pole fitness

27-11-2017 11:18 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Zijn er hier meer dames die toevallig ook aan pole fitness doen? Dus zeg maar de acrobatische/niet erotische vorm van paaldansen? Ik ben nu een maandje bezig en ik vind het echt onwijs gaaf om te doen, en ik merk dat ik heel snel vooruit ga. Al zit ik wel helemaal vol met blauwe plekken en heb niet te zuinig spierpijn :P . Lijkt me tof om ervaringen/tips ed te delen!
Alle reacties Link kopieren
Bij ons heet het geen Pole Fitness maar gewoon paaldans. De meer erotische vormen hebben weer andere namen.

En ik doe de verschillende vormen nu al weer 4 jaar :P
Ik heb 1 les gedaan en kon het helaas niet doorzetten vanwege rugklachten. Maar wat goed van jullie dat jullie het zolang kunnen, het is echt heel zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Biebeltje schreef:
28-11-2017 13:50
Bij ons heet het geen Pole Fitness maar gewoon paaldans. De meer erotische vormen hebben weer andere namen.

En ik doe de verschillende vormen nu al weer 4 jaar :P
Ow ja het heet ook vaak exotic of zo. Ik vind het supergaaf maar wat zit ik toch onder de blauwe plekken. Vooral op mijn knie heb ik een standaard zere plek van het klimmen. Ik kan dat nog niet heel gecontroleerd en klap vaak net te hard met mijn knie(of scheenbeen) tegen de paal.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
29-11-2017 23:09
Ik heb 1 les gedaan en kon het helaas niet doorzetten vanwege rugklachten. Maar wat goed van jullie dat jullie het zolang kunnen, het is echt heel zwaar.
Jammer! Zuur als je iets moet stoppen terwijl je het leuk vindt. Ik moest zelf stoppen met hardlopen omdat ik dat niet aankon met mijn knieën, toen ben ik bij polefitness terecht gekomen :) dus wie weet is er wel een andere sport die je leuk vindt en kunt doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik herken die blauwe plekken wel ja :P