WK handbal dames 2017

02-12-2017 18:46 25 berichten
Hee,

Wie gaat nog meer het WK handbal van de oranjedames volgen? Wie zit er voor de tv naar NL-Korea te kijken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gekeken! Echt jammer dat ze deze verloren hebben, had ik niet verwacht! Maar morgen weer een kans
Ik dacht ook dat ze meteen zouden gaan winnen maar helaas! Vanmiddag lekker weer een wedstrijd kijken :-) Als ze die maar winnen dan...
Alle reacties Link kopieren
Nou deze wedstrijd ging een stuk gemakkelijker gelukkig! Als ze zo blijven spelen komt het wel goed.
Zie nu pas dit topic. Leuk! Ik volg het ook. We reizen zondag naar Duitsland af om ze vanaf dan te gaan supporten. De poule komen ze normaliter wel door met dit team, maar dan gaat het spannend worden. Hebben kaartjes tot aan de finale, dus ben benieuwd of we ze tot in de finale ook gaan zien spelen.

Vond de wedstrijd gisteren overigens ook nog erg slordig. Tegen China kan dat, maar tegen hun concurrenten kan je dat soort slordigheidsfouten niet permitteren. Morgen nog een wedstrijd tegen Kameroen (die moeten ze vrij makkelijk winnen) en hopelijk zijn ze dan al wat meer in het toernooi gegroeid en hebben ze elkaar alweer wat meer gevonden.
Wauw wat gaaf dat je er live bij bent! Ben je er nog? Hoe lang ga je blijven? Tot aan de finale? Ik ben ervan overtuigd dat ze die mogen spelen ;-) Morgen weer lekker kijken...op de tv dan.
Yes, we zijn er tot de finale inderdaad en bekijken ook niet alleen de wedstrijden van Nederland. Gisteren echt wel genoten van Montegro en een Duitsland dat in eigen hal, wederom, weggespeeld werd door de Denen. Vandaag mag de oranjeoutfit aan en ga ik er eigenlijk toch wel vanuit dat ze Japan de baas gaan zijn. Er vanuitgaande dat Rusland van Zuid-Korea wint is dan Nederland de enige die nog uit poule D over is.
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat spelen ze ook alweer?
Ik ga op tv kijken, Ziggo zendt alle Oranje wedstrijden uit.
Alle reacties Link kopieren
20.30 uur. Hoop dat ze net zo goed spelen als tegen Duitsland, dan moet het goed komen!
Spannende wedstrijd he! Veel plezier daar nog in Duitsland MrsLady!
Alle reacties Link kopieren
Erg spannend maar ik denk dat ze het wel gaan redden
Alle reacties Link kopieren
Wat een wedstrijd!
Woensdag tegen Tsjechie zou geen probleem hoeven zijn...toch?
ModuleX schreef:
12-12-2017 09:46
Wat een wedstrijd!
Woensdag tegen Tsjechie zou geen probleem hoeven zijn...toch?
Hopelijk niet nee!
Yes daar gaan we weer!
Dat was een fijne winst! Wel weer spannend!!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb niet kunnen kijken maar vrijdag is de wedstrijd tegen Noorwegen toch?
Zou geweldig zijn als ze die winnen.
Al is het alleen maar omdat ze al een paar keer tegen Noorwegen gestrand zijn....
Vrijdag ja, om 17:30 :)
Alle reacties Link kopieren
Is dit niet op NPO te kijken?
Poep, wie heeft jou gescheten?
louise1 schreef:
15-12-2017 17:52
Is dit niet op NPO te kijken?
Nee alleen ziggo sport of online
Alle reacties Link kopieren
De dames moeten behoorlijk aan de bak!
Alle reacties Link kopieren
Oh jammer. Bedankt voor je reactie.
Poep, wie heeft jou gescheten?
O jammer, ik zie het topic nu pas!

Wat een spannende wedstrijd was het vandaag!
Ik was er het hele weekend live bij in Hamburg, fantastisch!!
Wat een feest en wat gaaf.

Verrassende winnaar die Fransen. Had ik echt niet verwacht.
Jaaa waren echt 2 spannende wedstrijden gisteren! Wat een feestje voor die Fransen :-) Gaaf dat je erbij was
hertje89 schreef:
11-12-2017 21:06
Spannende wedstrijd he! Veel plezier daar nog in Duitsland MrsLady!
Zie dit nu pas, maar nog bedankt! Het was ontzettend gaaf. Nederlaag tegen Noorwegen was (ondanks dat we het van tevoren verwacht hadden) toch wel een beetje een teleurstelling. Het was jammer dat ze nooit echt in vorm zijn gekomen, maar desondanks zo ontzettend knap dat ze wel brons hebben gehaald. En de zondag was uiteindelijk een leuk feestje omdat ze echt een medaille wonnen in plaats van goud verloren. Frankrijk als winnaar was inderdaad verrassend. We hadden Noorwegen tegen Rusland en Nederland zien spelen. Ze waren geen schim van wat ze tijdens die wedstrijden waren. Maar zoveel teleurgestelde Noren vond ik op zich wel komisch. Vond het wel op zich best triest dat je als Frankrijk wereldkampioen wordt en je dan net 10 supporters in een uitverkochte hal hebt zitten. Het is dan ook weer niet de andere kant van de wereld vanuit Frankrijk, maarja. Ik heb een ontzettend gave week gehad in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven