overname basic fit

07-12-2017 11:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek 1 persoon die graag wilt fitnessen in Basic Fit! Ik verkoop namelijk mijn Smart abonnement (loopt nog door tot en met oktober 2018). Omdat dit niet kan afgezegd worden voor deze datum zou ik deze willen doorgeven aan iemand die in mijn plaats dan zou gaan fitnessen.
Als je interesse hebt of iemand kent die dit mss zou willen kopen, stuur me maar een bericht!

louise.deroo@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Basic fit is toch persoons of gezinsgebonden en werken met een fotosysteem bij binnenkomst? Kun je dat wel zo over doen?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Misschien handig om je woonplaats te vermelden?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is de kaart door iedereen te gebruiken en ook in elk filiaal door het hele land.
Dat was twee jaar geleden iig zo.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
viva-amber schreef:
07-12-2017 11:26
Basic fit is toch persoons of gezinsgebonden en werken met een fotosysteem bij binnenkomst? Kun je dat wel zo over doen?
ik scan alleen mijn barcode en dan gaat het hek open

fotosysteem hebben ze bij ons in ieder geval niet
wiezel schreef:
07-12-2017 11:44
Volgens mij is de kaart door iedereen te gebruiken en ook in elk filiaal door het hele land.
Dat was twee jaar geleden iig zo.
ik snap hem nu, ik lees in mijn plaats als in haar woonplaats, maar het is het abonnement in haar plaats overnemen.
Alle reacties Link kopieren
Zo jij bent snel klaar met sporten! Ik wil niet flauw doen maar waarom zou iemand jouw abonnement overnemen als ze nu zelf met korting een abonnement kunnen nemen? Ik zou in het vervolg iets langer nadenken voor je abonnementen aangaat.
Difficulty is inevitable, drama is a choice.
Je zou wel gek zijn om een abbo over te nemen terwijl je nu zelf gratis kan sporten :facepalm:
MwTheelepel schreef:
07-12-2017 12:05
Ik zou in het vervolg iets langer nadenken voor je abonnementen aangaat.
Basic Fit verdient op zogenaamd goedkope abonnementen waar je vervolgens pas na lange tijd vanaf komt... Het is een psychologisch effect dat je denkt dat je goedkoop uit bent met zo'n abonnement voor 2 jaar terwijl je meestal beter een duurder abonnement kan nemen waar je elke maand vanaf kan. Dat kan je mensen niet echt kwalijk nemen.
Alle reacties Link kopieren
anoniem201612122 schreef:
07-12-2017 16:39
Basic Fit verdient op zogenaamd goedkope abonnementen waar je vervolgens pas na lange tijd vanaf komt... Het is een psychologisch effect dat je denkt dat je goedkoop uit bent met zo'n abonnement voor 2 jaar terwijl je meestal beter een duurder abonnement kan nemen waar je elke maand vanaf kan. Dat kan je mensen niet echt kwalijk nemen.
Daar heb je helemaal gelijk in. Toen wij begonnen bij de sportschool hebben we eerst een paar maanden geprobeerd met een maandabonnement. We zijn daarna overgestapt naar een 2-jaarsabo. Dat scheelt 60 euro per maand! Maar toch vind ik het belangrijk om eerst te testen of een sportschool wat voor je is en of de specifieke sportschool wel bij je past. Beter iets meer betalen dan een slapend lid (oftewel sponsor) te worden!
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
fitch schreef:
17-12-2017 08:38
Daar heb je helemaal gelijk in. Toen wij begonnen bij de sportschool hebben we eerst een paar maanden geprobeerd met een maandabonnement. We zijn daarna overgestapt naar een 2-jaarsabo. Dat scheelt 60 euro per maand! Maar toch vind ik het belangrijk om eerst te testen of een sportschool wat voor je is en of de specifieke sportschool wel bij je past. Beter iets meer betalen dan een slapend lid (oftewel sponsor) te worden!
Hahaha zo zijn alle fit4free leden. Denken dat 2jaar goedkoop is en na een paar maanden zijn ze slapend lid :rofl:
Ik dacht dat Basic Fit een nieuwe eigenaar heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven