Turnslofjes IWA

17-11-2017 13:48 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Ik ben op zoek naar IWA (502) turnslofjes. Ik weet dat ze online te bestellen zijn, maar ik wil graag gewoon in een winkel kopen, kan ik ze even rustig passen etc. :). Zijn er mensen die verkooppunten weten in het noorden van het land?

Ik kom wel fysieke winkels tegen in het zuiden/westen van ons mooie land, maar aangezien ik uit de omgeving van Assen kom, is dat wellicht wat ver rijden. :)
Niet geschoten is altijd mis, dus vandaar dit topic :)
Ik hoor het graag!
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger zat er een Milano winkel in Zutphen. Ik weet niet of die er nog is maar is wat dichterbij dan het westen.
En anders bij een wedstrijd kijken? Daar staan vaak ook stands, al is het wedstrijdseizoen wel een beetje voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Even bellen of "Edmund van Groningen" ze verkoopt?

https://www.edmundvangroningen.nl/c/over-ons
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Misschien even een mailtje naar IWA sturen en vragen of ze een lijst met verkooppunten hebben? Dat heb ik ook weleens met een ander product gedaan en ik kreeg netjes een lijstje met winkels van de producent.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Alle reacties Link kopieren
multomap schreef:
17-11-2017 14:47
Vroeger zat er een Milano winkel in Zutphen. Ik weet niet of die er nog is maar is wat dichterbij dan het westen.
En anders bij een wedstrijd kijken? Daar staan vaak ook stands, al is het wedstrijdseizoen wel een beetje voorbij.
Bedoel je die winkel in de Spittaalstraat?
Want die is er nog steeds, ik denk alleen niet dat ik de naam hier mag noemen maar als je een beetje handig bent met Google hoeft dat ook niet meer....
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Alle reacties Link kopieren
Je mag hier wel namen noemen van bedrijven, maar niet spammen.

Ik noem gewoon de naam van een speciaalzaak in een daarop gericht topic. Het is wat anders als ik topics ga openen dat ik toch zóóó'n gaaf adresje heb gevonden dat ik met íedereen wil delen.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven