon weer terug als blijkt dat je er problemen op krijgt!
Zelf ben ik best blessuregevoelig en een kleine aanpassing in de schoen in een opvolgend model kan al problemen geven. Zo had ik een keer dove tenen na 3km hardlopen met een nieuwe schoen, de keer er op na 5km weer dove tenen. Terug gegaan met de schoen en zonder problemen een ander paar gekregen, dat is pas service. De loopzool was te stug voor m'n voeten. Tja, weet dat maar eens op voorhand na een proefrondje rennen in de winkel!
Alle reacties Link kopieren
De asics zijn erg aan te raden, ik ren dagelijks al vele jaren en heb heel wat schoenen afgesleten en moet zeggen dat ze licht zijn en tijdens hardlopen geen last ervaart mits je ze naar jouw voet laat maken
I get my ATTITUDE
FROM........
welk, pretty much
alle of the women
I am related to
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
13-11-2017 10:10
Dat heb ik dus ook, ik merk dat ik weinig gewicht aan mijn voeten wil hebben, het is alleen even moeilijk kiezen, alles voelt zo goed aan vergeleken die oude stappers.

Merkloos doet niet onder voor een 'merk' zoals Nike, Adidas, of Brooks?
Echte merklozen schoenen zijn volgens mij alleen die fantasiemerken van de discounters. Die moet je echt links laten liggen. Huismerken van grote ketens kan je wel doen. Maar het grote voordeel van de "bekende" merken is dat je weet wat voor kwaliteit je mag verwachten. Merken worden merken door een jaar in, jaar uit voorspelbare kwaliteit te leveren. Wat weer wat anders is dan dat alle A-merken het beste van het beste leveren, ook binnen die merken heb je budgetreeksen die minder zijn, maar wel voorspelbaar minder. Nike zal niet opeens een budgetreeks op de markt brengen die de topmodellen voorbij gaat.
Altijd asics. Beste demping en pasvor voor mijn voeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven