Nest kastje

09-01-2018 22:32 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is t voordeel hiervan. Wij hebben er net 1 laten installeren.
Voor mij had t niet gehoeven .
4 man die de verwarming via een app aan en uit gaan zetten.
Koolmezen?
Alle reacties Link kopieren
Je bedoelt voor de verwarming? waarom staat dit op de sportpijler?
Toch vreemd dat je je vooraf niet afvraagt wat de voordelen zijn?
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
De Nest Thermostaat dus....
Wij hebben Toon. ik vind het handig dat je je verbruik kunt zien en wat bepaalde apparaten aan stroom trekken. en dat je het op afstand kunt bedienen. lekker de verwarming opstoken als ik bijna thuis ben. en wat ik ook handig vind is dat de rookmelders gekoppeld zijn en je ook op je telefoon een bericht krijgt als ze afgaan dus je weet het ook als je buiten de deur bent
daenerys79 wijzigde dit bericht op 09-01-2018 22:37
87.35% gewijzigd
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik dacht dat er een nestje jonge pimpelmeesjes in het kastje van je sportschool zat. Ik moet toegeven dat ik teleurgesteld ben...
Alle reacties Link kopieren
Hugh-Jazz schreef:
09-01-2018 22:36
Ik dacht dat er een nestje jonge pimpelmeesjes in het kastje van je sportschool zat. Ik moet toegeven dat ik teleurgesteld ben...
:rofl: creatief!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Per ongeluk verkeerde pijler geplaatst.

Ja bij ons zijn de koolmonoxide / rookmelders daar ook aan gekoppeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat we erg zuinig zijn wat energie betreft; dat heb ik gewoon allemaal zelf opgemeten dus ik hoef die shit niet die onze gewoonten bespioneert en doorbrieft (toch?). Ons verbruik is minder dan 70 euro per maand. Dat weet ik gewoon; dat is namelijk elk jaar zo, en ik krijg elk jaar nog ettelijke honderden euro's terug op mijn rekening.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Kijk je kan luxe leven maar dat kost het een en ander en als jij echt van geniet van een bad vol heet water per dag (kost ongeveer een euro per bad) dan is dat het geld dubbel en dwars waard.

Maar dergelijke getallen kan je zelf berekenen; daar moet je aanvankelijk wat aandacht aan besteden. Als je echt slim bent heb je nooit slimme apparaten nodig in je huis. Die ben je dan te slim af.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
09-01-2018 22:35
De Nest Thermostaat dus....
Wij hebben Toon. ik vind het handig dat je je verbruik kunt zien en wat bepaalde apparaten aan stroom trekken. en dat je het op afstand kunt bedienen. lekker de verwarming opstoken als ik bijna thuis ben. en wat ik ook handig vind is dat de rookmelders gekoppeld zijn en je ook op je telefoon een bericht krijgt als ze afgaan dus je weet het ook als je buiten de deur bent
Als jij dat kan zien kunnen anderen met een bepaald programmaatje dat óók. Dergelijke software is zo lek als een mandje. Verder is de kans op brand thuis nihil als je alle apparaten behalve de koeler en de vriezer hebt uitgeschakeld (spaart ook stroom)

En wat betreft de verwarming inschakelen voordat je thuis komt: op het moment waarop je thuiskomt loop je nog rond; vaak moet je eten klaarmaken en wat klusjes doen voordat je met je koffie kan neerploffen op je bank; tot die tijd heb je geen 23 graden nodig en in die tijd warmt je huis óók vrij snel aan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven